Spring naar bijdragen

7 buren op oudere Megastars


babboe

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Rouletteslaaf.:

Never dan liever met de neus omhoog

https://www.google.com/patents/US20140015194

dat is die roulette met die swarovski steentjes erin.

interblockorg.JPG.57d76a692ead5df458a2e39d0f0704c6.JPG

0049 de bal valt in een bewegende zak en de zak met de bal erin wordt geroteerd in uitlijning met het getal in de reeks alfanumerieke tekens. enz

m.a.w.  als ik in met een dikke viltstift een puntje zou zetten in het groene vakje bij bijv de 17,

zou het zomaar kunnen dat het puntje een ronde daarna ineens bij een ander getal zit.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei DeValsspeler:

Dat patent gaat dus ook weer over een heel ander soort wiel dan die hier in Nederland gebruikt worden. Als jullie nou eens naar patenten op zoek gaan die daadwerkelijk over de wielen gaan die in Nederland gebruikt worden, dan valt er tenminste wat te discussiëren.

hoe kom jij daar bij , elektroncek en interblock is 1 pot nat.

noem mij dan maar een wiel van hun ,waar zo`n zelfde torentje op zit.

en die niet in nederland staat .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik me niet vergis klopt het dat het patent gewoon over de auto roulette van Elektroncek gaat, Interblock dus. Deze Slovenische fabrikant heeft gewoon zitten rotzooien in het patent, want patentnummer 19 is gemakshalve maar even verwijderd.

Zeker weten dat ik het patent heb gelezen dat het kreng hem in elk gewenst nummer kan kieperen, en dat zal vast wel puntje 19 in het patent geweest zijn. Waarom wordt dat dan verwijderd? En is dat wel legaal?

Nee dus. Bij wet zijn ze verplicht om elk patent ter inzage vrij te geven. Dit duidt dus al op onzuivere koffie.

Niet dat een Spintec nu zo een heilig dingetje is, want daarbij heb ik dingen zien gebeuren die elke wet van de zwaartekracht, en elke wet der logica belachelijk maakt. ( Driedubbele capriool boven de 32, omhoog bouncen, weer naar beneden stuiteren, terug de 4 in, om uiteindelijk inde 11 (!!!!) terecht te komen....).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens, het staat gewoon op de eerste pagina:

wherein, a wheel supporting the set of pockets spins independently of the set of alphanumerics.

Het gedeelte met de vakjes draait onafhankelijk van het gedeelte met de cijfers. Dat is fundamenteel anders dan de wielen waar wij op spelen. Als het wiel met de vakjes onafhankelijk draait van het gedeelte met de nummers, kunnen ze het balletje gewoon in een willekeurig vakje schieten en vervolgens beide delen zo draaien dat het vakje met het balletje tegenover het gewenste nummer komt te liggen. Dat zou ik ook niet vertrouwen.

Dit kan bij de wielen waar wij op spelen niet, want de nummers zitten vast aan de vakjes. Zien jullie nou echt niet dat dat echt een ander soort manier van roulette is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei DeValsspeler:

Jongens, het staat gewoon op de eerste pagina:

wherein, a wheel supporting the set of pockets spins independently of the set of alphanumerics.

Het gedeelte met de vakjes draait onafhankelijk van het gedeelte met de cijfers. Dat is fundamenteel anders dan de wielen waar wij op spelen. Als het wiel met de vakjes onafhankelijk draait van het gedeelte met de nummers, kunnen ze het balletje gewoon in een willekeurig vakje schieten en vervolgens beide delen zo draaien dat het vakje met het balletje tegenover het gewenste nummer komt te liggen. Dat zou ik ook niet vertrouwen.

Dit kan bij de wielen waar wij op spelen niet, want de nummers zitten vast aan de vakjes. Zien jullie nou echt niet dat dat echt een ander soort manier van roulette is?

Ze willen het niet zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei DeValsspeler:

Zien jullie nou echt niet dat dat echt een ander soort manier van roulette is?

hoe heb jij dat onderzocht dan ?

dat die vakjes op een g3 niet mee bewegen (muv custom?)begrijp ik wel ,en op een wiel waarvan de vakjes rood zwart zijn en de zero groen daar kan het ook niet.

maar wel op een organic

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, okee. Maar dat hele patent an sich is onduidelijkheid na onduidelijkheid. En dan nog iets; 99% van die Interblocks van Elektroncek zijn met een statische krans.
Waarom dan toch zoveel aandacht voor die verwaarloosbare 1% met draaiende krans? En geen letter te vinden over de gangbare types?

Iets te verbergen misschien? Heren en dames van Elektroncek?

Ja, zeker wel! En ik weet wat ze te verbergen hebben, en met mij nog een handjevol Nederlanders. Kan jammer genoeg geen hints geven (als ik dat al niet heb gedaan in al die tijd) , maar ik blijf benadrukken:

Die dingen draaien op gezette tijden steeds hetzelfde grammofoonplaatje af. Steeds weer. En daar kun je 'm gewoon op pakken. Het ontdekken is de kunst.

Read my lips: vroeger of later zal hier op het forum de conclusie verschijnen dat dat gestoorde konijn nog gelijk had ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei babboe:

99% van die Interblocks van Elektroncek zijn met een statische krans.
Waarom dan toch zoveel aandacht voor die verwaarloosbare 1% met draaiende krans?

gewoon een verbeterde versie van de g3 ,en die draaiende vakjes krans moet je niet zien dat hij heel het wiel rond gaat.

waarschijnlijk 2 of 3 nummers om bij te stellen.

wiel gaat in een versnelling en vakjes worden bij gesteld naar het nummer

dat gaat zo snel dat kun je met het blote oog niet waar nemen.

en kijk is naar het torentje uit de patent foto is die niet het zelfde als van de organic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp ik: maar.....waarom dat doorgebeuk over 2012 en 2014? Heeft er helemaal niets mee te maken. De eerste Interblocks met RNG komen uit 2004/2005 ! Toen waren de meeste kinderziektes verholpen, maar er was nog de grootste: afwijking in de bias, bij een machine die elke minuut een bal afvuurt een makkie om genoeg data te verzamelen om snel uit te kunnen vissen waar de afwijking (want die zit er !) in het wiel zich bevindt, en net zoals die groep Spanjaarden die kast ff gaan straffen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei babboe:

Begrijp ik: maar.....waarom dat doorgebeuk over 2012 en 2014? Heeft er helemaal niets mee te maken. De eerste Interblocks met RNG komen uit 2004/2005 ! Toen waren de meeste kinderziektes verholpen, maar er was nog de grootste: afwijking in de bias, bij een machine die elke minuut een bal afvuurt een makkie om genoeg data te verzamelen om snel uit te kunnen vissen waar de afwijking (want die zit er !) in het wiel zich bevindt, en net zoals die groep Spanjaarden die kast ff gaan straffen.

begrijp wel meer dingen niet,daar zou je een compleet werkend wiel voor moeten hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei babboe:

Waarom dan toch zoveel aandacht voor die verwaarloosbare 1% met draaiende krans?

Geen idee, jullie zijn de enigen die met die draaiende krans komen.

1 uur geleden zei babboe:

Die dingen draaien op gezette tijden steeds hetzelfde grammofoonplaatje af. Steeds weer. En daar kun je 'm gewoon op pakken. Het ontdekken is de kunst.

Read my lips: vroeger of later zal hier op het forum de conclusie verschijnen dat dat gestoorde konijn nog gelijk had ook.

Ik ben heel erg benieuwd wanneer ik het riedeltje terug ga zien in onze data.

