Spring naar bijdragen

Laatste westrijd in een combo bet


bethdoth

Aanbevolen berichten

Op dit moment heb ik een combo bet op voetbalwedstrijden lopen waarvan nog 1 wedstrijd gespeeld moet worden komende maandagavond.
Het betreft een combobet van 7 wedstrijden. De enige wedstrijd die nog gespeeld moet worden is Jong PSV - De Graafschap.

Om deze ook de prachte groene kleur te geven in mijn bet zullen er minimaal 3 doelpunten gescoord moeten worden (> 2.5 goals).

Wanneer dit goed gaat heb ik een payout van 514 euro. Wanneer dit niet goed gaat... niet....
Maar nu zit ik in een positie waarbij ik altijd winst kan maken door extra inzetten te plaatsen.

Ik heb zelf de volgende mogelijkheden bedacht:

Alle uitkomsten met minder dan 3 goals bijplaatsen
Op deze manier zal ik altijd nog iets terug krijgen wanneer er geen 3 goals gescoord worden.
correct-score.thumb.PNG.affcfa297d003b74ad2d9acf005abd77.PNG

< 2.5 total goals bijplaatsen
Wanneer ik deze inzet plaats, zal ik 100 euro plaatsen waardoor ik er minimaal 100 euro op vooruit zal gaan. Daarentegen; als er wel meer dan 2 keer gescoord wordt krijg ik effectief 100 euro minder.
Total-goals.thumb.PNG.28502330f1580c5be87d1397a4b077dc.PNG

Cash out
Ik heb de cashout mogelijkheid met deze combo bet. Als ik daar gebruik van wil maken krijg ik 264,49
combo.thumb.jpg.8538277c8cd258375d4766fddeeb04cd.jpg

 

Een overzicht met payouts:

payouts.thumb.PNG.07d0a1b70b13186cec7d0e930e714764.PNG

 

Hier heb ik jullie hulp bij nodig.. Wat zouden jullie doen? Zien jullie nog andere mogelijkheden?
Persoonlijk neig ik eerder te gaan om 100 euro op <2.5 goals te plaatsen. Hoewel de cashout optie natuurlijk ook heel verleidelijk is.

bewerkt door bethdoth (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook heb ik nog de optie om <2.5 goals bij te plaatsen tijdens de wedstrijd. Risico hiervan is:

  • Geen vroege goal, waardoor de odds lager worden.
  • lang tijdig geen goal waardoor de bet compleet verdwijnt (zie ik niet snel gebeuren)

Daarentegen, als er een vroege goal is, zullen de odds voor <2.5 goal omhoog gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten eerste mooie bet.

 

Ik zou denk ik alleen op dit moment 0-0  pakken.

 

Die is 13x stel die pak je voor 10 euro. Dan win je 120 euro.

Duurt het langer dan een half uur voordat er gescoord word zou je de 1-0 en 0-1 erbij kunnen pakken. Die odds zijn dan al aardig gestegen.

 

Word er binnen een half uur gescoord dan lig je voor de 2.5 goals weer aardig op schema.

 

Je hoeft dan maar kleinere bedragen in te leggen. Word er binnen een half uur 2x gescoord zou je voor een klein bedrag de under kunnen pakken.

 

Sowieso zou ik niet zulke hele grote bedragen zetten om te verzekeren. Dat is zonde van het geld.

Gewoon de wedstrijd volgen en kijken wat je dan kan doen.

bewerkt door Hotrunner (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei bethdoth:

Hier heb ik jullie hulp bij nodig.. Wat zouden jullie doen? Zien jullie nog andere mogelijkheden?
Persoonlijk neig ik eerder te gaan om 100 euro op <2.5 goals te plaatsen. Hoewel de cashout optie natuurlijk ook heel verleidelijk is.

Sowieso niet uitcashen!

Under 2.5 is de odds veels te laag, moet je lekker links laten liggen. Je moet je richten op de hoge odds. De enige opties die jou bet kunnen verpesten zijn 0-0, 1-0, 0-1, 1-1, 2-0 en 0-2. En juist nu is het belangrijk dat je op verschillende bookies gaat spelen. 0-0 op Unibet geeft bv 7 terwijl William Hill 7.5 geeft. Als de wedstrijd live gaat moet je die dus open hebben, want de ene bookie  is wat langzamer dan de ander met odds aan te passen. Ook Betstars zit 0.5 hoger bij een 0-1 en verder zijn de tips van Hotrunner ook prima. ff wedstrijd live afwachten. Gaan ze de rust in met 0-0, dan moet je gaat inzetten.

Succes, mooi rijtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben eigenlijk voor niks doen, of het moet echt een flink bedrag voor je zijn, maar mijn gevoel zegt dat je op die wedstrijden heb gegokt en niet hebt gezien dat deze wedstrijd pas maandag is, dus als ze gisteren hadden gespeeld en je had hem fout, jammer.

nu moet je het gewoon volhouden , gewoon voor alles goed gaan, dat was je ingeving en daar op heb je gegokt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik inderdaad de 0-0 ga pakken en live het verloop van de wedstrijd ga bekijken.
Mocht er een snelle goal zijn, zal ik under 2.5 pakken voor hogere odds.

Dat is -voor nu- het plan.

