Spring naar bijdragen

The $20 trick


Remco86

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

Wat ik wel weet is dat als je klaagt over bijvoorbeeld het internet dat je hotel resort fee verwijderd wordt voor een x aantal dagen.

De 20$ ik heb hem al een hele tijd gelezen en hoor hem regelmatig terug maar zelf ook nog nooit toegepast. Heb het wel altijd in mijn hoofd en op een of andere manier zijn de mensen achter hotel lobby zo chagrijnig en druk dat ik denk, laat maar...

Er lopen hier al best wat Vegas gangers rond die iemand zal dit toch wel gedaan hebben, ben ook erg benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen november twee keer geprobeerd. Eén keer in Sams Town en één keer in Mandalay Bay. Had in beide hotels drie nachten, dus leek me wel de moeite waard. Had ergens gelezen dat het helpt als je naar een specifieke upgrade vraagt en omdat Sam's Town niet echt veel kamerkeus had gevraagd naar een complimentary upgrade naar een suite. Die waren niet meer beschikbaar dus de $20 weer in mijn zak gestoken. Kreeg wel een upgrade naar een garden view, wat in mijn ogen niet echt een upgrade is, had liever over de stad uitgekeken.

In Mandalay Bay duidelijk gemaakt dat ik een mooi uitzicht wilde. Omdat ik daar de drie nachten via myVegas had moest hij eerst alle nachten aan elkaar koppelen zodat ik niet elke dag hoefde te verkassen. HIj gaf niet echt aan of hij ook een upgrade aan het opzoeken was, dus tegen het eind nog maar een keer gevraagd 'if he managed to find a nice upgrade'. Daarop antwoordde hij dat ik het uitzicht zeker mooi zou vinden, dus heb hem toen de $20 gegeven. Hij had gelijk, op de 23e etage, uitkijkend over de strip. Wel hetzelfde uitzicht als op het plaatje staat bij de myvegas reward voor deze kamer, dus of het echt een upgrade was weet ik niet, maar het uitzicht was zo mooi dat ik 's nachts de gordijnen niet heb dicht gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flamingo: eerste nachten geboekt in een GO room. Daarna de rest van het verblijf in een goedkopere kamer. Moest in uit checken en direct aangegeven wil wel blijven zitten. Hoef je ook niet schoon te maken vandaag. Hupsakee geregeld.

Planet Hollywood: standaard kamer gereserveerd gevraagd om upgrade grote kamer gekregen met stripview, extra grote badkamer met aparte douch/wc/dubbele wasbakken etc. 20$ tip.

Wynn: standaard kamer voor één week. Bij het inchecken aangegeven dat ik niet akkoord ging met de kamer boven aan de clubzijde. Werd direct gemoved naar een van hoogste verdiepingen met stripview.

Monte Carlo: paar nachten upgrade zat er niet in. Resort fees wel gewaived.

Gold Coast: standaard kamer naar een iets betere kamer. Was zomer en wilde aan de noord kant zitten van het gebouw i.v.m. de zon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er genoeg plek is dan krijg je het meeste voor elkaar als je het netjes vraagt, die 20$ trick is nergens meer voor nodig.

Ervaringen?

Ja hoor bij Elara (voormalig PH towers) kreeg ik ipv een junior suite een mega suite, mooste plek die ik tot nu toe in Vegas gehad heb, en bij MC kreeg ik een betere view en bij Tuscany krijg ik ook de plek die ik wil als ik er netjes vooraf om vraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.