Spring naar bijdragen

De Onetime Lounge


Goodfellas

Aanbevolen berichten

Gokholtante heeft zin in iets gezelligs! Ze gaat haar bankroll-pic posten! Gokholtante heeft een gok-portemonnee en die is voor het gokplezier.  Mocht er kritiek zijn van deze of gene over het cashen van een paar tientjes...beter een paar chipjes in de gok-portemonnee dan moeten lenen om de rest van de maand door te komen.

Gokholtante heeft gesproken.

(En gaat donderdag lekker naar de Duitse avond in HC Utrecht met de inhoud van haar gok-portemonnee.)

Bankroll-pic-text.jpg

  • Like 6
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker op de bank de Gouden Televisier Ring kijken. Ik hoop dat dokter Tinus (Thom Hoffman) de titel "beste mannelijke acteur van 2017" gaat krijgen. Wat een goede acteur. Hij probeert een autistische huisarst neer te zetten en speelt alle karaktertrekken zo ontzettend goed, dat hij in weze een hele samenvatting neerzet van 150 autistisch spectrum soorten die er bestaan. Heel mooi staaltje acteerwerk. Heel het programma van SBS 6 had van mij ook genomineerd mogen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei gokdiva:

Lekker op de bank de Gouden Televisier Ring kijken. Ik hoop dat dokter Tinus (Thom Hoffman) de titel "beste mannelijke acteur van 2017" gaat krijgen. Wat een goede acteur. Hij probeert een autistische huisarst neer te zetten en speelt alle karaktertrekken zo ontzettend goed, dat hij in weze een hele samenvatting neerzet van 150 autistisch spectrum soorten die er bestaan. Heel mooi staaltje acteerwerk. Heel het programma van SBS 6 had van mij ook genomineerd mogen worden.

Helaas....hij heeft niet gewonnen....maar...wel Angela Schijf als beste actrice 2017. Die is ook kei goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 10/10/2017 at 2:43 PM, TheGreatOne said:

Wat gaaf @Gokholtante

Misschien kom je wel nieuwe gokkasten tegen en laat je de roulette even voor wat het is. Keep us posted van je Duitse avonturen.

Gokkasten.jpg

Ik heb een geweldige tijd neergezet bij het Duitse bierpul-heffen! De muziek moest opnieuw ingestart worden!  Voor de rest, de 10 Euro chippies verdubbeld met rood/zwart op de 10 euro-tafel, maar de Multiroulette heeft gedineerd met mijn eerste vijftigje, dus daar ben ik maar gauw mee gestopt. Bij de gokkasten had ik last van keuzestress. @TheGreatOne, wat is nou een echt goede gokkast in HC Utrecht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Gokholtante:

Ik heb een geweldige tijd neergezet bij het Duitse bierpul-heffen! De muziek moest opnieuw ingestart worden!  Voor de rest, de 10 Euro chippies verdubbeld met rood/zwart op de 10 euro-tafel, maar de Multiroulette heeft gedineerd met mijn eerste vijftigje, dus daar ben ik maar gauw mee gestopt. Bij de gokkasten had ik last van keuzestress. @TheGreatOne, wat is nou een echt goede gokkast in HC Utrecht?

Als je van veel toeters en bellen houdt Game of Thrones ! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gokholtante:

Ik heb een geweldige tijd neergezet bij het Duitse bierpul-heffen! De muziek moest opnieuw ingestart worden!  Voor de rest, de 10 Euro chippies verdubbeld met rood/zwart op de 10 euro-tafel, maar de Multiroulette heeft gedineerd met mijn eerste vijftigje, dus daar ben ik maar gauw mee gestopt. Bij de gokkasten had ik last van keuzestress. @TheGreatOne, wat is nou een echt goede gokkast in HC Utrecht?

Ik zou zeggen de automatisch roulette :-)  Zelf kies ik er voor kasten met leuke bonusspelletjes (puur voor de entertainment) en proberen zo weinig mogelijk te verliezen. Vooral hoppen lijkt mij in deze een mooie keuze. Stel je wilt 50€ kapot slaan dan 5 kasten uitzoeken die je aantrekken en om de Gokholtante noemen en daar max 1 tientje in te doen en dan minimale bet te spelen (meestal rond de 0.40-0.50€) Mocht je ergens boven de 20€ uitkomen lekker uitcashen en 'banken'. Er is zoveel keuze en zeer persoonlijk wat iemand leuk vind. Als ik jou zo inschat moeten we alles een x samen gaan spelen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...