Spring naar bijdragen

once in a lifetime trip naar Vegas (26-09/07-12)


coolos15

Aanbevolen berichten

Lekker man.  Hoeveel value denk je te laten liggen door altijd short in te kopen ?
Ik heb zelf het idee dat het wel meevalt, omdat ik als shortstack die vooral value handen bet, vaker een call krijg dan een tegenstander die nog 3 stapels van 100$ heeft liggen na een turnbet van 100$. Daarnaast bouw ik mijn stack vaak wel uit vanaf de 300 waar ik tegenwoordig mee begin. Dan is het ook niet meer shortstacked. En ik heb eigenlijk het idee dat ik minder goed speel als ik 200BB diep zit, omdat er dan toch al een behoorlijke factor scared money is.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zondag was weer een succesvolle dag aan de pokertafel waar ik aan een hele gezellige tafel 800$ winst pakte. Ik zat met niet minder dan 2 spelers die vrijwel geen Engels spraken, maar de lichaamstaal en de uitspraken die hierbij hoorden, maakte dit een fantastische sessie. Ook waren er 2 leuke regulars en een ontzettend mooi meisje die zowaar behoorlijk kon pokeren. Het was een sessie vol leuke gesprekken, side bets, grappen en nog veel meer. We namen zelfs allemaal weer eens een shotje aan de tafel.

1 van de spelers die geen Engels kon, was een Chinees die claimde dat hij weinig geld bij zich had en daarom maar tight speelde. Er was wel een hoop fantasie voor nodig om dat te kunnen zien, want naar mening was het toch vrij blind wat hij allemaal deed. Het was zelfs zo gezellig dat ik er rond een uurtje of 1 in de nacht achterkwam dat ik nog niet had gegeten. Ik besloot met mijn gratis dollars een pizza voor de hele tafel te bestellen en dat werd zeer gewaardeerd. Echt 1 van de beste en leukste sessies die ik heb gedraaid op deze trip.

Daarnaast mocht ik vanaf gisteren weer in mijn geliefde hotelkamer slapen in het Caesars waar ik 7 nachten mag verblijven voor 400$. Veel betere deals ga je niet vinden volgens mij. Gisteren sliep ik daar nog alleen, maar vandaag had ik de dame van donderdag aangeboden om hier een nacht door te brengen, omdat ze vandaag een sollicitatie had in Vegas. Wie ben ik dan om niet te delen, sharing is caring.

Daarnaast heb ik vandaag om die reden erg weinig gepokerd. Ik ben met dezelfde vrouw eerst bij Tacos el Gordo gaan eten, waar ik na ongeveer 10 referenties toch wel een keer een Taco naar binnen moest werken om mezelf serieus te kunnen nemen. Ik vond het echter helemaal niks en dit was meteen de laatste keer.
Voor de rest ben ik een paar uur gaan pokeren, voordat ik met haar naar het Bacchanal buffet in Caesars ging. Het kost 60$ per persoon en er is een enorme rij, maar via een vriend die zijn bonusdollars aan mij verkocht konden we wel vooraan in de rij beginnen(diamond cardholders hoeven niet in de rij te staan). Het was echt ontzettend lekker en na de heerlijke maaltijd hebben we nog een film gekeken op de hotelkamer. Ondertussen is ze al diep in slaap en ben ik zo committed als ik ben rustig deze update aan het schrijven.

