Spring naar bijdragen

De Onetime Lounge


Goodfellas

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei LasVegasNic:

Ikbezig met het schrijven van mijn Las Vegas reisverslagen voor www.gokkeninlasvegas.nl. Ik mag er nog heel veel schrijven. Je maakt zoveel mee in Vegas. Dadelijk wachten op de Vegas Brothers voor nog meer Vegasvitaminen.

 

Ik heb net je Circus Circus verslag gelezen. Hopelijk gaat het lukken met Resort World. Het duurt idd wel lang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht altijd dat op een gokkast met een bonusgame (en dat je dan een symbool ofzo) moet kiezen dat het van te voren al vast stond wat de prijs is. Dit schijnt dus niet het geval te zijn en maakt ook echt uit wat je kiest!  Dat was toch wel een momentje van het weekend dat ik dat, huh!

En dat de Vegas Bro's in Vegas zitten en ze aan een een Amerikaanse oma hun jasjes hebben verkocht a 100$ maakte mijn dag.

 

 

IMG_5578.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei LuukFOD:

Huh das RNG toch en in principe al bepaald?

 

Waarom hebben we geen PI chatbox hier??

We hadden een maar daar verdwenen je teksten na half uur.

Ik wil mijn Pi chat terug!!

Er is wel een exclusieve Onetime whatsapp groep, dit is veel cooler dan een PI Chat :-) Verplichte foto's en filmpjes in uploaden van gok bezigheden ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht altijd dat op een gokkast met een bonusgame (en dat je dan een symbool ofzo) moet kiezen dat het van te voren al vast stond wat de prijs is. Dit schijnt dus niet het geval te zijn en maakt ook echt uit wat je kiest!  Dat was toch wel een momentje van het weekend dat ik dat, huh!

En dat de Vegas Bro's in Vegas zitten en ze aan een een Amerikaanse oma hun jasjes hebben verkocht a 100$ maakte mijn dag.

 

 

IMG_5578.thumb.JPG.804894251b89a9a99d574cde237be503.JPG

76060206f00ee4b8621bbbbc9fcfcdb0.jpg

200 dollar...!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Gertjan_De_Meern said:

Papadag vandaag, met de kids naar de manege geweest. Martijn had zijn 2e paardrijles. Vanavond met @Petra14 naar HC Utrecht. 

IMG_5517.JPG

Om te smelten.....kinderen en paardrijles.......en nog veel geluk vanavond in HC samen met Petra...toch niet weer nr. 17, he?

bewerkt door Gokholtante (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witlofschotel. Kan zo de oven in. Lekker makkelijk. Want we zaten natuurlijk weer in het Utrechtse Gokhol voor de Sunday Royale. Mijn man heeft de 100 Euro giftcard gewonnen en ik heb de blackjack finaletafel gehaald. Maar daar kreeg ik zulke slechte kaarten dat ik vierde geworden ben. Grrrrr, maar eet smakelijk allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

So de knetter, die vent uit Almere die vanavond in Postcodeloterij Miljoenenjacht een bedrag won van 1.120.000 euro.....

En dan nog de thuiswinnaars in Beverwijk en de verdeling van het bedrag in de straat...

Als ik zo'n bedrag zou winnen in totaal, dan gaat er eerst 10.000 euro naar n stichting die zich richt op kindermishandeling en 10.000 euro naar het Nationale Ouderenfonds voor eenzame ouderen. De rest gaat naar een mooi koopappartement in de kuststrook, tussen Den Haag en Haarlem en levenslang gokken zonder zorgen, waar en wanneer ik dat ook wil. Beiden baan opzeggen voor een paar jaar en later eventueel opnieuw oppakken ergens anders. Iig leven en niet laten leven. Dus ja, weet zeker dat het hebben van altijd voldoende geld, gelukkig maakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

€100 gewonnen met m'n staatslot voor de 1okt trekking ?.

normaal doe ik nooit mee aan loterijen, op de ouderjaarstrekking na, maar dit keer dacht ik laat ik eens mee doen. Die hoofdprijs van 30 jaar lang elke maand €10.000 sprak me wel aan namelijk ?

bewerkt door Goodfellas (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond afscheid nemen van een hele toffe collega, die ik al 12 jaar ken.... Hij gaat ergens anders werken. En vrijdagmiddag nog samen met de bezoekers/ cliënten van de DAC. Voor vrijdag nog een hilarisch optreden voor hem inelkaar flantsen, maar we hebben met alle collega's ook nog iets leuks voor hem bedacht, maar doe ook nog iets aparts, omdat ik n hele goeie band met hem heb. Ik zal m erg missen, ook zn verhalen (bv vroeger als puber n handtekening gescoord bij Connie Breukhoven, door gewoon bij dr aan te bellen toentertijd etc.) zn humor en de toffe gesprekken die je met hem kunt voeren. Twee weken geleden kwam dit nieuws dat ie wegging ook hard aan en zaten we samen te janken.... Nou ga ik er o.a. samen met anderen voor zorgen dat ie nog n knalfeest krijgt! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.