Spring naar bijdragen

Werkt de Babboe strategie?


Dopey

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei DennMann:

Ik weet zeker dat @jordi22 sowieso in is om dit te gaan grinden.

Ik ben in voor 4 aandelen.

Top, dat zijn weer 4 aandelen. Zitten we al bijna op de helft denk ik zo.

Laten we hopen, of hij of de Valsspeler het doet maakt mij niet zoveel uit. Beide zijn bekend bij OneTime en hebben hier volgens mij een prima reputatie.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Dopey:

Top, dat zijn weer 4 aandelen. Zitten we al bijna op de helft denk ik zo.

Laten we hopen, of hij of de Valsspeler het doet maakt mij niet zoveel uit. Beide zijn bekend bij OneTime en hebben hier volgens mij een prima reputatie.
 

Mij maakt het ook niet uit ik weet niet hoe groot de sample moet zijn, maar het is misschien een idee om dit op 2 verschillende megastar g3 roulettes te proberen. Dan heb je immers nog duidelijker bewijs dat het rigged is of juist niet. Kijk als het op de megastar van de valsspeler niet lukt kan er nog gezegd worden dat er nieuwe software inzit, maar als het op een roulette in Zuid-Limburg ook niet lukt dan wordt het toch wel ongeloofwaardig.... 

bewerkt door jordi22 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saldo van 100 euro voldoet ook qua spelen. We spelen niet om rijk te worden maar om te testen of het klopt (tenminste thats me). Dus lekker spelen met 5 tot 10puntjes per draai en je kunt het super lang uitzitten. Dus liever op twee verschillende plekken dan op 1 locatie om resultaten van verschillende machines te zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei JackPot:

Saldo van 100 euro voldoet ook qua spelen. We spelen niet om rijk te worden maar om te testen of het klopt (tenminste thats me). Dus lekker spelen met 5 tot 10puntjes per draai en je kunt het super lang uitzitten. Dus liever op twee verschillende plekken dan op 1 locatie om resultaten van verschillende machines te zien. 

Is ook een optie. Wat mij betreft prima dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ook twee aandelen. 

Ik zou ook graag (een gedeelte van ) het spelen op mij nemen. Kan ik meteen mijn app testen. 

Volgende week kan ik die verder afmaken, zodat hij in elk geval bruikbaar is voor mij en ik wellicht tijdens spelen screenshots van interessante data kan delen. Daarnaast moet mijn telefoon nog naar de reparatie, die begaf het een dag voor ik op vakantie ging. 

Eventueel kan ik voor die gerepareerd is al wel een paar uur spelen en zonder app noteren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei JackPot:

Saldo van 100 euro voldoet ook qua spelen. We spelen niet om rijk te worden maar om te testen of het klopt (tenminste thats me). Dus lekker spelen met 5 tot 10puntjes per draai en je kunt het super lang uitzitten. Dus liever op twee verschillende plekken dan op 1 locatie om resultaten van verschillende machines te zien. 

Bankroll management is een belangrijk aspect   . Je bent zo aan het overbetten en dan kan  welk systeem dan ook je niet meer helpen . De roulette is bijzonder grillig.  Het zou zonde zijn als we broke gaan op de bankroll terwijl het systeem van Babboe toch werkt. 

Mijn eigen gouden regel is nog steeds, bij een positieve verwachting op de automatische roulette om 1/1000 van de bankroll op 1 nummer in te zetten.  Bij €750,- kan je dus 75 cent op 1 nummer zetten .  3 of 4 puntjes dus. Bij 5 nummers zet je dan tussen de 15 en 20 punten in . Dat zou een goede strategie zijn. 

Maar ... als de bankroll door beginners pech €400 zou zijn geworden , dan kunnen we de inzet verlagen naar 2 puntjes per nummer . Ofwel 10 punten per spel . 

Een andere "belemmering " voor het bewijzen dat de babboemethode werkt is de mogelijkheid dat een "vals" bewijs wordt gevonden. De random patronen van de roulette kunnen als het ware een "Babboe" patroon imiteren , of simuleren . Dus het random patroon van de Megastar roulette valt zoals de  Babboe methode verwachting, maar is een random "spook" effect dat op de lange termijn weer zal verdwijnen. 

Wetenschappelijke bewijzen van statistische reeksen zijn lastig. Eigenlijk moeten we proberen te bewijzen dat het Babboe systeem niet werkt ! Als het systeem van Babboe dan toch zou werken , en winst zou opleveren op de lange termijn  , dan hebben we voldoende bewijs!

bewerkt door eurobsgame (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei eurobsgame:

Bankroll management is een belangrijk aspect   . Je bent zo aan het overbetten en dan kan  welk systeem dan ook je niet meer helpen . De roulette is bijzonder grillig.  Het zou zonde zijn als we broke gaan op de bankroll terwijl het systeem van Babboe toch werkt. 