Morgen heb ik mijn laatste toernooi van de reis en heb ik in de avond een feestje in een nachtclub. Life is goodb0be334c84bcf7cad9773c482dad50b6.jpg66ab3eacbf99439afe4a77e05f7dd9ef.jpg5bed6c8e20eaa976d7821c2ddf9a34d5.jpg5bef793cbb30c128eb3edfa96a69c3f9.jpgfbcfedcfb38782cbe501929fbc713598.jpg46c0b6cf540af5ddd452da266c962ab2.jpgaac8c4c34eb4141dfcae8ac6bacf8bb2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een hoop dagen die niet zo gingen als een standaard dag. Na mijn post van de vorige keer werd ik op dinsdag opeens wakker met griep. Met mijn laatste toernooi in de planning en 2 bezoekers op woensdag was dit nou geen al te beste timing. Ik bleef dan ook verstandig in bed liggen en had eigenlijk iedereen al doorgegeven dat ik niet ging spelen. Het toernooi startte officieel om 12 uur en tot 6:50pm was het nog mogelijk om laat in te schrijven. Ik probeerde zo goed mogelijk mijn rust te pakken en toen ik me rond een uurtje of 5:30 toch een klein beetje beter voelde, besloot ik toch maar te gaan.

Een ontbijt om 6:15 en een zware wandeltocht naar het Venetian later, zat ik toch uiteindelijk aan de pokertafel voor mijn laatste toernooi. En zowaar begon het fantastisch, de allereerste hand verdubbelde ik al en een paar uur later zat ik opeens met de rest van de beste 51 spelers mijn chips in een plastic zak te stoppen. Ik had dag 2 gehaald. Ik werd gevraagd om nog even een drankje te doen met een paar anderen, Maar ik besloot het lot niet te tarten en ging snel naar mijn hotelkamer terug. Ik haalde zelfs nog een chicken noodle soup om nog sneller te herstellen en mijn kansen op een goed resultaat op dag 2 te vergroten.

In de chat met de backers ging het ondertussen nergens anders meer over dan wat iedereen met zijn deel van de 30K (die de eerste prijs zou opleveren) ging doen.

Op dag 2 begon ik ook enorm goed. Ik verdriedubbelde mijn beginstack en ik zat bij de grotere stacks van het toernooi. Ik haalde ondertussen ook het geld en er was een mooie verwachting voor het toernooi ontstaan. Helaas ging het vanaf dat moment bergafwaarts en hadden mijn tegenstanders elke keer een goede hand als ze tegen mij zaten. Ik moest moedeloos toezien hoe mijn stapel fiches langzaam aan het verdampen was en na niet al te lange tijd stond ik met een troostprijs van 830$ weer buiten. Het was in ieder geval eindelijk een leuke toernooiervaring in tegenstelling tot alle andere toernooien tot nu toe en 830$ is ook zeker niet verkeerd. Wie weet kom ik de volgende keer dan eindelijk aan die finaletafel.

Maar er was ook goed nieuws. Charlotte en Laura waren ondertussen aangekomen en mijn griep was al een stuk minder geworden. Ik liet de dames dan ook de strip zien en na een goede 20km lopen eindigden we met een pizza en een half afgekeken film in dromenland. Althans, de dames sliepen netjes om half 11, terwijl ik niet kon slapen en tot 2 uur een spelletje op mijn mobiel deed om hier beter aan toe te komen.

Ondanks het late tijdstip van slapen, ging de wekker om 7:15, want het was tijd om naar de Grand Canyon te gaan. Na lang nadenken over de hoeveelheid geld die ik tot nu toe heb gewonnen en het feit dat ik maar 1 keer leef had ik besloten om met een wat mooiere auto daarnaartoe te rijden.

Het kostte dan ook wel 300$ voor de auto en 600$ inclusief verzekering en benzine, Maar wat reed die auto lekker zeg. Zeker het geld en de moeite waard!

Na een stop bij walmart voor wat eten en drinken, was de eerste stop van de reis de Hoover Dam. Erg indrukwekkend om van dichtbij te zien en met mijn hoogtevrees ook op een andere manier indrukwekkend;), maar ik was er na een minuut of 10 toch wel weer klaar mee. Zo bijzonder vond ik het nou ook weer niet. De dames hadden echter wat langer nodig voor hun foto's en een goed half uur later kreeg ik ze pas weer de auto in. De volgende stop had de Grand Canyon moeten worden, Maar de dames vonden ergens midden in de woestijn zo'n mooie plek voor een fotoshoot dat ik de auto maar langs de kant zette om de dames hun gang te laten gaan. Het was echt muisstil daar midden in de woestijn en als iemand die niet vaak midden in de natuur komt, was dit toch wel even een bijzonder moment voor me. Ik genoot van de complete rust die af en toe werd verstoord door een voorbijrijdende auto. Die stilte was trouwens wel nodig, want Charlotte en Laura wilden perse midden op de weg een foto maken en we zaten net op een stuk waar de auto's niet heel goed van veraf te zien waren. De shoot werd dan ook regelmatig onderbroken als er weer wat geluid van een auto in de verte opdook. De dames renden dan snel naar de zijkant om ongeduldig te wachten op de volgende kans om verder te gaan met de shoot.