1 uur geleden zei babboe:

 bij een machine die elke minuut een bal afvuurt een makkie om genoeg data te verzamelen om snel uit te kunnen vissen waar de afwijking (want die zit er !) in het wiel zich bevindt,

Hoe groot moet volgens jou zo'n sample size zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@DeValsspeler, de sample size is een voorbeeld van een wiel ZONDER RNG. En die staan er niet (meer). Vandaar dat er vanuit de fabriek iets moest worden aangepast.
Een wiel zonder RNG, een volkomen eerlijk draaiend en zonder verdere aanpassingen, heeft ALTIJD een bias-afwijking, de Spanjaarden die dit kunstje hebben geflikt hadden uit mijn hoofd een sample van meer dan 50.000 draaien ( per wiel, want ze hielden met een groep meerdere wielen in de gaten) verzameld.

Na deze gebeurtenissen zijn er diverse maatregelen genomen om dit soort excessen uit te bannen. Fine-tuning: steeds andere gewichten onder de wielen hangen: er is wat afgeklooid.

Probeer het te zien als een perfect gefabriceerd fietswiel: hoe minitieus ze het ook maken, na verloop van tijd komt er links- of rechtsom toch een minieme afwijking in het wiel.

Bij een auto roulette zit er altijd een fout in de bias, vandaar dat ingrijpen welhaast een noodzaak is.

Het riedeltje terugzien in de data is ook een kwestie van herkenning, hoe lang dat voor een leek gaat duren, durf ik niet te zeggen.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het riedeltje zal ik zelf waarschijnlijk niet herkennen. Maar als het riedeltje zich vaak herhaalt, dan zal dat zeker tot uiting komen in de statistieken, omdat er dan gewoon afwijkingen ten opzichte van een random wiel gevonden gaan worden. Makkelijker zou zijn als je mij het riedeltje stuurt, dan kan ik direct in mijn data kijken of en hoe vaak het gebeurt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi ik heb het zelf niet gezien. 

Maar een betrouwbare gast die altijd op die kast speelt  vertelde me dat de

29  7x direct achter elkaar gevallen waren.

Helaas te laat voor een foto.

Bij HC heb ik 1 maal 5 x de drie gezien .

Gedraaid door een croupier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, natuurlijk. 11/22/33 heet ook wel finale snapps, en er zijn heel wat mensen die daar op spelen.
3/30/30/30 zit in het rijtje waar ik steeds op hamer; 3-9-15-19-22-30. En daar zijn varianten op: na die 30, zet de 12, cheval naar 9 en 15. Duizenden keren gezien. Terwijl die 12 niet in beginsel in het standaardrijtje zit. Na de 12 de 21/24 cheval is altijd nuttig, maar ook precies weer de 30 en de 1 zijn dan hot. Valt ie van 12 naar 1 : ligt ie binnen de kortste keren rond de 17. Daarna naar de 8 , de 24 of 35 is allemaal standaard, het kan 1 of 2 draaien duren, maar als ie mikt dan komt ie gewoon in een van die nummers, buren zijn dan overbodig.

0/0/0/3/3/33 is ook mooi, eerst repeteren bij die 0 en dan van 0 naar 16; om uiteindelijk naast die 16 in de 33 terecht te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor wat info.

Gisteren 4 sessies gespeeld  op Max

5 punten.

Eerste sessie  alle getallen gevallen na

117 spins

Tweede  na 149 spins 

Derde na 143 spins

Vierde en laatste  sessie  na 239 spins.

De 7 viel na de 196 ste spin en de 35 na de 239 ste spin

De 30 en de 25 vielen in deze laatste sessie slechts 1 keer.

De buren van de 35.

3     8 keer en de 12     6 keer.

Kun je er wat mee valsspeler?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit zijn inderdaad dingen waar je niet zoveel over kunt zeggen. In elk geval geen enkele aanleiding wat mij betreft om te zeggen dat het niet random zou zijn.

Ik neem aan dat je alle nummers noteert. Dat is wel mooi, want als je er over een tijdje echt veel hebt (liefst allemaal van dezelfde automaat), dan kan ik ze door mijn programmaatje halen en dan kan ik je veel meer vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...