Spring naar bijdragen

Pokeren in Rozvadov


jordi-414

Aanbevolen berichten

Ja en eigen vervoer is wel heel handig voor iedereen en kunnen er ook groepjes gemaakt worden. Vorige keer waren we 35€ p.p. kwijt aan benzine (klopt deze berekening een beetje @TheGallant)?

Mooie is dat je dan ook vervoer daar hebt en je ook met zo'n groep naar o.a. Praag kan gaan en is ook goedkoper dan met 5 man in de bus die zaterdag naar Praag vertrekt (25€ de neus) en je bent gewoon flexibeler en kan gaan en staan waar je wilt en ook terug. 

 

Definitief geboekt (via mij)

@TheGallant

@jordi22

@TheGreatOne

@JackPot

@TheWhale

@baje54

@coinflippers

Ik begreep dat Coin en Baje met 1 auto gaan en niemand meenemen voor hun flexibiliteit om zowel heen en terug te gaan.

 

Misschien kan een mooi groepje met oa Mikey, Rhellevo en Co, Hotrunner, Smartace die kant op gaan met 1 auto?

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Op zaterdag 27 januari 2018 vertrekt de bus om 10 uur richting Praag en zal in de vroege avond rond 18 uur weer terug zijn. U wordt vlakbij het centrum afgezet en kunt dan gaan genieten van het oude Praag een fantastische stad die Uw bezoek zeker waard is. De kosten bedragen 25,00 per persoon. De lunch is in Praag voor Uw eigen rekening..

Dit is nieuws van Ed van Zelm (Ed's Reisinitiatief) die met bussen naar Rozvadov gaan (zie boven)  Ook al ga je met eigen vervoer je kan toch de bustrip naar Praag doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en eigen vervoer is wel heel handig voor iedereen en kunnen er ook groepjes gemaakt worden. Vorige keer waren we 35€ p.p. kwijt aan benzine (klopt deze berekening een beetje [mention=62]TheGallant[/mention])?
Mooie is dat je dan ook vervoer daar hebt en je ook met zo'n groep naar o.a. Praag kan gaan en is ook goedkoper dan met 5 man in de bus die zaterdag naar Praag vertrekt (25€ de neus) en je bent gewoon flexibeler en kan gaan en staan waar je wilt en ook terug. 
 
Definitief geboekt (via mij)
[mention=62]TheGallant[/mention]
[mention=425]jordi22[/mention]
[mention=4]TheGreatOne[/mention]
[mention=5]JackPot[/mention]
@TheWhale
[mention=502]baje54[/mention]
[mention=189]coinflippers[/mention]
Ik begreep dat Coin en Baje met 1 auto gaan en niemand meenemen voor hun flexibiliteit om zowel heen en terug te gaan.
 
Misschien kan een mooi groepje met oa Mikey, Rhellevo en Co, Hotrunner, Smartace die kant op gaan met 1 auto?

Andersom denken; hoeveel bieden jullie voor deze privé-chauffeur met 4 plekken?! ;-)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei xxTheMikeyxx:

Als@rhellevo het ermee eens is wil ik desnoods wel weer vliegen en die shuttleservice splitten? Scheelt toch gemiddeld al 175.-... tenzij een van jullie een auto heeft? Ik heb n rijbewijs dus wil eventueel wel een stuk rijden als je daar dan tegenop ziet.

Het probleem is bij mij dat ik niet nu al kan beslissen, dus je kan beter iets anders regelen @xxTheMikeyxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...