Spring naar bijdragen

Nederlandse cryptocoin


TheGallant

Aanbevolen berichten

Don Molaar maakte enigszins furore als maker en bedenker van de slimme projector van Beams Lab en nu wil hij de geschiedenis in als de bedenker van ’s lands eerste cryptomunt, de Combicoin. We belden hem.

 

http://www.quotenet.nl/Nieuws/Eerste-Nederlandse-cryptocoin-komt-eraan-het-gaat-als-een-malle!-203529

 

Voor mij als leek klinkt dit wel aardig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het klinkt meer als een verpakking van een beleggingsfonds dat nu heel hip een cryptomunt wordt genoemd. Ik zie enorm veel haken en ogen hieraan waarbij het vertrouwen in de uitgever enorm moet zijn.

Je koopt dus eigenlijk een mandje met de 25 grootste cryptomunten. Welke koersen worden gebruikt? Wat als er nieuwe munten in de top 25 komen? Oude munten worden verkocht, nieuwe gekocht? Wie houdt hier toezicht op? Het voelt als een black box hedge fund, en zonder enige regulering is geld stoppen in Teak in Zuid Amerika veiliger ben ik bang.

Dat het voor de bedenkers een goudmijn kan en zal zijn geloof ik wel in de huidige hype. Ik zou hier niet in handelen persoonlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...