Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Na veel verloren te hebben bij Fruityreels ben ik een beetje gaan rond dwalen en zo doende kwam ik uit bij Netbet. Ff Wild Stars bespeeld, die vond ik niet zo spannend en vlak voordat ik hem af wilde sluiten  ..... MEGA WIN !! .... Tof.  Ik maakte nog ff snel een foto met m’n telefoon en toen .... CONNECTION ERROR ...  

O.M.G. eerst blij, toen stress, niet meer blij, uiteindelijk m’n browser maar opnieuw opgestart en weer ingelogt. 

Desondanks de error connection stond het geld wel op mijn account bij geschreven. Blij dat ik was verspeelde ik uiteindelijk een uur later alles weer. Om het verlies van mijn gemaakte winst weer terug te winnen verspeelde ik die dag ook nog eens 500 euro.

Inmiddels ben ik weer terug bij Fruityreels.  ?

869E9FB5-C9CC-4B44-A1DD-654281B695D6.jpeg

6ED26FAF-0E4F-41A1-85FC-C9467B33F40C.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
Haha ja. TS maakt een big win, en verspeeld het een uur later weer, en verliest de dag later weer 500. Lekker bezig man. Ga zo door.


Heb jij vast nog nooit eerder gedaan? Wees blij dat TS eerlijk is, zie ook zat gezwets hier op het forum. En wil je svp wat minder bot/kortaf zijn naar mensen? Houd het wat gezelliger en vriendelijker hier. Thanks :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...