Na een hele lange sessie was het eindelijk weer tijd om onze weg naar de Canyon te vervolgen en niet al te lange tijd verder werd ons geduld eindelijk beloond. De Canyon doemde op in ons zicht en waren we volledig overdonderd door het indrukwekkende beeld dat ons voorgeschoteld werd. Ik had persoonlijk totaal geen idee dat de Canyon zoveel verschillende kleuren had en ik had bijna het idee dat ik naar het Noorderlicht aan het kijken was. We hadden gekozen voor de West Entrance en met onze toeristische achtergrondkennis hadden we geen idee dat je er niet zelf heen mocht rijden, Maar dat je een bus of helikopter moest nemen. Een beetje vertwijfeld over het slechte nieuws dat we onze tijdelijke raceauto niet mochten meenemen wilden we onze luxe behoeftes niet teleurstellen en kozen we voor de helikopter. Achteraf gezien heel prettig voor ons, want de helikopters waren al bezig aan hun laatste sessie en konden we niet anders dan de bus nemen.

Toen we die bus namen naar de eerste stop was alle teleurstelling meteen verdwenen, want als een 5-jarig kindje dat voor het eerst in Disneyland Parijs komt stonden we te staren naar de immense kloof die we tot dan toe alleen nog maar in de verte hadden gezien. Mijn hoogtevrees nam het grootste gedeelte van mijn hoofd in beslag, Maar het van zo dichtbij zien van zo'n indrukwekkende plek was dat zeker waard. Ik kon niet stoppen met staren naar de omgeving en we kozen er daarna ook voor om naar het hoogste punt te klimmen voor het allerbeste uitzicht. Ik ben blij dat ik dit heb gezien en het was de tijd, moeite en geld zeker waard.

Na een goed uur keerden we weer huiswaarts en in het donker waar alle tegenliggers goed te zien zijn, testte ik de capaciteiten van onze sportwagen nog even goed uit. Van 0-100 in ongeveer 4-5 seconden was toch wel een heerlijk gevoel. Na 2.5 uur het gaspedaal goed te hebben ingetrapt, waren we weer terug in Las Vegas waar we de film van de dag ervoor hebben afgekeken. Via mijn vriend die de kamer heeft geregeld was het ook mogelijk om gratis naar films te kijken die nu nog gewoon in de bios draaien. De film die hebben gekeken was A mountain between us en ondanks dat ik de emotie van de film niet helemaal meekreeg, zaten beide dames met tranen in hun ogen naar het emotionele slot te kijken.

Ik was me ondertussen al klaar aan het maken om nog even een drankje in de stad te doen, Maar beide dames hadden even geen energie meer en gingen zonder blikken of blozen rustig in bed liggen met hun ogen dicht. Die feestconditie van de 21-jarigen van tegenwoordig is ook niet meer wat het geweest is.

