Spring naar bijdragen

Skyway Capital


driekwart

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs van een vriend deze tip gekregen om hierin te investeren. Aandelen gaan momenteel voor $0.01 en minimum aankoop (pakket) is $250 en krijg je 200.000 aandelen voor.

 

Allereerst in het kort wat ze doen:

Ze willen compleet nieuwe infrastructuur aanleggen d.m.v monorails boven de grond. Dit wordt allemaal electronisch aangedreven en computer gestuurd waardoor ongelukken zo goed als niet meer kunnen gebeuren. Dit heeft ook allemaal te maken dat uiteindelijk de fossiele brandstoffen ooit een keer op raken en dit dan een goede vervanger is.

Als ik het goed onthouden heb zijn er al voor 400 miljard aan pre orders geplaatst en landen als Rusland, India en Australie hebben hier al orders voor geplaatst.

 

Maar nu mijn vraag.. ze adverteren met een winst van 1000x of meer zodra ze de beurs op gaan (2018 als ik het goed heb). Aandelen worden dan gelijk $1,- en dan zien waar het eindigt. Verder lees je veel in de trend van de boot niet willen missen en dat dit de nieuwe Apple/Facebook/Google wordt.

 

Ik ben verder ook noob in het hele aandelen gebeuren, maar mijn gevoel zegt dat het te makkelijk en mooi om waar te zijn is..

 

Heeft iemand hier verder wat over gehoord en kan dit de onetimer zijn die iedereen van een pensioen kan voorzien?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zolang dergelijke transacties niet gereguleerd zijn heb je 0 zekerheid. Mocht het ooit naar de beurs gaan, wat ik betwijfel, dan zou ik eventueel op dat moment instappen omdat er op dat moment aan alle regels zal moeten worden voldaan. Mogelijk ben je dan al te laat. 

Daarentegen is $250 ook weer niet een enorme investering, maar mijn keuze zou zijn om dit in de Supatron te stoppen, meer kans om miljonair te worden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://skyway.capital/en/



De eerste hun site en 2e een mooi promofilmpje van wat ze doen.

En@jackpot ben benieuwd wat je kan vinden.

Overigens zijn ze nu bij stap 9/15 van ontwikkelingsfase. Bij elke stap gaan de aandelenprijs ook omhoog en ze moeten bijna bij stap 10 zijn..


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tnx voor de linkjes, al had ik die ook al gelezen. Ik denk voor nu te veel vraagtekens over dit bedrijf en wat@Jackpot zei, afwachten tot dat ze op de beurs zijn en dan als de kippen erbij zijn. Dan maar geen 1000x profit, maar misschien wel een leuke 10x
Iig bedankt voor de moeite die jullie genomen hebben!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 maanden later...

wil toch even reageren op deze toppic,

ten eerste 200.000 voor 250 dollar klopt al niet dat waren er rond die tijd ongeveer 25000 shares .

ten 2e ken ik persoonlijk mensen die op het ecotechnopark en de fabrieken zijn geweest en daar werkte ze toch echt aan het project .

ten 3e is dit geen mlm company maar is dit een crowdfunding project.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei JackPot:

Maar deze bestaat blijkbaar al dermate lang dat er dus gewoon te weinig animo voor is. Als het echt interessant was waren er voldoende partijen ingestapt, er is namelijk nog nooit in de wereld zoveel geld geweest dat een bestemming zoekt om te investeren!

dit kan juist heel interessant wezen , en er zijn al diverse landen en investeerders ingestapt. 

Rome is ook niet in 1n dag gebouwd toch , ze zijn hier al vanaf 1978 mee bezig met de ontwikkeling ervan..

