Spring naar bijdragen

Tips voor sportsbetting van en voor (de) Jackpot


Nomore

Aanbevolen berichten

Sportsbetting.jpg.dcd75b09814ab2907bf30bb48a2a5f08.jpg

Vanaf vandaag zal ik hier mijn (virtuele) sportsbetting avonturen bijhouden. Ik zal starten met een virtuele stand van 1.000 euro en zal nooit meer dan 10% per wedstrijd in zetten. Ik zal maximaal 3 weddenschappen per week plaatsen en een uitleg geven (soort van voorbeschouwing) waarom ik deze weddenschap plaats. Hopelijk kunnen jullie me van het nodige commentaar en adviezen voorzien om er een 'succes' van te maken!

Ik zal in dit openingstopic ook de resultaten bijhouden om het overzichtelijk te houden.

29-09-2017     Startsaldo    1.000 euro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit weekend is de Formule 1 neergestreken in Sepang Malaysia! De eerste vrije training was een prooi voor onze Nederlandse Max Verstappen en zijn collega Daniel Ricciardo werd tweede op een natte baan. Het lijkt alsof de Red Bulls iets hebben goed gemaakt van de achterstand op Ferrari en Mercedes. Vorig jaar werden de Red Bulls zelfs eerste en tweede in deze race met nog mooie gevechten tussen Max en Daniel. Dit verwacht ik dit jaar niet, tenzij het tijdens de race ook zal blijven regenen. 

59cde7ad7f10e_ScreenShot2017-09-29at08_26_38.thumb.png.a1ef0c4a06e257c699b88aed46a424e9.png

Voor de kwalificatie verwacht ik een zeer sterke Max Verstappen en het zou me niet verbazen als hij in de top 3 zal eindigen. Het circuit ligt hem en de Red Bull auto goed en de laatste tijd is hij sneller dan het kwalificatie monster Daniel Ricciardo. De Head to head weddenschap staat nog niet online (bij bijvoorbeeld Unibet) maar zal nog komen. Ik zal 50 euro plaatsen op Max Verstappen to win head to head in de kwalificatie van Daniel Ricciardo. Dit jaar heeft Max overigens 7 van de 11 races een betere kwalificatie laten zien dan Ricciardo, op naar nummer 8! Ik verwacht een quote van 1.70 ongeveer.

Enkele andere bijzondere statistieken omtrent kwalificatie dit jaar tussen teamgenoten:

  • Massa tegen Stroll 9-1
  • Hulkenberg tegen Palmer 10-0
  • Alonso tegen van Doorne 9-1

Dat er op dit moment geen maat staat op Hamilton lijkt me wel duidelijk. Zijn kwalificatie sessies zijn ongekend en ik verwacht ook in Sepang niets anders. De quotering voor pole position voor Hamilton liggen op 1.60 en daar zet ik ook 50 euro op

Dit jaar zijn de pole positions als volgt verdeeld:

  • Hamilton 8
  • Bottas 2
  • Vettel 2
  • Raikkonen 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eerste bet was dus goed en mijn saldo is gestegen tot 1.030 euro. Helaas kon ik me niet goed genoeg voorbereiden voor de F1 race van afgelopen weekend, maar er staat een nieuwe kraker op het programma.

Vanavond moet Ons Oranje voetballen tegen de helden van Zweden. We weten vooraf dat het een kansloze exercitie zal worden en Nederland moet met maar liefst 7 goals verschil winnen. De verwachtingen zijn hierdoor hoog gespannen en verwacht men relatief veel goals deze wedstrijd. 

Ik denk juist dat Nederland niet aan de verwachtingen kan voldoen en Zweden wil laten zien dat ze terecht naar de playoffs horen te gaan. 

Ik verwacht een 1-2 overwinning voor Zweden en zal in totaal 100 euro inzetten verspreid over:

  • Total goals by away team >1.5 (Zweden), 25 euro tegen quotering van 2.60
  • Total goals onder 3.5, 25 euro tegen quotering van 1.58
  • Zweden to win, 25 euro met quote van 4.10
  • Double Chance Zweden to win or draw, 25 euro tegen quote van 2.02

Nederlands elftal is volledig de weg kwijt, en ook het selectiebeleid is van god los. Erik Pieters was afgelopen periode veelvuldig in de media en het is bizar dat hij niet geselecteerd word terwijl de defensie het zwakste is.

En ach om eerlijk te zijn is Zweden ook veel leuker om te zien

59dc7aa969c85_Zweedsemokkels.png.ce8349e8fffeaac4832dd1acbfe2058e.png

Ik ben benieuwd wat de weddenschappen zullen worden voor nieuwe bondscoaches, maar ik zou daar mijn geld zetten op Frank de Boer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien wat Frank heeft gedaan met Inter en Crystal Palace zie ik hem niet graag bij het Nederlands Elftal. Het is vrij duidelijk dat hij dus niet met ervaren spelers overweg kan. Tactisch vind ik hem ook geen sterke trainer. Hij heeft met Ajax de laatste jaren ook mzl gehad dat PSV een matige trainer aan het stuur had met Cocu.