Vanochtend moest ik de huurauto weer terugbrengen en toen ik daarmee klaar was, hebben we even wat gegeten bij het gold coast buffet, voordat we onze deelname aan Black Friday inzetten. Gelukkig voor mij hoefden de dames maar een paar uur de winkels in en aangezien ik zelf nog schoenen nodig had, waarmee ik niet in de clubs word geweigerd kon ik daar wel mee leven. Ondertussen zijn zij het zwembad in gedoken en aangezien ik mijn zwembroek in het appartement heb laten liggen, was dit een mooie gelegenheid om iedereen hier weer een uitgebreide update te bezorgen. De volgende update zal wel weer een paar dagen duren, want de dames zijn hier nog een paar dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen is het weer 2 dagen verder en helaas is de foto upload functie tijdelijk niet beschikbaar voor me, Maar dit zal ik zeker goed gaan maken als die het weer doet. Jullie hebben een hoop foto's van me tegoed. Na de update van de vorige keer zijn we nog even de stad in gegaan, waar we zonder dat ik het wist toch nog verder gingen shoppen(helaas voor mij). Ik ging zelf maar even mijn tijd doden met een spelletje op mijn mobiel, om vervolgens toen de dames klaar waren samen met hen naar sakana te gaan voor wat sushi.

Het was opnieuw heerlijk, maar wat het deze keer onvergetelijk maakte was de poging van beide dames om de Ama Ebi te eten. Een reuzengarnalenhoofd wat helemaal gefrituurd is en dat je dus helemaal opeet. De beide pogingen werden gefilmd en het was echt ontzettend lastig voor beide dames om zich over hun angst heen te zetten, wat een paar fantastische momenten opleverde voor mij en degene die niet aan het eten was. Vooral Laura had moeite met haar poging en de filmpjes die Charlotte daarvan maakte heb ik nog vele malen teruggekeken.

Na het eten moesten we snel terug naar het hotel om ons klaar te maken voor ons avondje stappen. Ik had namelijk gratis kaartjes voor de entree bij XS in het Wynn en daarnaast ook nog 2 gratis drankjes erbij per persoon. We bestelden dus maar een uber, Maar de chauffeur die we toegewezen kregen was allesbehalve helder. Ze kon ons eerst niet vinden en gaf daarvan de app de schuld. We mochten niet voorin zitten, ze had een groot gedeelte van de rit geen handen aan het stuur en toen ik daar heel rustig en beleefd wat van zei, vond ze dat we beter konden uitstappen als we kritiek hadden, want ze had al 2000 ritten gehad dit jaar en daarbovenop had ze al een indrukwekkende 3 maanden werkervaring. Ook vergat ze daarbij niet te benoemen dat alle mannen altijd kritiek hebben, Maar dat ze veel en veel beter reed dan iedereen die er wat van zei. En om het gekkenwerk compleet te maken, liet ze ook nog even merken dat ze niet aan feestdagen meedeed, want dat was het werk van Satan. Het werd maar weer eens duidelijk dat de sollicitatie procedure van uber niet heel moeilijk te overleven is.

Na dit memorabele ritje was het toch wel tijd geworden voor de dames om zich klaar te maken voor het 1ste avondje uit in Vegas. Na een hoop tijd voor de spiegel in de badkamer waren ze er klaar voor en konden we ons naar het Wynn begeven voor ons gratis feest. We hadden dit keer juist de beste uberchauffeur die ik hier gehad heb. Een ex-luchtmacht bestuurder die keurig ons ontving, zowaar netjes Engels sprak en daarnaast ook nog in staat was goed te rijden en met ons een leuk gesprek te hebben. Het kan ook in Vegas dus toch wel.

We hadden er ontzettend veel zin in, Maar hoe dichter we bij XS kwamen, hoe stiller het werd. En eenmaal bij de deur aangekomen was het wel heel erg stil, het was gesloten. Ik keek nog even goed op de kaartjes en toen ik daar 8 december zag staan, snapte ik in ieder geval waarom er niemand was. Zo makkelijk als we alledrie zijn vonden we het totaal geen probleem en 3 minuten later stonden we in de rij voor kaartjes voor Intrigue, waar ik had aangeboden de kaartjes te betalen, omdat ik het verpest met de andere kaartjes. Maar eenmaal in de rij liep het toch anders. De bewakers vonden de Nederlandse ID's van mij en Charlotte prima, Maar de Sloveense variant van Laura werd niet geaccepteerd. Na wat geklaag en boosheid van Laura, kregen we haar na een half uur toch rustig en gingen we naar de Alto bar in het Caesars. Dit was geen nightclub, Maar een rustige bar waar je ook kan zitten. We hadden hier uiteindelijk een heerlijke avond, dus dat we tot 2 keer toe niet de nightclub in konden, maakte niks meer uit.

