Spring naar bijdragen
coolos15

once in a lifetime trip naar Vegas (26-09/07-12)

Recommended Posts

Lekker man.  Hoeveel value denk je te laten liggen door altijd short in te kopen ?
Ik heb zelf het idee dat het wel meevalt, omdat ik als shortstack die vooral value handen bet, vaker een call krijg dan een tegenstander die nog 3 stapels van 100$ heeft liggen na een turnbet van 100$. Daarnaast bouw ik mijn stack vaak wel uit vanaf de 300 waar ik tegenwoordig mee begin. Dan is het ook niet meer shortstacked. En ik heb eigenlijk het idee dat ik minder goed speel als ik 200BB diep zit, omdat er dan toch al een behoorlijke factor scared money is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zondag was weer een succesvolle dag aan de pokertafel waar ik aan een hele gezellige tafel 800$ winst pakte. Ik zat met niet minder dan 2 spelers die vrijwel geen Engels spraken, maar de lichaamstaal en de uitspraken die hierbij hoorden, maakte dit een fantastische sessie. Ook waren er 2 leuke regulars en een ontzettend mooi meisje die zowaar behoorlijk kon pokeren. Het was een sessie vol leuke gesprekken, side bets, grappen en nog veel meer. We namen zelfs allemaal weer eens een shotje aan de tafel.

1 van de spelers die geen Engels kon, was een Chinees die claimde dat hij weinig geld bij zich had en daarom maar tight speelde. Er was wel een hoop fantasie voor nodig om dat te kunnen zien, want naar mening was het toch vrij blind wat hij allemaal deed. Het was zelfs zo gezellig dat ik er rond een uurtje of 1 in de nacht achterkwam dat ik nog niet had gegeten. Ik besloot met mijn gratis dollars een pizza voor de hele tafel te bestellen en dat werd zeer gewaardeerd. Echt 1 van de beste en leukste sessies die ik heb gedraaid op deze trip.

Daarnaast mocht ik vanaf gisteren weer in mijn geliefde hotelkamer slapen in het Caesars waar ik 7 nachten mag verblijven voor 400$. Veel betere deals ga je niet vinden volgens mij. Gisteren sliep ik daar nog alleen, maar vandaag had ik de dame van donderdag aangeboden om hier een nacht door te brengen, omdat ze vandaag een sollicitatie had in Vegas. Wie ben ik dan om niet te delen, sharing is caring.

Daarnaast heb ik vandaag om die reden erg weinig gepokerd. Ik ben met dezelfde vrouw eerst bij Tacos el Gordo gaan eten, waar ik na ongeveer 10 referenties toch wel een keer een Taco naar binnen moest werken om mezelf serieus te kunnen nemen. Ik vond het echter helemaal niks en dit was meteen de laatste keer.
Voor de rest ben ik een paar uur gaan pokeren, voordat ik met haar naar het Bacchanal buffet in Caesars ging. Het kost 60$ per persoon en er is een enorme rij, maar via een vriend die zijn bonusdollars aan mij verkocht konden we wel vooraan in de rij beginnen(diamond cardholders hoeven niet in de rij te staan). Het was echt ontzettend lekker en na de heerlijke maaltijd hebben we nog een film gekeken op de hotelkamer. Ondertussen is ze al diep in slaap en ben ik zo committed als ik ben rustig deze update aan het schrijven.

Morgen heb ik mijn laatste toernooi van de reis en heb ik in de avond een feestje in een nachtclub. Life is goodb0be334c84bcf7cad9773c482dad50b6.jpg66ab3eacbf99439afe4a77e05f7dd9ef.jpg5bed6c8e20eaa976d7821c2ddf9a34d5.jpg5bef793cbb30c128eb3edfa96a69c3f9.jpgfbcfedcfb38782cbe501929fbc713598.jpg46c0b6cf540af5ddd452da266c962ab2.jpgaac8c4c34eb4141dfcae8ac6bacf8bb2.jpg

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei coolos15:

Het was echt ontzettend lekker en na de heerlijke maaltijd hebben we nog een film gekeken op de hotelkame

Film gekeken jaja, moeten we dit geloven ? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei Hotrunner:

En dan nu nog een keer naar the Wynn voor the buffet. Die is zo goed. 

The Best. Sprak gisteren 2 heren die hier ook gegeten hadden en vonden dit buffet 'overpriced'. Ik ga er in ieder geval in maart lekker een keer eten en verheug mij nu al op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden