Spring naar bijdragen

The Vegas-brothers in Las Vegas


ROELETTE

Aanbevolen berichten

Het is bijna zover, in januari 2017 boekte @Hillichance en ik onze 3de gezamelijke reis naar de droomstad Las Vegas! Omdat wij graav onze verhalen, foto's en videos delen is dit topic in het leven geroepen. De foto's en verhalen krijgen jullie al vanaf volgende week zaterdag, de 23ste voorgeschoteld. De videos laten wat langer opzich wachten, maar zie dat dan als een lekker toetje na een heerlijk voor en hoofdgerecht;) 

Voor een aantal mensen is er al een exclusieve app, zij krijgen direct de videos te zien. Dit zijn de mensen van dit topic 

zij hebben direct updates. Daarnaast zullen we diverse keren live gaan via facebook! 

Mocht je nog een iphone 8 oid uit the states willen, laat het ons horen en wellicht kunnen we wat voor je betekenen.

Voor nu is het vast genieten en nog even geduld. Hillichance, heb jij je koffer al gepakt? En heb jij een dagschema voor de liefhebbers? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen zijn de voorbereidingen in volle gang. Zit de spanning er lekker in en nog veel belangrijker, vandaag valt er weer wat te vieren voor de Vegas-brothers. Het is namelijk double digit hour! Oftewel nog slechts 96 uurtjes tot we de lucht in gaan! De pret zal rond 6 uur in de ochtend al beginnen, dan ga ik namelijk opgehaald worden door @Hillichance

 

Hillichance heeft ondertussen een aantal dollars voor een nette prijs overgenomen van @PonkaaaT en @KevkeHMD, waarvoor dank! Wellicht houden wij ook nog wat over:D we houden jullie op de hoogte! 

IMG_8975.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei ROELETTE:

Ondertussen zijn de voorbereidingen in volle gang. Zit de spanning er lekker in en nog veel belangrijker, vandaag valt er weer wat te vieren voor de Vegas-brothers. Het is namelijk double digit hour! Oftewel nog slechts 96 uurtjes tot we de lucht in gaan! De pret zal rond 6 uur in de ochtend al beginnen, dan ga ik namelijk opgehaald worden door @Hillichance

 

Hillichance heeft ondertussen een aantal dollars voor een nette prijs overgenomen van @PonkaaaT en @KevkeHMD, waarvoor dank! Wellicht houden wij ook nog wat over:D we houden jullie op de hoogte! 

IMG_8975.JPG

Ik denk niet dat jullie wat overhouden haha :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdagmorgen 5:15u vertrek Breda

10:20u vlucht Dallas vanaf Schiphol

17:30u landing Vegas (lokale tijd)

Gokken tot diep in de nacht op de Strip, oa de 150 dollar freeplay verdubbelen in Excalibur met dank aan MyVegas.

 

Zondag gokken op de Strip en het uitvoeren van Onetime-bets via (als het lukt) Facebook-live op Onetime-kanaal. Vrije invulling, mogelijk nog een verfrissende duik. Gratis dinerbuffet in Bellagio, dank wederom MyVegas.

 

Maandag 9:00u met Ford Mustang cabrio naar Offstrip-hotels. Auto 23:00u inleveren. Door naar de Strip om te... gokken ja!

 

Dinsdag Shopping Outlet South en dan door naar Downtown (oa de bet van [mention=61]GertJan_De_Meern[/mention] in Golden Gate uitvoeren), 's avonds weer terug naar de Strip.

 

Woensdag de Strip om te... jups, weer gokken! Ohja: natuurlijk checken we de fonteinen, vulkaan, misschien de Highroller of Eiffeltower Experience. Verder nog kaartjes scoren voor Exhibition The Bodies in Luxor. Ook nog ergens een duik in het zwembad, als dat zondag nog niet gebeurd zou zijn.

 

Donderdag vroeg inpakken en 8:55u de lucht in om via Dallas vrijdagmorgen weer in Amsterdam te landen.

 

Ben ik alleen de Onetime-handpay nog vergeten in te plotten... Tijdstechnisch maakt het me niet uit welke dag/dagen dit plaatsvindt. Mogelijk liefst btje einde trip, zodat er nog wat mee terugvliegt naar NL...!

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://wizardofodds.com/games/touchdown-roulette/

touchdown-roulette-sml.jpg

 

td-roulette1.JPG

td-roulette2-sml.jpg

 

Kunnen jullie dit voor mij testen @ROELETTE en @Hillichance .

Ik heb er wel 200 Euro voor over als jullie dit kunnen testen . ( Inzet terug bij winst en 50/ 50 over de winst ) . 

Het zou mooi zijn als jullie dit kunnen intergreren in jullie eigen roulette spel . Dan kan je de sidebet met mijn € 200 plaatsen . 

bewerkt door eurobsgame (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei eurobsgame:

https://wizardofodds.com/games/touchdown-roulette/

touchdown-roulette-sml.jpg

 

td-roulette1.JPG

td-roulette2-sml.jpg

 

Kunnen jullie dit voor mij testen @ROELETTE en @Hillichance .

Ik heb er wel 200 Euro voor over als jullie dit kunnen testen . ( Inzet terug bij winst en 50/ 50 over de winst ) . 

Het zou mooi zijn als jullie dit kunnen intergreren in jullie eigen roulette spel . Dan kan je de sidebet met mijn € 200 plaatsen . 

Ik heb hem begrepen! We gaan hem opzoeken en gaan kijken wat we voor je kunnen doen! Hoeveel side bet wil je per keer plaatsen, kan tussen de 1-5$. Daarnaaast natuurlijk belangrijk welk team je wilt dat we kiezen: rood of zwart? 

 

Als we hem vinden kunnen we hem voor je spelen, althans met de side bet. De betaling etc regelt @Hillichance ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...