De dag erna hadden we allemaal toch niet heel veel geslapen en na 1 van de langzaamste ontbijtjes ooit, besloten we even wat rust te nemen. Daarna gingen we weer de strip op om wat eten te halen en daarna een film te kijken. Een paar uur later was het alweer tijd om ons klaar te maken voor onze volgende avond uit, want de chainsmokers wilden we toch echt niet missen. Gewapend met een paspoort was Laura dit keer helemaal voorbereid en na een goed uur in de rij konden we eindelijk een goede nachtclub in. De chainsmokers zetten echt een hele goede show neer en na een mooie avond gingen we weer terug naar het hotel. Vandaag was alweer hun laatste dagje en na weinig noemenswaardigs, op het laten zetten van een tijdelijke tattoo van de dames na, was het alweer tijd om afscheid te nemen.

Het waren 5 heerlijke dagen met Laura en Charlotte, Maar nu gaan we weer over tot de orde van de dag. Ik heb nog maar 10 dagen voor ik weer naar huis ga en ik wil die laatste dagen graag besteden met zoveel mogelijk poker. Ik heb vandaag nog kaartjes voor Absinthe, waar ik samen met mijn huisgenoot heen ga, Maar als die rond 12 uur vanavond is afgelopen begin ik aan een nieuwe uitdaging.

Omdat ik toch nog wel een beetje baal van het lage aantal uren dat ik de laatste tijd heb gemaakt, heb ik een uitdaging voor mezelf gesteld. Ik ga proberen om in de laatste 10 dagen 120 uur aan de pokertafels door te brengen. Dit zal niet heel makkelijk gaan, maar ik denk dat het me zal motiveren om er echt voor te gaan en dat zal me uiteindelijk waarschijnlijk weer meer geld opleveren. Win-win

Ik zal jullie natuurlijk zeker op de hoogte houden van deze uitdaging!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een paar dagen toch maar weer een update. De show Absinthe was echt fantastisch. Magistrale acrobatiek en daarnaast werd elke act ontzettend goed aan elkaar gepraat door een man die zo goed als elke keer over de grens ging. Ik ben niet zo moeilijk met harde grappen, net als mijn huisgenoot en we kwamen allebei helemaal niet meer bij. Voor iedereen die wel tegen een mentaal stootje kan, zeker een enorme aanrader om daarheen te gaan. En voor degenen die zelf ook wel een belediging of 2 aankunnen, de eerste rij wordt bij de show betrokken.

Daarna op de zondag nog een paar uur gepokerd om vast in te komen voor mijn 120 uur in 10 dagen challenge. Binnen 3 uur 1100$ gewonnen, Dus dat was weer een goede comeback op de tafels.

De afgelopen 2 dagen stonden dus volledig in het tegen van de challenge en ik heb na 2 dagen de teller op 24 uur staan, mooi op schema dus. In die 24 uur heb ik rond de 450$ winst, dus dat is oké maar het mag nog wel wat beter. Wie weet dat het vandaag een mooie score wordt. Verder ben ik door de vele uren spelen weer een hoop connecties verder en heb ik vandaag zowaar voor de eerste keer in 2 maanden weer eens getennist met iemand die ik gisteren tegenkwam. Ontzettend leuk om weer op de baan te staan en het ging niet eens zo slecht ondanks het niet spelen de laatste tijd.

