Spring naar bijdragen

Pokernoob


Fosgate

Aanbevolen berichten

Dit is hoe ik de poker basisbeginselen leerde. Het is wat verwarrend in het begin omdat er eigenlijk twee vormen van No Limit Texas Holdem bestaan : cashgame en toernooien . 

Er wordt geadviseerd om "tight" te beginnen . Later als je de basis beheerst , kun je meer creatieve en speculatieve moves gaan maken , alsmede bluffen !

In het begin lijkt het poker leren spelen misschien nogal saai omdat je zp veel handen dient te folden . Maar aan tafel kun je al beginnen de verschillende poker profielen van de verschillende spelers van elkaar te leren onderscheiden . 

No limit Holdem poker is één van de rijkste veelzijdigste spelen die er bestaan ! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...
On ‎9‎/‎12‎/‎2017 at 1:00 PM, jordi22 said:

Je kunt op youtube veel video's vinden van goede pokerprofs. Lex Veldhuis, James stapels, Team neverluck. Dit zijn allemaal hele goede toernooien spelers op dit moment. De basis regels ken je wel neem ik aan ? 

Als je van Lex Veldhuis wil leren, kijk dan wel naar zijn oude beelden.
Tegenwoordig speelt hij super losjes. Voor hem zal dit ongetwijfeld lucratief zijn.
Maar als je dat als beginner doet dan leer je niets.
Lex Veldhuis is natuurlijk wel een geweldige speler die zijn strepen al verdient heeft, en vroeger ontzettend hard gegrind heeft.

  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei greenqueen:

Als je van Lex Veldhuis wil leren, kijk dan wel naar zijn oude beelden.
Tegenwoordig speelt hij super losjes. Voor hem zal dit ongetwijfeld lucratief zijn.
Maar als je dat als beginner doet dan leer je niets.
Lex Veldhuis is natuurlijk wel een geweldige speler die zijn strepen al verdient heeft, en vroeger ontzettend hard gegrind heeft.

Eigenlijk spelen ze als " Maniacs" . In de Veronica poker video zie je dat ook bij Lange Frans die zegt dat hij met "suited connecters " wil spelen . 

Dat is het dilemma van poker . Het is zoveel leuker door lekker losjes te spelen , met de grootste bagger te raisen en te folden als er iemand " kracht toont" door te reraisen . 

Bij Pokertoernooien moet je het iets anders aanpakken , het spel is een soort "stratego " met allerlei spelers die jouw stack kunnen "opblazen " door all- in te gaan .

Als ik ooit ga pokeren , wil ik pokeren als " Lange Frans " . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
3 uur geleden zei Digital Invest:

Er leiden meer wegen naar Rome maar één ding is zeker dit het uitgesproken moment om te leren pokeren.
Dit omdat online poker één van de voorgangers lijkt te gaan worden in de 'blockchain revolutie' die aanstaande is.

Als je nu nog moet leren pokeren ben je te laat voor het grote geld.

Wat veel mensen niet weten is dat de prof pokerspelers niet alleen 8-10 uur per dag spelen. Ook studeren ze zo 2-4 uur per dag poker. Denk aan hand analyses met mede pros. Calculeren etc etc. Het lijkt allemaal zo mooi maar om serieus van poker te kunnen leven moet je het echt als een job zien.

De streamers zoals staples en veldhuis spelen allemaal op stars. Wat logisch is want daar worden ze door betaalt. Terwijl de online grinders juist er vaak voor kiezen om op kleinere netwerken te spelen en alleen speciale toernooien op stars mee te pikken waar veel value te halen is,

Uiteindelijk blijft het een kwestie van een goed uurloon binnen halen en dat is makkelijker op de kleinere sites dan de enorme mijnenvelden op stars.

 

Als hobby speler die voor de ONETIMER wil gaan is stars natuurlijk wel perfect omdat je door de grote velden hele leuke prijzenpotten hebt,

 

Overigens speel ik zelf nu poker op de site van mijn voormalige werkgever. A is het niveau daar zo laag dat zelfs ik daar winstgeven kan spelen ;-) B hebben ze met de missions en rewards een leuk systeem voor bonus tickets etc etc, C kan je vrij anoniem spelen zonder statistieken waardoor de kans op prof grinders veel kleiner is. Voor hobby spelers wel een aanrader imo. Je moet wel even wennen aan de software want qua software kan er weinig tippen aan stars natuurlijk.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...