Spring naar bijdragen

Gebruiker naar Vegas 13-20Okt, poging tot semi-live


Gebruiker

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei rhellevo:

Crazy four poker!!

hoe gaat dat?

Ik heb dit speel toevallig afgelopen periode gespeeld in The Bellagio (en ging snel lek) maar een super gaaf relatief simpel kaartspel. Misschien kan @gebruiker even goed uitleggen hoe het werkt en vooral met welke kaarten moet ik mee (en verhogen)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een vrij simpel spel. Je hebt een 'ante'. Er is een 'queens or better' bonus en een 'super bonus'. De 'super bonus' is qua inzet gelijk aan de 'ante', de 'queens or better' mag meer of minder zijn. Als je je bets geplaatst hebt krijg je vijf kaarten, je maakt een beste vier kaart poker hand. Als je twee azen of beter hebt kan je op de 'play' bet drie keer je ante zetten. Vanaf koning hoog tot een paar koningen mag je 1 keer de ante bet zetten. Met een koning of aas hoog verdedig je je inzetten.

De dealer kwalificeert met koning hoog, als je speelt en dat verslaat krijg je op je ante en je play uitbetaald. Als de dealer niet kwalificeert wordt allen je ante betaald.

Wanneer je een paar vrouwen of beter krijgt, begin je binnen te lopen, dan wordt de 'queens or better' ook betaald. Afhankelijk van hoe goed je hand IS wordt je hand uiteraard beter betaald. Vanaf een vier kaart straight wordt ook de 'super bonus' betaald. Hoogtepunt van deze bet IS vier azen, die betaalt 200:1.

Hieronder zie je een plaatje (weet niet of er copyright op zit mods)6b85593aeaa2926aaf775d397465a515.jpg

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, ROELETTE said:

@Gebruiker en @SubAqua als vraag, jullie gaan vrij regelmatig. Leveren jullie in elke reis of winnen jullie gemiddeld meer dan het kost? Met andere woorden, is het rendabel. 

Netto kost het gewoon geld, als we ons zouden beperken tot uitsluitend poker, dan zou het waarschijnlijk wel winstgevend kunnen zijn, maar dan moet je alle andere kosten weer zelf betalen (kamers, eten, resort fees, ..). Dus: ja we leveren elke reis wel in, maar gemiddeld zijn de vakanties niet duur, volgens mij had ik ergens in 1 van de Whatsapp groepen geroepen dat alles inclusief deze keer minder dan 2k was, dus vlucht + auto voor een week + overnachtingen, eten, drinken en gokken. (met zijn tweeen dus)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-10-2017 om 11:33 zei KevkeHMD:

Leuke foto's ! Ik moet helaas nog 120 dagen wachten om weer naar het prachtige Las Vegas te gaan :(

 

@SubAqua het " Mijn kasteeltje " , is dit omdat je aandelen hebt net als Lasvegasnic ? of is dit gewoon een uitspraak ( gewoon benieuwd ) :)

@KevkeHMD, heb geen aandelen oid. Maar die uitspraak is zo ontstaan omdat ik eigenlijk altijd in Excalibur verblijf wanneer ik in Vegas ben. Mijn eerste verblijf in Vegas was ook daar en daarna altijd minimaal 2-3 of meer nachten daar verbleven. Ken ook veel werknemers aldaar, voornamelijk van de pokerroom. Verder kan ik er een aardig 'potje breken';),  weet aardig wat 'dealtjes' die niet iedereen zomaar te horen krijgt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎20‎-‎10‎-‎2017 om 11:33 zei KevkeHMD:

Leuke foto's ! Ik moet helaas nog 120 dagen wachten om weer naar het prachtige Las Vegas te gaan :(

 

@SubAqua het " Mijn kasteeltje " , is dit omdat je aandelen hebt net als Lasvegasnic ? of is dit gewoon een uitspraak ( gewoon benieuwd ) :)

Voorheen was ik eigenaar van bijna de gehele Strip maar ik heb mijn aandelen MGM en Wynn al enige tijd geleden verkocht. Ik heb nu alleen nog maar LVS. Yep het Venetian en Palazzo is van mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-10-2017 om 17:31 zei SubAqua:

@KevkeHMD, heb geen aandelen oid. Maar die uitspraak is zo ontstaan omdat ik eigenlijk altijd in Excalibur verblijf wanneer ik in Vegas ben. Mijn eerste verblijf in Vegas was ook daar en daarna altijd minimaal 2-3 of meer nachten daar verbleven. Ken ook veel werknemers aldaar, voornamelijk van de pokerroom. Verder kan ik er een aardig 'potje breken';),  weet aardig wat 'dealtjes' die niet iedereen zomaar te horen krijgt....

Oke vandaar ! :) leuke verhalen in ieder geval ! Geniet ervan ! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-10-2017 om 15:14 zei JackPot:

Nou het verlossende woord @Sinister6 kan je elke keer voor nop naar Vegas? Zou wel super zijn!

Ik ben 3 keer naar Vegas geweest (elke keer ongeveer 2,5 week).

1e keer had ik ter plekke $500 opgemaakt. (gokken, eten, drinken, taxi, winst met pokeren)

2e keer had ik ter plekke $2000 winst gemaakt.

3e keer had ik ter plekke $900 winst gemaakt.

Daar moeten natuurlijk nog wel de kosten van de reis en hotel en resort fees vanaf gehaald worden.
Die kosten waren volgens mij ongeveer:
1e reis €1000
2e reis €1300 (inclusief helicoptervlucht Grand canyon)
3e reis €1700 (duurder omdat ik geen roommate had en geen gecompede resort fees)

Totaal zit ik dus op $2400 winst ter plekke en €4000 kosten voor 3x 2,5 week Vegas.

Dat is niet helemaal voor niks, maar erg duur is het natuurlijk niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is inderdaad een mooi overzicht! 

Net als bij mijn eerste Vegas reis spaar ik samen met een maat van mij elke maand 100 euro. Dan hebben we volgend jaar in Vegas iets van 200 pp per dag (en natuurlijk de reis en het verblijf al betaald) 

Dat bevalt prima zo'n manier van sparen, werkt voor mij erg goed. Overigens was vorige keer alles netjes op haha, maar wel een hoop ervaringen rijker! 

Dit keer gaan we eens proberen om geld over te houden! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...