Spring naar bijdragen

Bitcoin gaat crashen!


JackPot

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Solidagio:

De Bitcoin is lekker aan 't stijgen de laatste dagen!

Gaat als een trein, maar een (kleine) correctie zou wel gezond zijn. 10 augustus doet de SEC uitspraak over een eventuele Bitcoin ETF. Als dat doorgaat komt er een bak institutioneel geld binnen en knallen we waarschijnlijk nog wel ff door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Mark_trade:

Gaat als een trein, maar een (kleine) correctie zou wel gezond zijn. 10 augustus doet de SEC uitspraak over een eventuele Bitcoin ETF. Als dat doorgaat komt er een bak institutioneel geld binnen en knallen we waarschijnlijk nog wel ff door.

De correctie is er, op korte termijn gedacht, al geweest. Gezond of niet.  Ik denk dat ik eerdaags de helft eruit ga gooien, tegen 10 augustus, wellicht tegen een lagere koers, eventueel bijkopen.  Zeg @Mark_trade, niet op de juiste topic, maar maak jij wel eens ritjes met ArcelorMittal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Solidagio:

De correctie is er, op korte termijn gedacht, al geweest. Gezond of niet.  Ik denk dat ik eerdaags de helft eruit ga gooien, tegen 10 augustus, wellicht tegen een lagere koers, eventueel bijkopen.  Zeg @Mark_trade, niet op de juiste topic, maar maak jij wel eens ritjes met ArcelorMittal?

Yup, buy the rumor, sell the news. Ik maak ritjes met alles waar ik een kans zie 😉

$8350 ga ik een ritje short op BTC. Tenzij we er echt doorheen knallen.

Edit: het is $8340 geworden.

bewerkt door Mark_trade (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...