Spring naar bijdragen

Voorspellen door draai?


Rick

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Rick en nieuw op het forum. Speel vaak bij HC enschede op de multiroulette. Vroeg me af zou je aan de hand van de draai ( rechtsom of linksom) en op het moment dat de inworp is ten opzichte van de positie van bijv. de 0 kunnen inschatten waae de bal terecht gaat komen? Croupier rolt iedere bijna hetzelfde qua hoe hard dus maakt de bal een standaard aantal omwentelingen. Iemand ooit iets mee kunnen doen of is het een wilde fantasie 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Het voorspellen waar de bal zal landen wordt Advanched Play genoemd. De spelers die dit spelen denken dat zij een Edge hebben. AP spelers  zijn tegenpolen van de systeem spelers,

Een AP speler moet je niet verwarren met een wheel watcher en een dealer signature speler. Er zijn computers om snelheid van de bal en de cilinder te meten. Zelfs met laser apparaten heeft men met succes deze methode gebruikt.

Fabrikanten hebben hierop ingespeeld door de snelheden met software variabel te maken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei dobbelsteen:

Het voorspellen waar de bal zal landen wordt Advanched Play genoemd. De spelers die dit spelen denken dat zij een Edge hebben. AP spelers  zijn tegenpolen van de systeem spelers,

Een AP speler moet je niet verwarren met een wheel watcher en een dealer signature speler. Er zijn computers om snelheid van de bal en de cilinder te meten. Zelfs met laser apparaten heeft men met succes deze methode gebruikt.

Fabrikanten hebben hierop ingespeeld door de snelheden met software variabel te maken.

 

dit heb ik samen met mijn zoon gemaakt hij draait en ik voorspel ,

dit is een megastar , heb alleen die vakjes rood zwart gemaakt.

een roulette computer heb ik niet .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei dobbelsteen:

Fabrikanten hebben hierop ingespeeld door de snelheden met software variabel te maken

op een hand gedraaid wiel is het ook wel mogelijk met een 0,02 rotor (vertraging\versnelling)
de moeilijkheid ligt in het feit dat wanneer de bal en het wiel niet gelijk van start gaan.

kwestie van heel goed tellen en terug tellen en de versnelling berekenenen.
maar dan zou ik eerder een huxley roulette pakken , dan een cammegh omdat de bal daar beter blijft hangen
de schotjes zijn daar hoger van.

dat zie je in het filmpje ook , maar daar zijn de schotjes weer rond van, dan pak hij de bal ook niet
goed.
als hij de bal daar gepakt zou hebben zou ik er 8 a 9 goed hebben gehad(schema langs dubbele lijn)van de 13 draaien op 2 buren en nu maar 4 op de twee buren.
en dan gaat hij in de 4e draai ook nog uit de elf anders was die ook goed.

er komt geen roulette computer aan te pas alleen tellen en ooit terug tellen.

maar het schijnt dat er ook roulette computers zijn die de vertraging\versnelling berekenen.

maar ik denk dat je er weinig aan hebt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.