Spring naar bijdragen

Waar kan jij aan ergeren aan de (poker)tafel


D'n Kicker

Aanbevolen berichten

Op 9/25/2017 om 17:38 zei D'n Kicker:

In een no-limit tafel is het inderdaad wel patserig om met 10k te gaan zitten... behalve als er natuurlijk al iemand met een dergelijk stack zit, lol!

Wat ergerlijker is om aan een 2-4 of 4-8 limit tafel met een dergelijk bedrag te gaan zitten... alsof je ooit zoveel gaat verliezen.

 

Ik kom dit topic net tegen en allemaal erg herkenbaar. Om op jouw laatste zin in te haken: toen ik voor het eerst ging pokeren in Las Vegas vroeg ik om een PLO game. Mij werd verteld dat er een 4/8 game beschikbaar was dus ik kocht voor 1000 dollar in. Bleek dit een fix limit omaha 8/b tafel te zijn dus 1000 dollar stack was een beetje overdreven daar....

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-9-2017 om 10:59 zei DennMann:

Door de jaren heen heb ik geleerd om me niet meer al te veel te ergeren aan de pokertafel. Dat gaat alleen maar ten koste van je eigen spel.

Dus dat.. Sterker nog als ik merk dat iemand zich aan bepaalde zaken irriteert doe ik rustig nog een schepje bovenop.
Ik speel om te winnen niet om vrienden te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan mij enorm ergeren aan mensen aan de speeltafel die:

  • naar zweet ruiken
  • bijdehand doen tegen de dealer of tegen andere spelers
  • te dicht op je staan - ik hoef niet te ruiken dat je net een dubbel broodje kebab op hebt
  • over enthousiast zijn: "de kijk-mij-eens-leuk-doen" lui. Vaak zijn dit de ooms waar niemand om moet lachen op verjaardsfeestjes of groepen jongedames die hysterisch gaan gillen omdat ze net 5 euro hebben gewonnen op oneven aan de roulettetafel.

Meer een ergernis bij de slots: als het kneiterdruk is en mensen houden meerdere stoelen bezet zonder te spelen. Vraag je ze netjes of je mag zitten, dan krijg je 9 van de 10 keer nog een "waar haalt ie het lef vandaan?" blik naar je toegeworpen. Waarna mensen zuchtend en steunend tergend langzaam hun spullen bij elkaar zoeken om uiteindelijk bij god's gratie op te staan.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb er nog een paar: Slappe lulverhalen (bad beats die geen bad beats zijn) of té tof doen als ze een suck out maken, jezus man, show some class.
Slowrollers moet een nekschot krijgen, mensen die de regels niet kennen en het spel ophouden kunnen beter wat anders gaan doen en mensen die het concept "personal space"niet snappen irriteren ook behoorlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...