Zelf zie ik liever Ruud Gullit als opvolger van Advocaat. NL moet eens afstappen van oud glorie spelers en trainers en gaan refresen wat Duitsland bv heeft gedaan jaren terug. Advocaat is daar ook een goed voorbeeld van.  Met vrijwel elk team en land gefaald. Zuid Korea, Belgie, Rusland, Servie en Sunderland. En ook in Turkije met Fenerbace was het geen succes. Zelfde verhaal met die ouwe man Hiddink, ook een domme zet. Die man had de laatste jaren ook niks bijzonders gedaan sinds zijn omgekochte halve finale met Zuid Korea. Hij had in de groepsfase er al uit moeten vliegen.

Ik denk dat er maar één goede optie is en dat is Ronald Koeman. Zijn positie in Engeland wankelt nu. Dit lijkt mij een goed moment om hem 3 jaar vast te leggen, en een heel nieuw fundering neer te leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei JackPot:

Volledig eens met Ronald Koeman, maar dan moet het in Engeland wel fout gaan eerst denk ik. Met een mooie afkoopsom van Everton in de tas zie ik hem ook graag het Nederlands elftal doen.

Ik denk dat Bondscoach worden in zijn achterhoofd nog steeds aanwezig is. En zeker nu dat ie een grote oprot premie kan verwachten van Everton zou mij dat een juiste moment zijn. Bovendien kan het niet meer slechter met het Nederlands Elftal dan hoe we er nu voor staan. En lijkt mij Koeman een goede trainer die met zowel jonge als ervaren spelers overweg kan. Ondanks dat ik Gullit graag als Bondscoach zou willen zien heb ik meer verwachtingen van Koeman. Toch denk ik dat dit er weer niet in zal zitten. Het zou mij niks verbazen als de KNVB een onderhands dealtje met Gullit heeft afgesproken en dat hij de toekomstige Bondscoach gaat worden.

Wat betreft de spelers zou ik de Ligt geen basisplaats meer gaan geven, maar wel op blijven roepen. Laat hem lekker rijpen en ervaring op doen bij Ajax.

Met strootman mag een goed woordje uitgewisseld gaan worden, want die heeft na zijn blessure geen goede wedstrijd meer voor NL gespeeld.

Depay zelfde verhaal, die is echt blijven hangen in zijn ontwikkeling, dus gewoon niet meer oproepen.

Janssen is een leuke spits, maar ook hij is niet de type spits waar NL mee kan winnen. Hij heeft een balcontrole van een Oma en verspeeld onnodig veel energie door als spits veels te veel te lopen.  Hij heeft één goed jaartje gehad bij AZ, maar komt gewoon simpelweg te kort voor de Premier League terwijl je daar ook nog bij één van de beste teams speelt. Als je daar niet eens tot scoren komt, laat staan met spelers van het NL elftal om je heen.

Dost, geef die jongen gewoon een kans. Scoort bij vrijwel elk competitie waar ie speelt veel doelpunten.

Sneijder, wat ene geweldige voetballer was dat, maar die kun je er nu alleen nog maar bij hebben voor de kleedkamer. Op het veld komt ie vrijwel te kort. Zijn carrière bij Nice zal ook niet lang gaan duren verwacht ik, een terugkeer bij Ajax had hem beter gedaan. maarja, denk dat zijn vrouwtje niet zit te wachten op het Nederlandse weer.

Laat het een standaard regel worden dat men spelers die bij hun club niet aan spelen toekomen gewoon niet meer opgeroepen worden. Laat het een goede les zijn dat men eens de juiste keuze maakt en niet alleen op basis van centen. NL is kampioen bankzitten geworden naast het tikkie terug op het veld

Het wordt tijd voor de nieuwe generatie St Juste, Ramselaar, Bergwijn, Lammers, Kluivert, Frenkie de Jong, van Beek en zo zal ik er nog wel een paar vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Nieuwe tips voor dit weekend waar ik weer bij mijn favoriete sport Formule 1 blijf. Nadat Verstappen terug op de rit lijkt te komen zien we dat Ferrari grote issues heeft en ik ben bang dat de pech voor de rode bolides nog niet voorbij is. Ik verwacht dat Hamilton dit weekend zijn wereldtitel zal prolongeren en Verstappen wederom op het podium terecht zal komen.

Er wordt op dit moment zelfs veel regen voorspeld dit weekend wat misschien wel tot een grote verrassing kan leiden. Hij is samen met Hamilton veruit de beste rijder in de regen.

Hamilton to win staat op 1.90 en hier zet ik 50 euro op

Verstappen finish bij 1-3 staat op 2.20 en hier zet ik ook 50 euro op, met een bet van van 10 euro op Verstappen to win tegen een quotering van 11.00

Ik zie nu overigens ook al quoteringen staan voor wie de Formule 1 Championship volgend jaar zal winnen. Hamilton favoriet met 1.8 keer de inzet, Verstappen op plek 3 met 5.50 keer de inzet. Hier durf ik nog geen voorspelling voor te doen.

59e886cad03fc_ScreenShot2017-10-19at13_04_30.thumb.png.f3e3646b6b369642e8dc469a8964269d.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gedurfde voorspelling! 

Hamilton 1 zit er zeker in, al verwacht ik niet dat hij zijn wereldtitel zal pakken. Vettel zal wel top 6 eindigen schat ik zo in.

Met Verstappen moet je oppassen, die pakt een nieuwe motor en dat zal betekenen dat hij aardig wat plekken zal moeten inleveren en wel een flinke inhaalrace zal moeten beginnen. Niet onmogelijk, maar tegen die quotes wat minder interessant. 

Dan kun je beter Mexico pakken als Top 3 notering, die baan ligt hem goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.