Spring naar bijdragen

Wat betekent jouw nickname?


Gast

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • 1 jaar later...

Upje voor dit topic! 

Kronos, de vader van Zeus, beide figuren worden veel gebruikt als thema in de spellen van WMS.

Mijn favoriete spel is Kronos, zoals velen hier weten. Bij het verzinnen van een naam, dacht ik aan Karel Ronos als twist maar dat zou te onduidelijk worden. Daarom K. Ronos. En nee, ik heet niet Karel. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 maanden later...
  • 4 weken later...
Op 20-1-2020 om 16:19 zei K. Ronos:

Upje voor dit topic! 

Kronos, de vader van Zeus, beide figuren worden veel gebruikt als thema in de spellen van WMS.

Mijn favoriete spel is Kronos, zoals velen hier weten. Bij het verzinnen van een naam, dacht ik aan Karel Ronos als twist maar dat zou te onduidelijk worden. Daarom K. Ronos. En nee, ik heet niet Karel. ;)

Wat blijf je lang weg @K. Ronos! Alles goed met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de kinderen en later de kleinkinderen heb ik heel veel mensergerniet gespeeld. Een worp met de dobbelstenen is een random gebeurtenis.Je leert er ok de eerste beginselen van de kansberekening. De kans berekenen om de medespeler van het boord te gooien was belangrijkj. Vooral als je speelt met 4 spelers moet je ook een strategie bedenken. Toen ik later het roulettespel leerde, heb ik snel  deze kennis en ervaring ook toegepast. Niet een beetje aanklooien maar je hersens en ervaring gebruiken.  roulette is ook maar een spel en dat kun je met de kennis van mensergerniet en een goede strategie spelen. Elke single is voor mij een kantje van een dobbelsteen. Later heb ik dit uitgebreid  met elke cluster van zes roulette getallen kan een kantje van een dobbelsteen voorstellen. Voor deze roulette dobbelstenen heb ik verschillende tactieken bedacht. Het dobbelstenen spel is nog steeds een belangrijk onderdeel van mijn totale speelwijze. Ik ben roulette begonnen met de enkelvoudige kansen. Daar ontdekte ik de kracht van SSB en dat is weer afgeleid van de legende van de schoenpoetser. Op internet kun je nog steeds googlen op schoenpoetser. Dit was mijn eerste internet alias en daarna ben ik overgestapt op Dobbelsteen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-12-2020 om 23:24 zei Solidagio:

Wat blijf je lang weg @K. Ronos! Alles goed met je?

Dank voor de belangstelling @Solidagio

Jahoor, het gaat zelfs steeds beter met me. Ik ben een impulsief iemand die van interesse naar interesse hopt. Dus soms zit ik wekenlang elk uur op Onetime te kijken, en daarna wekenlang steeds boeken te lezen / in de tuin te werken/ klussen, noem maar op. Dusja kan er dan opeens even klaar mee zijn. 

Hoe gaat het met jou dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei K. Ronos:

Dank voor de belangstelling @Solidagio

Jahoor, het gaat zelfs steeds beter met me. Ik ben een impulsief iemand die van interesse naar interesse hopt. Dus soms zit ik wekenlang elk uur op Onetime te kijken, en daarna wekenlang steeds boeken te lezen / in de tuin te werken/ klussen, noem maar op. Dusja kan er dan opeens even klaar mee zijn. 

Hoe gaat het met jou dan?

Met mij gaat het in de meeste opzichten ook wel goed. Heel herkenbaar hoor, dat "hoppen". Zó blij mee, daardoor ook niet bang voor gokverslaving, er is zó veel meer. Sinds de 2e lockdown één keer het gevoel gehad dat ik behoefte had aan spanning met getallen, maar verder niet.
Ik denk dat ik, als online gokken in NL legaal is en het in de nederlandse taal kan, ik weer een gokje ga wagen. Niet dat ik achterlijk ben, maar gewoon op z'n hollands, ook de klantenservice, lijkt me veel prettiger.

Doei! 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.