Spring naar bijdragen

One Timer hitten met Spin & Go


DennMann

Aanbevolen berichten

PokerStars heeft al langere tijd de Spin & Go's. Dit zijn korte toernooien met 3 spelers waarbij de eerste plaats tot aan 3.600 keer de inleg kan winnen. (https://www.pokerstars.eu/poker/spin-and-go/)

Je kunt de volgende buy-ins spelen: $1, $3, $7, $15, $30 en $60. Uiteraard valt de 3.600 keer uitbetaling maar één keer in de 100.000 potjes.

Ik ga vanavond in ieder geval beginnen met $100 en zal vooral tot aan $15 gaan spelen. Uiteraard eerst de lagere stakes om wat op te bouwen. Ik ga nu 100 toernooien spelen en kijken of ik een One Timer kan binnenkoppen! Ik hou jullie op de hoogte:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weken later...
Kweenie, ik neem aan dat de EV van die dingen uiteindelijk wel weer negatief zullen uitvallen.

Als je tegen gelijkwaardige spelers zit is dat natuurlijk zo, net als elk pokerspel waar je rake betaald. Als je een toernooitje opstart staat er zelfs bij hoe de buyin is opgedeeld in buyin en entree fee.

I know of course, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat wanneer je de pay outs bij elkaar optelt van alle spin 'n goes dat je dan toch nog een stukje achter blijft lopen. Of zijn de kansen van elke afzonderlijke pay out bekend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

I know of course, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat wanneer je de pay outs bij elkaar optelt van alle spin 'n goes dat je dan toch nog een stukje achter blijft lopen.

Ik neem aan dat dat wel ergens op de site staat en als ze de buyin zo specifiek in buyin en fee splitsen ga ik er ook van uit dat ze de kansen op de verschillende uitbetalingen daar zo op hebben ingesteld. Gaat namelijk ongetwijfeld uitkomen als dat niet zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...