Verder gebeurde er gisteren nog iets aparts. Op 5 meter afstand van waar ik zat te pokeren werd de kluis beroofd door iemand met een pistool. Hij kreeg het geld gelijk mee, maar niemand had iets door. Oftewel, 300 pokerspelers op elkaar geplakt en letterlijk 0 mensen die het hebben zien gebeuren, moet toch wel een van de beste overvallen ooit zijn geweest. De camera's hadden hem echter niet gemist en 30 minuten later is hij buiten aangehouden. Toch geen slechte poging. Verder ga ik vandaag weer verder met de challenge en zal ik weer proberen de 12 uur te halen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei coolos15:
Op 27-11-2017 om 10:59 zei Reno:
Succes! Ga je nog een shotje 10-10 proberen? Alles of niets....poging....

Ja zeker, Dit weekend staat er een poging 10-20 op het programma, hopelijk is er een leuke tafel op dat limiet beschikbaar. We gaan het zien.

Veel succes! Ik hoop dat je nog een recap wel schrijven over je totale winsten / kosten. Heb je er nog wat aan over gehouden of alle winst uitgegeven voor kosten en vermaak.....volgens mij heb je weinig gegokt, maar wel vaak buiten de deur eten.

Ander vraagje heb je al eens gekeken op je Totalrewards pagina of je ook gratis kamers hebt verdiend door het vele spelen in Caesars?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel succes! Ik hoop dat je nog een recap wel schrijven over je totale winsten / kosten. Heb je er nog wat aan over gehouden of alle winst uitgegeven voor kosten en vermaak.....volgens mij heb je weinig gegokt, maar wel vaak buiten de deur eten.
Ander vraagje heb je al eens gekeken op je Totalrewards pagina of je ook gratis kamers hebt verdiend door het vele spelen in Caesars?
Oh, ik heb zeker een hoop overgehouden;) maar die kamers maken niet zoveel uit, ik kan altijd mijn vriend vragen om nog een keer 4 dagen de kamer te hebben:p
Ga ik waarschijnlijk ook doen voor de laatste 4 dagen, Maar eerst maar even mijn challenge afmaken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag 3 van de challenge, Maar helaas heb ik mijn 12 uur niet gehaald. Dit had ik echter ingecalculeerd en ik ben blij dat ik wel 10.5 uur heb gespeeld en daarnaast een winst van 850$ heb gepakt. De reden dat ik de 12 uur niet heb gehaald is dat ik met een vriendin hier wat leuks ben gaan doen Downtown. Morgen begin ik echter rond 1 uur en zal ik doorspelen tot een uurtje of 3 in de nacht zodat we weer op schema liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na anderhalve dag verder te zijn in mijn challenge is het goed om weer te kunnen zeggen dat ik weer op schema lig. Gisteren heb ik van 15:00-4:40 gespeeld en daarbij het mooie bedrag van 2150$ gewonnen. Mijn beste dag tot dusverre en vandaag ben ik ook allesbehalve slecht begonnen. Ik zit er vandaag al 8 uur in en voorlopig staat de tussenstand op 600$ in de plus.

Na al deze saaie statistieken heb ik eindelijk een andere manier gevonden om foto's weer te kunnen uploaden, dus ik zal even proberen wat in te halen daarmee.

Snapchat-1749100951.jpgSnapchat-1239747706.jpgSnapchat-1094405137.jpgSnapchat-449229931.jpgSnapchat-947780255.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na gisteren uiteindelijk nog een paar potten te hebben gewonnen, eindigde de teller uiteindelijk op 850$ in de plus. Ik merk dat die 12 uur lange sessies wel vrij makkelijk vol te houden zijn, Maar dat ik door mijn ADHD wel moeite heb met rustig blijven. Naarmate de avond vordert, word ik dan ook steeds meer en meer iemand die de sfeer op de tafel gaande houdt. Dit slaat soms een beetje door, maar ik heb verder nog weinig klachten gehad. Verder heb ik ook vrij veel tijd geïnvesteerd in het flirten met Julie, een pokerdealer van 41 die als geboren Française nu ongeveer 2 jaar dealer is in Las Vegas. Het gaat uiteindelijk nergens op uitlopen, Maar ik vind het toch leuk om daar een beetje mee te kloten. Ik zal nog even proberen om een foto met haar samen te maken voor dit forum.

