Spring naar bijdragen

Spielhalle Emlichheim


Flierefluiter

Aanbevolen berichten

Ik zat met een rit in de buurt van de Duitse rit waar ik anderhalf uur moest wachten, dus waarom dan niet even een verkenning doen over de grens? Het was zondag dus er was ook nagenoeg niks open op één object na; De spielhalle.
Ligt zo'n 5 KM na de grens bij Schoonebeek.

Vooraf kwam ik terecht bij het oude filiaal;

2jgoavgp3ts1p.jpg 

 

Deze bleek echter al begin 2016 te zijn verhuisd naar de Carl Zeiss Straße wat een KM verderop ligt. 

tdknvrsd9v81h.jpg 

Een heel klein gebouwtje dus ik hield mijn hart al vast. Nadat ik binnen kwam werd ik verwelkomt door een hele vrolijke en vriendelijke dame die mij wegwijs maakte waar de verstopte pinautomaat zat en mij direct een drankje aanbood.
In de speelhal stonden voornamelijk HD kasten (Zoals die ook in Nederland steeds meer verschijnen) maar dan met een veel groter spelaanbod.
De kasten accepteren geen briefgeld dus ik moest wel even wisselen, dit kon in de automaat maar de medewerkster stond er op dat ik het bij haar deed :)

 

25iggg5rgl50i.jpg

(Ze zijn niet zo heel happig op het maken van foto's daar dus van de hal zelf kon ik geen foto maken, mede omdat er ook wel aardig wat mensen zaten.)

Afijn, op 1 kast even gespeeld en het ging best lekker. Ben begonnen met € 20 en ik ging uiteindelijk weg met € 50.

De ambiance aldaar was erg fijn, ondanks het feit dat je overal kon roken merkte je er weinig van. Goede ventilatie en geen benauwd hok.
Nadat ik 50 euro op het saldo had staan kwam ik er helaas achter dat ik weer terug moest, ik heb het geld weer teruggewisseld naar briefgeld. (Ze hebben geen telautomaat dus alles werd nog handmatig geteld.)

Al met al een hele goede ervaring gehad. Klein maar fijn gaat hier zeker op.
Laat je niet afschrikken van de buitenkant, mij zien ze zeker nog een keer terug!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Gisterenavond samen met een vriend weer even deze speelhal aangedaan. Stond een hele leuke gastvrouw, woonde tot haar 9e jaar in Hoogeveen en sindsdien in Duitsland maar spreekt nog vloeiend Nederlands omdat ze de taal zo leuk vind. Leuk gesprek mee gehad :)

Verder leuk gespeeld, ging eerst dramatisch tot er 2x 40 euro tijdens bonusgames weg kwam. Al met al erg leuk vermaakt en bovendien een plek waar je echt uren kan zitten omdat het er zo gezellig is.
Het is niet te groot, er staan maar een paar automaten (op een gegeven moment zaten we zelfs alleen) maar toch heerst er een fijne sfeer in tegenstelling tot zo'n woonkamer die omgebouwd is tot spielhal. Komt waarschijnlijk ook omdat je hier overzicht op alles hebt en geen verborgen hoekjes hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.