Spring naar bijdragen

Werkt de Babboe strategie?


Dopey

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 8 maanden later...
  • 3 jaren later...
  • 2 weken later...
Op 26-4-2022 om 11:41 zei Dopey:

Hoe zou het zijn met onze roulette koning babboe, en waarom is zijn account op non actief? 

Zal even speculeren . Babboe heeft het gok- virus onder de leden, besefte dat posten op Onetime niet de rust en verantwoordelijkheid geeft die hij voor zijn gezin ( en zijn huisjes ) nodig heeft . 

In een spontane opwelling heeft hij ( denk ik ) besloten te vragen zijn account te verwijderen . 

Het is jammer , ik las graag zijn roulette - essays op de Onetime homepage .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, dobbelsteen said:

Een paar jaar geleden heb ik prive contact gehad met Babboe. Hij schreef dat hij door JackpPot verbannen of geroyeerd was. De reden was onduidelijk. Helaas zijn meerdere leden met passie voor de roulette van 6 jaar geleden niet meer actief. Een en ander begrijp ik best. roulette spelers worden niet serieus genomen.

Dank je wel voor de update van dit topic. De reden was voor een ieder op dit forum duidelijk. Het gedrag van vriend Babboe ging alle perken te buiten. Dat had niets met roulette te maken. Hij had overigens ook geen enkele passie voor roulette. Je hebt volledig gelijk dat sommige roulette spelers NIET MEER serieus genomen worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.