Dankjewel allemaal. Mochten er nog meer ideeën zijn hoor ik het wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik inderdaad de 0-0 ga pakken en live het verloop van de wedstrijd ga bekijken.
Mocht er een snelle goal zijn, zal ik under 2.5 pakken voor hogere odds.

Dat is -voor nu- het plan.

Dankjewel allemaal. Mochten er nog meer ideeën zijn hoor ik het wel!

Dood of de gladiolen...! Tot hier gekomen; nu doorrrr ;-)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had gisteren een soort gelijk iets.

 

Ik had 3 van de 4 handicaps goed en alleen Nice moest nog. Ik heb daar niets gedaan tot dat het moment ze 2-0 voorkwamen.

 

Toen heb ik nog gewacht tot de 75ste minuut en heb ik over 0.5 away team gepakt voor 75 euro tegen een quote van 6.5x en 5 minuten voor tijd heb ik nog 20 verzekerd op juiste score 2-1 . 21x of zo

 

Als die goal wel was gevallen had ik ongeveer 1/3 van het gewonnen bedrag gekregen van wat ik nu gewonnen heb. Want het bleef gelukkig 2-0.

 

Maar als ik jou was zou ik niet te veel verzekeren dat is zonde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens... Soms lijken er mensen te denken dat men door te kiezen voor de optie ‘Cash out’ ingaat op een of ander bijzonder, extra gunstig voorstel. Alsof dat ze je met de optie ‘Cash out’ een worst zouden willen voorhouden die extra aantrekkelijk is om te kiezen. Dat is niet waar, want het bedrag daar is de facto niets anders dan de uitkomst van een eenvoudige wiskundige vergelijking.

Zo heeft @bethdoth als een alternatief gepresenteerd om € 100,00 te plaatsen in een bet op < 2,5 goals. Maar wanneer je nu die € 100,00 eens vervangt door een bedrag van € 259,80 dan krijg je als het ware het volgende:

 

Forum.jpg.523de183f9b73a00d82e957e02a8c827.jpg

De optie om te kiezen voor ‘Cash out’ zag er misschien net verleidelijk uit. Maar ziet het er nog even verleidelijk uit als je ziet wat dat deze ‘verzekering’ je eigenlijk kost.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graafschap heeft mij vorig seizoen een keer genaaid bij zo'n 2,5 bet, dus dat sentiment moet ik even niet laten meespelen bij mijn redenering;)

Ik zou bij zo'n bet pre-match alvast een bet plaatsen van bv. 100 euro en vervolgens live kijken of je er nog 50 bij kan zetten als er snel wordt gescoord. Wordt het meer dan 2,5 goals dan win je sowieso die 514 (-100, - 25, -16) en anders pak je alsnog een mooi bedrag aangezien die quote bij een vroege treffer flink omhoog zal schieten.

Maar in elk geval sowieso iets tegenplaatsen, het zou zonde zijn als je een 7-bet fout hebt op 1 bet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou nooit 100 euro inzitten als je 'maar 560' kan winnen.

 

Zonde van het geld. Als je al verzekerd moet je zien als doekje voor het bloeden.

 

Maar dat is natuurlijk ieder voor zich hoe je er over denkt.

 

Ik houd het vanavond in de gaten. Heb zelf nog een rijtje van 5 waar er al twee goed van zijn.

 

Beide jong teams moeten nu nog winnen en city moet even veel corners scoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor jou "maar 560" is, is voor een ander veel geld. Ik vind het in elk geval behoorlijk wat geld en de moeite waard voor een tegenbet. 

Ik had het dit jaar ook met twee wedstrijden in de Afrika Cup. BTTS both halves. Moest nog een doelpunt vallen voor 800 euro. Toen 200 euro op under gezet voor de ploeg die nog moest scoren en dat bleek nuttig te zijn aangezien er niet meer werd gescoord. 

Overigens heeft Jong PSV wel een sterk team vanavond, o.a. Lammers en Gudmundsson zitten bij de selectie, dat is normaal een garantie voor doelpunten. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei LMGB024:

Wat voor jou "maar 560" is, is voor een ander veel geld. Ik vind het in elk geval behoorlijk wat geld en de moeite waard voor een tegenbet. 

Ik had het dit jaar ook met twee wedstrijden in de Afrika Cup. BTTS both halves. Moest nog een doelpunt vallen voor 800 euro. Toen 200 euro op under gezet voor de ploeg die nog moest scoren en dat bleek nuttig te zijn aangezien er niet meer werd gescoord. 

Overigens heeft Jong PSV wel een sterk team vanavond, o.a. Lammers en Gudmundsson zitten bij de selectie, dat is normaal een garantie voor doelpunten. 

 

 

Ik vind 560 euro veel geld.

 

Maar zoals Dopey al zegt het moet in verhouding staan. En ik vind 100 euro verzekeren zonde als je 'maar 560 euro kan winnen' .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja mooie payout! Heel lekker.
Uiteindelijk de match begonnen en op 0-0 ingezet en nog een paar.
Uiteindelijk 21 euro extra geplaatst.

Stond in 2e helft op het punt om under 2.5 te plaatsen en toen werd er gescoord. Net op tijd dus!

Bedankt voor jullie hulp en ideeën. En de support! Dankjewel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...