Spring naar bijdragen

Mijn roulette strategie (Easy Money!)


Baskocken

Aanbevolen berichten

Ik wil heel graag met jullie mijn Easy Money roulette strategie delen. Je moet wel geduld hebben, maar je gaat lekker als een winnaar naar huis.

Mijn strategie is als volgt:

1) Hou tafels in de gaten waar 9 keer een nummer in een bepaalde dozijn niet is gevallen, bijvoorbeeld
   De volgende nummer zijn gevallen: 1, 8, 35, 32, 26, 4, 27, 3, 27  
   Je ziet nu dat er in 9 rondes geen nummer in midden dozijn is gevallen (13 t/m 24).

2) Speel nu op midden dozijn en verhoog je inzet na iedere keer dat je verliest

3) De kans is nu groot dat de midden dozijn gaat vallen (je hebt meer kans, omdat alle nummers in roulette even vaak vallen)

Langste keer dat een sectie niet is gevallen is 20 keer.

bewerkt door Baskocken (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil heel graag met jullie mijn Easy Money Roulette strategie delen. Je moet wel geduld hebben, maar je gaat lekker als een winnaar naar huis.
Mijn strategie is als volgt:
1) Hou tafels in de gaten waar 9 keer een nummer in een bepaalde dozijn niet is gevallen, bijvoorbeeld
   De volgende nummer zijn gevallen: 1, 8, 35, 32, 26, 4, 27, 3, 27  
   Je ziet nu dat er in 9 rondes geen nummer in midden dozijn is gevallen (13 t/m 24).
2) Speel nu op midden dozijn en verhoog je inzet na iedere keer dat je verliest
3) De kans is nu groot dat de midden dozijn gaat vallen (je hebt meer kans, omdat alle nummers in roulette even vaak vallen)
Langste keer dat een sectie niet is gevallen is 20 keer.

De roulette heeft volgens jou een geheugen?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie variatie op het Martingale systeem @Baskocken. Net als het Martingale systeem zal dit systeem helaas ook op de lange duur niet winstgevend zijn. Je zult vaak naar huis gaan met kleine winstjes, maar op den duur komt er toch de lange verliesreeks en dat zul je niet met alle kleine winstjes kunnen opvangen.

Overigens zijn er een paar misvattingen in je post. Het is niet zo dat alle nummers op de lange duur even vaak zullen vallen. Wat er zal gebeuren op de lange duur is dat het aantal keer dat een nummer valt relatief gezien dichter bij het verwachte aantal komt. Zo zal nummer 1 na 3700 spins misschien 90 keer zijn voorgekomen en nummer 2 misschien 110 keer (beide 10% afwijking van het verwachte aantal van 100). Na 37.000 spins is nummer één misschien 975 keer voorgekomen en nummer 2 1025 keer. Het aantal van beide nummers wijkt nu nog maar 2,5% van het verwachte aantal af, maar het absolute verschil tussen het aantal keer dat nummer 1 is gevallen en het aantal keer dat nummer 2 is gevallen is juist toegenomen.

Met de kolommen werkt het net zo. Dus als je denkt dat een kolom vaker dan de andere kolommen moet gaan vallen als hij 9 keer niet gevallen is, dan zit je er naast. De kans dat een kolom tien keer op rij niet valt is wel klein, maar als hij negen keer op rij niet is gevallen, dan is de kans dat hij de tiende keer niet valt gewoon weer 1/3 (de 0 even buiten beschouwing gelaten).

bewerkt door DeValsspeler (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als echte OneTimer heb ik deze dingen ook al allemaal geprobeerd. Het is net hoe @DeValsspeler het zegt, kleine winsten zal vaak lukken, maar er komt een dag dat je gigantisch op je mond gaat. Een vriend van mij dacht ook dat die de roulette kon verslaan door het eeuwenoude bekende martingale systeem. Echter viel 16 keer rood achter elkaar en volgens mij was hij 3k lichter. Door deze ervaring ben ik wel op OneTime terecht gekomen :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de kunst van heel het roulette is om niet achter de feiten aan te lopen.

op dozijnen spelen is leuk om even een paar tientjes op te bouwen.

en daarna schakel ik over op de buren en de serie`s heb ik ook uit het pakket geschrapt.

net als drie buren,valt hij er net 1 langs ,pech gehad.

rustig blijven is ook een kunst ,niet iedere ronde win je en hoe meer je inzet ,hoe meer er van je winst afgaat.

en als ik win , haal ik mijn fiches eraf en dan zeg ik , zo deze eraf want die valt toch niet meer.

en het leuke daaraan is ,dat ze hem dan juist gaan proberen te draaien.

en tot nu is dat nog geen 1 croupier gelukt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De enige manier om te winnen op de roulette is door je verlies te beperken. Als je zoals @jordi22 beschrijft 3k verliest door rood/zwart te spelen had je mijn inziens allang de conclusie moeten trekken dat het je dag niet was en weg moeten lopen.

bewerkt door Gokje (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei DeValsspeler:

Mooie variatie op het Martingale systeem @Baskocken. Net als het Martingale systeem zal dit systeem helaas ook op de lange duur niet winstgevend zijn. Je zult vaak naar huis gaan met kleine winstjes, maar op den duur komt er toch de lange verliesreeks en dat zul je niet met alle kleine winstjes kunnen opvangen.