dit is baanbrekend en co2 nihil welke land wil dit nu niet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Als investeerder in Skyway Capital en betrokken partij bij de evolutie van het project, kan ik hier met eer en geweten melden dat alle speculaties mbt scam en faling niet gestaafd zijn op feiten en deftig onderzoek. Op de site vd FSMA staat duidelijk dat Skyway Capital niet herkent is door hen. Als betrokken partij kan ik melden dat het juridisch team van Unitsky in onderhandeling is met de FSMA om zich in regel te stellen op Europees niveau. Ze hebben wel degelijk een investering memorandum. Ze hebben ook hun beursnummer ontvangen dat je kan controleren op officiële site  en is toegekend door een onafhankelijk gecertificeerd audit bedrijf. het Eco technopark is geopend met als doel alle voertuigen te testen, certificering te ontvangen, en investeerders te ontvangen. Alles wat ik persoonlijk heb onderzocht klopt. De Verenigde Emiraten zijn zeer nauw betrokken waardoor er tussen nu en 5 jaar 3milj km wordt gebouwd wereldwijd. Dit op basis van getekende orders. 1.5 miljard dollar is er geïnvesteerd door de Emiraten. We zitten nu in stage 12 door een privé investering van 25 miljoen dollar. Dit is allemaal feitelijk aantoonbaar. Mijn advies is hier, doe je onderzoek net iets dieper dan de oppervlakkige negatieve commentaar die in de media staan. Vergeet niet dat er belanghebbende partijen zijn die niet blij zijn met het project Skyway. Skyway doorbreekt met zijn project de sociale ongelijkheid, de macht van de banken, en de economische slavernij. Het moto van Unitsky is Skyway voor en door het volk. Waardoor wij als investeerder de mogelijkheid hebben om een ecologische en economische bijdrage te leveren aan vernieuwing op maatschappelijk vlak. Met daarboven op een flinke appel voor de dorst binnen de 5 jaar. Voor wie toch graag wat meer wil weten sta ik open voor ondersteuning. Gwen Geerinck  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben helaas nog niet overtuigd en verwacht hier om precies 0% succes van. Hopelijk heb ik het mis en worden alle investeerders beloond voor het genomen risico. 

Ik las ergens dat Skyway dit jaar een IPO zou doen, is daar al meer over bekend?  De investering van 25 miljoen dollar die recent is gedaan klinkt als enorm minimaal, voor het project dat gedaan zal worden. Maar goed we gaan het zien. Hou ons aub op de hoogte @Gwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet mijn bedoeling om iemand te overtuigen. Vind het alleen jammer dat er door onwetendheid vaak heel wat speculatie de ronde doet dat een eigen leven gaat leiden. De IPO staat nog steeds gepland zoals in het memorandum. Unitsky staat in een positie om alle resterende aandelen in 1 klap te verkopen. Als je de man al eens ontmoet hebt, dan weet je dat hij heel eigenzinnig is en zich niet laat leiden door geld. Hij heeft een duidelijke missie, visie en focus. Hij wil dat het volk mede eigenaars zijn van Skyway. Daarom neemt hij geen beslissing om alle aandelen nu te verkopen. Hij wacht gewoon af. Zolang dat het stage plan niet in gedrang komt zal hij iedereen de kans geven om aandelen te kopen. Nu de investering van de partners is niet hetzelfde als de investeringen van het volk hé. Wij zorgen voor het geld dat nodig is voor de ontwikkelingen. En die 25 milj staat in verhouding tot wat er nodig is om de stages te doorlopen. De investeringen van partners die projecten financieren zoals nu recent een project in Antwerpen, dat net vers van de pers komt, is een project financiering. En die bedragen zijn van een andere orde natuurlijk. Ik hou jullie op de hoogte. Gegroet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet mijn bedoeling om iemand te overtuigen. Vind het alleen jammer dat er door onwetendheid vaak heel wat speculatie de ronde doet dat een eigen leven gaat leiden. De IPO staat nog steeds gepland zoals in het memorandum. Unitsky staat in een positie om alle resterende aandelen in 1 klap te verkopen. Als je de man al eens ontmoet hebt, dan weet je dat hij heel eigenzinnig is en zich niet laat leiden door geld. Hij heeft een duidelijke missie, visie en focus. Hij wil dat het volk mede eigenaars zijn van Skyway. Daarom neemt hij geen beslissing om alle aandelen nu te verkopen. Hij wacht gewoon af. Zolang dat het stage plan niet in gedrang komt zal hij iedereen de kans geven om aandelen te kopen. Nu de investering van de partners is niet hetzelfde als de investeringen van het volk hé. Wij zorgen voor het geld dat nodig is voor de ontwikkelingen. En die 25 milj staat in verhouding tot wat er nodig is om de stages te doorlopen. De investeringen van partners die projecten financieren zoals nu recent een project in Antwerpen, dat net vers van de pers komt, is een project financiering. En die bedragen zijn van een andere orde natuurlijk. Ik hou jullie op de hoogte. Gegroet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die 400milj is idd niet aan pre orders, maar aan intellectuele waarde vh bedrijf. Je eigen onderzoek en gezond verstand heb je nodig om hier een beslissing in te maken. ik heb eerst gewoon een pakket van 250 aangekocht nog in stage 8. Dna heb ik mijn onderzoek gedaan en alles blijven volgen. En dan heb ik gekozen om verder te gaan. Dat is volgens mij een gezonde start. www.yunitskiy.com hier kan je alles terug vinden. Ik kan je met zekerheid zeggen, dat geen enkel bedrijf dat een scam opzet een ISO certificering krijgt, op advies van 58 financiële autoriteiten wereldwijd. En regeringen geven geen miljarden uit aan pre orders aan een bedrijf dat nog niet eens een IPO heeft gehad. Alle naslagwerk spreek voor zich. Er staat wel heel wat op het internet, dat klopt. Maar de informatie om deze informatie in het juiste kader te zetten staat er niet bij, jammer genoeg. Heden zijn ze bezig met zich in regel te stellen met de Europese regelgeving van de  financiële markten. Dus maak je huiswerk en maak je keuze. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Zit er ergens een link met deze fraude?