Mijn eigen gouden regel is nog steeds, bij een positieve verwachting op de automatische roulette om 1/1000 van de bankroll op 1 nummer in te zetten.  Bij €750,- kan je dus 75 cent op 1 nummer zetten .  3 of 4 puntjes dus. Bij 5 nummers zet je dan tussen de 15 en 20 punten in . Dat zou een goede strategie zijn. 

Maar ... als de bankroll door beginners pech €400 zou zijn geworden , dan kunnen we de inzet verlagen naar 2 puntjes per nummer . Ofwel 10 punten per spel . 

Een andere "belemmering " voor het bewijzen dat de babboemethode werkt is de mogelijkheid dat een "vals" bewijs wordt gevonden. De random patronen van de roulette kunnen als het ware een "Babboe" patroon imiteren , of simuleren . Dus het random patroon van de Megastar roulette valt zoals de  Babboe methode verwachting, maar is een random "spook" effect dat op de lange termijn weer zal verdwijnen. 

Wetenschappelijke bewijzen van statistische reeksen zijn lastig. Eigenlijk moeten we proberen te bewijzen dat het Babboe systeem niet werkt ! Als het systeem van Babboe dan toch zou werken , en winst zou opleveren op de lange termijn  , dan hebben we voldoende bewijs!

Met overbetten (en eventueel gebrek aan discipline) heb je wel een punt maar 'beginners pech' geloof ik niet in. Indien je gedisciplineerd en met de juiste strategie speelt kun je naar mijn inzien niet verliezen op dat ding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dopey 4 aandelen
deValsspeler 2 aandelen
The Great One 2 aandelen
Jackpot 2 aandelen
Remco86 2 aandelen
DennMann 4 aandelen
jordi22 1 aandeel
Gokholtante 2 aandelen

Schiet al aardig op, zit al 475,00 in de pot.

Ik neem aan dat alle bevindingen wel alleen tussen de aandeelhouders worden gedeeld. En pas als we een goede analyse hebben gemaakt, dat dit hier gedeeld wordt. Ik heb namelijk wel moeite met het meeliften van onze tijd,energie en geld wat wij erin gaan steken.

Dus als je deel wilt maken van deze onderzoek, dan moet je je dus inkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we simpelweg 1 puntje op 7 buren spelen en eventueel puntje ophogen bij een hit komen we met dit bedrag al een heel eind. 

5 puntjes per spin komt op €60 per uur inzet neer, gemiddeld ca 10 keer verhogen is €10 extra, misschien iets meer, dus laten we zeggen €75 per uur inzet. 2,7% verliezen komt op zo'n €2 neer. Kunnen dus met dit bedrag al ruim 200 uur spelen op deze manier. 

App groepje aanmaken voor de deelnemers met live updates lijkt me een goed plan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Ik neem aan dat alle bevindingen wel alleen tussen de aandeelhouders worden gedeeld. En pas als we een goede analyse hebben gemaakt, dat dit hier gedeeld wordt. Ik heb namelijk wel moeite met het meeliften van onze tijd,energie en geld wat wij erin gaan steken.

Dus als je deel wilt maken van deze onderzoek, dan moet je je dus inkopen.

1 aandeel. Speel deze spelletjes niet, maar wil bijdragen aan dit wetenschappelijke onderzoek met medewerking van de @DeValsspeler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei ruleta:

babboe heb ik het zo  goed begrepen dat de de 7 buren of iets wat in die richting komt

het richt punt is, en sommige wielen de 10 hebben omdat die cilinder net andersom erop gezet zijn van de fabriek of dat iemand anders het er andersom op heeft gezet???

 

Vanuit de fabriek niet zo ver ik weet. De hoofd-as heeft aan de bovenkant een rechthoekig blok, daar wordt in de fabriek het wiel op gemonteerd en verankerd, ik denk ( maar dat moet ik navragen) dat tijdens een groot onderhoud,  het wiel op een gegeven moment word losgekoppeld van de hoofd(rotor)- as, het wiel per vergissing door de monteurs aldaar op de rechthoek is teruggelegd, en nu precies het gebied rondom hartje kleine serie als ijkpunt heeft. Dat maakt voor de rest voor de cijferuitlezing niks uit ; maar het ijkpunt (startpunt, oriëntatiepunt voor de electronica) ligt nu niet meer bij de 7 maar bij de 11.

Voor de rest geen probleem, de monteurs calibreren het wiel, en voeren de nummers opnieuw in, en ziedaar: een goed werkende ketel, die functioneert volgens de standaarden van de patenten.

De aflezing voor ons spelers ligt dan simpelweg bij de 11 buren, zelfde verhaal gaat dan op als bij 7 buren.....hoe langer 11 buren NIET is geweest, des te groter op een serie repetities in de draaien dat 11 buren WEL verschijnt. Kwestie voor de speler van even de stats. opslaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...