Overigens zijn er een paar misvattingen in je post. Het is niet zo dat alle nummers op de lange duur even vaak zullen vallen. Wat er zal gebeuren op de lange duur is dat het aantal keer dat een nummer valt relatief gezien dichter bij het verwachte aantal komt. Zo zal nummer 1 na 3700 spins misschien 90 keer zijn voorgekomen en nummer 2 misschien 110 keer (beide 10% afwijking van het verwachte aantal van 100). Na 37.000 spins is nummer één misschien 975 keer voorgekomen en nummer 2 1025 keer. Het aantal van beide nummers wijkt nu nog maar 2,5% van het verwachte aantal af, maar het absolute verschil tussen het aantal keer dat nummer 1 is gevallen en het aantal keer dat nummer 2 is gevallen is juist toegenomen.

Met de kolommen werkt het net zo. Dus als je denkt dat een kolom vaker dan de andere kolommen moet gaan vallen als hij 9 keer niet gevallen is, dan zit je er naast. De kans dat een kolom tien keer op rij niet valt is wel klein, maar als hij negen keer op rij niet is gevallen, dan is de kans dat hij de tiende keer niet valt gewoon weer 1/3 (de 0 even buiten beschouwing gelaten).

En als je op koud nummers gaat spelen (of nummers die 100 spins niet zijn gevallen?), en dan zonder martingale? Is dit een betere strategie?

Een andere strategie heb ik ook, door te vergelijken welke buren het minst zijn gevallen na 200 spins en dan daar op spelen. (is dit dan een betere strategie?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In principe maakt het voor de roulette niet uit welke nummers niet zijn gevallen. Het is heel verleidelijk om te denken dat een nummer moet gaan vallen als hij een tijd niet is gevallen, maar dit is helaas niet waar. Zo gauw je begint met spelen, begin je eigenlijk van af nul. Alle nummers hebben weer even veel kans om te vallen, de vakjes zijn tenslotte even groot.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Baskocken:

Je zegt zelf dat op lange termijn alle nummers ongeveer even vaak vallen. Als dus een nummer achter loopt en niet vaak is gevallen, dan is de kans op lange termijn dat deze nummer zijn achterstand gaat inhalen en opeens wel vaker gaat komen? 

op heel dat score bord moet je niet eens kijken en dat alle nummers even veel kans hebben om te vallen dat is gewoon weg niet waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik zeg dat alle nummers op lange termijn relatief gezien even vaak vallen. Dat wil zeggen dat het aantal keer dat een nummer valt procentueel gezien steeds dichter bij zijn verwachte aantal komt. Zie ook het voorbeeld wat ik eerder gaf over 3700 spins en 37000 spins. Na 37000 spins lag het aantal keer van de nummers 1 en 2 procentueel dichter bij het verwachte aantal, terwijl absoluut gezien nummer 2 juist nog vaker was gevallen (50 keer meer na 37000 spins ipv 20 keer meer na 3700 spins).

Logischerwijs kan wat jij zegt ook niet kloppen. Als een nummer een grotere kans heeft om vaker te vallen dan een ander nummer, dan kan dat alleen doordat de kans dat dat nummer valt groter is dan de kans dat het andere nummer valt. Dat kan alleen als het vakje van dat eerste nummer groter is als het vakje van het andere nummer. We weten allemaal dat de vakjes in principe allemaal even groot zijn en dat de kans op alle nummers even groot is.

Als je toch nog overtuigd bent dat een nummer dat achterloopt ingehaald moet worden: hoe weet je dat dat nummer dat de laatste 200 draaien niet is gevallen achter loopt? Voor hetzelfde geldt is dat nummer de 200 draaien ervoor (of de 20.000 draaien ervoor) juist vaker gevallen. Je zou dus eigenlijk alle uitkomsten vanaf het begin van de automaat moeten hebben bijgehouden om echt te kunnen zeggen of een nummer 'achter loopt'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jordi22:

Ruleta de kaartjes voor het sprookjesbos van de Efteling zijn deze week in de aanbieding bij de Kruidvat :) 

Dit toegeven is een 'doodszonde' maar een geoefende croupier krijgt het balletje redelijk in de buurt van het gewenste nummer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ruleta:

jij bent de allerbeste dat is wat je wil horen,niemand kan jordy22 verslaan, ik heb het over tafel roulette en niet op die kwartjes automaat

 

Ik zou niet weten waar ik Jordi22 de beste in zou zijn, maar goed dat terzijde. Wat ik me afvraag als een croupier in een sectie kan gooien, waarom hij dan niet al zijn vrienden laat spelen als hij achter de roulette tafel staat en de winst deelt ? Waarom denk je dat die diamantjes zijn op de roulette voor de sier ? Die zorgen ervoor dat het spel onvoorspelbaar is, het is immers gokken en geen skill game. Zover ik weet en geloof is de roulette 100 % eerlijk of dit nu de tafel roulette is of de automatische roulette

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jordi22:

Ik zou niet weten waar ik Jordi22 de beste in zou zijn, maar goed dat terzijde. Wat ik me afvraag als een croupier in een sectie kan gooien, waarom hij dan niet al zijn vrienden laat spelen als hij achter de roulette tafel staat en de winst deelt ? Waarom denk je dat die diamantjes zijn op de roulette voor de sier ? Die zorgen ervoor dat het spel onvoorspelbaar is, het is immers gokken en geen skill game. Zover ik weet en geloof is de roulette 100 % eerlijk of dit nu de tafel roulette is of de automatische roulette. 

Morgen maar even langs bij Kruidvat @jordi22

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...