'Last year, Ross Mandell and former Sky broker Adam Harrington were each convicted by a Manhattan federal jury of securities fraud, wire fraud and mail fraud, as well as conspiracy to commit each of these offenses.

Investigators termed the case a “boiler room” scheme, which refers to high-pressure sales, usually by telephone, of stocks or other assets that are often worthless or of dubious value.

The defendants raised more than $50 million from investors in connection with the scheme and the court ordered Mandell to forfeit the money, Bharara said in a statement.'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
Op 4-5-2018 om 14:13 zei Gwen:

Het is niet mijn bedoeling om iemand te overtuigen. Vind het alleen jammer dat er door onwetendheid vaak heel wat speculatie de ronde doet dat een eigen leven gaat leiden. De IPO staat nog steeds gepland zoals in het memorandum. Unitsky staat in een positie om alle resterende aandelen in 1 klap te verkopen. Als je de man al eens ontmoet hebt, dan weet je dat hij heel eigenzinnig is en zich niet laat leiden door geld. Hij heeft een duidelijke missie, visie en focus. Hij wil dat het volk mede eigenaars zijn van Skyway. Daarom neemt hij geen beslissing om alle aandelen nu te verkopen. Hij wacht gewoon af. Zolang dat het stage plan niet in gedrang komt zal hij iedereen de kans geven om aandelen te kopen. Nu de investering van de partners is niet hetzelfde als de investeringen van het volk hé. Wij zorgen voor het geld dat nodig is voor de ontwikkelingen. En die 25 milj staat in verhouding tot wat er nodig is om de stages te doorlopen. De investeringen van partners die projecten financieren zoals nu recent een project in Antwerpen, dat net vers van de pers komt, is een project financiering. En die bedragen zijn van een andere orde natuurlijk. Ik hou jullie op de hoogte. Gegroet!

Beste leden,

Bedankt voor jullie informatie. Ik merk dat je veel van skyway weet Gwen en ik heb nog wat aanvullende vragen; wellicht kan jij mij deze beantwoorden. 

1. Inschrijving kvk in UK in 2014:

https://beta.companieshouse.gov.uk/company/09320759/filing-history

Hierbij heeft men nadrukkelijk het bedrijf ingeschreven als “Privat Limited by shares”.

A private limited company's disclosure requirements are lighter, but its shares may not be offered to the general public and therefore cannot be traded on a public stock exchange.

Dus de aandelen kan je niet verkopen.....? En mocht je bij een dergelijke entiteit jouw aandelen willen verkopen dat kan dat enkel met goedkeuring van alle aandeelhouders; hoe krijg je dat in de opzet voor elkaar?

2. Als je investeert in Skyway wordt geen geen eigenaar van aandelen maar van een certificaat van aandelen. Deze 2 zijn niet hetzelfde en er zijn tevens 2 type certificaten (royeerbaar en niet royeerbaar) waardoor je dit waardepapier wel of niet kan omzetten naar aandelen. Waarom worden er certificaten verkocht en geen aandelen?

3. Bedragen die doorgegeven zijn;

https://beta.companieshouse.gov.uk/company/09320759/filing-history als je accounts seleceteert vindt je 3 bestanden terug. Als je deze doorneemt voor de verschillende jaren en let op de bedragen dan is dit wel een heel laag bedrag tov de bedragen die jij noemt, terwijl dit bedrijf op alle websites staat en als je een contract krijgt naar aanleiding van investeren bij skyway is dit ook de partij die genoemd wordt in het contract met tevens de tenaamstelling GTI(global transport investment). Hoe kunnen bij dit bedrijf zulke lage cijfers doorgegeven worden terwijl ze spreken over projecten van miljarden en waarom is er maar 1 medewerker(director)? 

Ik hoop dat je mij hierover kan informeren aangezien ik de bovengenoemde feitelijke informatie niet kan plaatsen met hoe het bedrijf zichzelf presenteert.

Ik zie met belangstelling jouw reactie tegemoet.

 

Mvg

Peter

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...