Vandaag zat ik aan een tafel met 3 Israëliërs die het zichtbaar naar hun zin hadden. Ze waren fanatiek aan het drinken en ze hadden een regel bedacht dat de fooi per hand minimaal 3$ voor de dealer moest zijn. Dit was echt een hele leuke sessie en ondanks een verlies van 500$ en een hoop pech om dat te bereiken vond ik het leuk om met deze mannen aan tafel te zitten. Morgen schijnen ze weer terug te zijn, dus dan ga ik zeker proberen aan hun tafel te belanden, vooral omdat het qua verwachte winst ook echt de moeite waard zal zijn. Ik won nog een gedeelte van de 500$ verlies terug en rond een uurtje of 21:30 was het dan eindelijk tijd voor mijn shotje op de 10-20 tafel. Voor 800$ deed ik mee aan een game waar de gemiddelde stack rond de 15K lag. Ik zat er zelf voor ongeveer 430 in, terwijl er verspreid over de groepschat rond de 370 was ingelegd. Het niveau was opeens een stuk hoger dan ik op de 2-5 ben gewend en dan zie ik toch wel weer terug dat de internet manier van spelen op de hoge limieten wel gewoon zijn weg naar de live tafels heeft gevonden. Ik heb zeker het idee dat ik het niveau op de 10-20 makkelijk aan kan, Maar het is wel gewoon veel te veel geld waarvoor er gespeeld wordt en dat is geen lange termijn oplossing om geld te winnen. Ik blijf dus voorlopig maar lekker op de 2-5 tafels spelen. Maar goed, verder met het verslag van de dag.

Ik kwam naar de tafel met het verhaal zoals het ook echt is, namelijk dat ik een 2-5 speler ben en dat ik heel tight ging spelen als shortstack. Ik vertelde nog wat leuke verhalen, Maar overdreef verder wel hoe tight ik was. Dat resulteerde in wat discussie dat ik misschien wel een highroller was die na het verlies van de 800$ nog wel eens rustig 50K op tafel zou kunnen leggen om dan echt te gaan spelen. Mijn voornaam stond in het systeem en ik werd zowaar gegoogeld om te kijken of mijn verhaal wel klopte. Maar het leukste van deze sessie was toen ik ergens zei dat ik 25 was en een speler aan tafel de volgende legendarische woorden sprak: "I'm really down to prop bet about this guys age, anybody up for the bet?"
2 andere spelers wilden de uitdaging wel aangaan en 1 daarvan zette de weddenschap uiteindelijk door. Hij geloofde me en koos ervoor dat ik inderdaad 25 was. Degene die de weddenschap begon verzekerde de andere er nog even van dat hij mij niet kende, Maar dat hij alle andere leeftijden had. Beide spelers legden 100$ in en ik mocht mijn id op tafel gooien. De 100$ werd uitgewisseld en ik kreeg 5$ van de winnaar omdat hij toch wel vond dat ik dat verdiende. Ondertussen had ik van mijn 800$ alweer 1100$ gemaakt toen ik van tafel moest wisselen. Daar was de sfeer iets minder leuk, maar toen ik een dubbel up maakte, maakte me dat niet zoveel meer uit. Ik cashte uiteindelijk uit voor 2000$ en 1200$ winst(waarvan rond de 650 voor mezelf)na een kleine 2 uur te hebben gespeeld en ging daarna weer door naar de 2-5 tafel waar ik in 4 uur ongeveer 150 winst pakte. Met die 150$ bereikte ik dan ook de magische grens van 20K winst op deze reis en dan heb ik nog 4 dagen om dit nog wat verder uit te breiden. Kortom, weer een geslaagde en leuke dag en ik kan niet wachten tot ik morgen weer een heerlijke sessie van 12 uur kan draaien. Wat een mooi leven heb ik toch op dit moment. Tot morgen!Snapchat-388422626.jpgSnapchat-778666179.jpgIMG-20171203-WA0000.jpegSnapchat-1151778617.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...