Spring naar bijdragen

Beste TV serie


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Solidagio:

Dan kom ik bij serie 1 E5 terecht, wil graag de 1e 4 ook zien. Ik ben niet achterlijk The Gallant.

@Solidagio

Zoek op Ozark met de zoekfunctie. In het overzicht staat Ozark als eerste. Dubbelklik hierop:10.thumb.jpg.6c6eea2d1a143ca9246310a78c955fdb.jpg

 

Als de serie start dan kan je als volgt de seizoenen en afleveringen selecteren:
11.jpg.873b59da9ec7652e51d3abb43f31f648.jpg

 

Veel kijkplezier!

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Op 24-4-2020 om 18:20 zei Budgetvrouw:

Ozark S1 uit, direct begonnen aan S2. De serie doet mij een beetje denken aan Breaking Bad, was ook een topper.

Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk
 

Als je Breaking Bad een topper vind moet je zeker Better Call Saul kijken, dit speelt zich qua timeline voor Breaking Bad af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...
8 uur geleden zei TheGreatOne:

The Queen's Gambit (zit nu bij aflevering 5) wat een waanzinnige korte serie is dit zeg! Misschien wel de beste serie van afgelopen maanden die ik gezien hebt. Lijkt super saai als je het verhaal lijkt maar niks is minder waar, hij pakt je!  Op Netflix te zien.

Top serie 2x gekeken al. Op de hoofdrolspeelster wordt je gewoon verliefd en alle andere spelers zijn top, je gaat echt op in het verhaal. De scenes zijn top met de concierge in de kelder, haar 1e schaaktoernooi tegen beltic tot de laatste scenes tegen de oude wereldkampioen met dat aparte haar die haar de beste schaakspeler noemde ever tot het allerlaatste dat ze gaat zitten met de oude mannen in het park. Amper aan schaken gedacht de laatste jaren, maar krijg gewoon weer zin om het schaakspel op te pakken na 30 jaar. Het verhaal is eigenlijk klaar maar hoop zo op een vervolg. Mijn mening beste miniserie van de laatste jaren en je hoeft niet van schaken te houden. Heb zelfs de 1e aflevering van se 2 van de mandolorian nog niet gekeken en als oude starwars gek wilt dat wel wat zeggen haha.

bewerkt door daan007 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei daan007:

Top serie 2x gekeken al. Op de hoofdrolspeelster wordt je gewoon verliefd en alle andere spelers zijn top, je gaat echt op in het verhaal. De scenes zijn top met de concierge in de kelder, haar 1e schaaktoernooi tegen beltic tot de laatste scenes tegen de oude wereldkampioen met dat aparte haar die haar de beste schaakspeler noemde ever tot het allerlaatste dat ze gaat zitten met de oude mannen in het park. Amper aan schaken gedacht de laatste jaren, maar krijg gewoon weer zin om het schaakspel op te pakken na 30 jaar. Het verhaal is eigenlijk klaar maar hoop zo op een vervolg. Mijn mening beste miniserie van de laatste jaren en je hoeft niet van schaken te houden. Heb zelfs de 1e aflevering van se 2 van de mandolorian nog niet gekeken en als oude starwars gek wilt dat wel wat zeggen haha.

In twee dagen helemaal gekeken. Wat een serie! Inderdaad, @TheGreatOne het gaat over schaken, maar deze serie kijkt heel erg goed weg. @daan007 Heb je Chernobyl gezien? Die is ook echt steengoed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei DennMann:

In twee dagen helemaal gekeken. Wat een serie! Inderdaad, @TheGreatOne het gaat over schaken, maar deze serie kijkt heel erg goed weg. @daan007 Heb je Chernobyl gezien? Die is ook echt steengoed.

 Zo apart deze serie had er niet van gehoord. Keek naar de titel en dacht laat ik het eens proberen. Shit 3 afleveringen verder en het was 2 uur in de nacht🙄. Chernobyl nog niet gezien bedankt voor de tip DennMann! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Op 31-10-2020 om 11:55 zei TheGreatOne:

The Queen's Gambit (zit nu bij aflevering 5) wat een waanzinnige korte serie is dit zeg! Misschien wel de beste serie van afgelopen maanden die ik gezien hebt. Lijkt super saai als je het verhaal lijkt maar niks is minder waar, hij pakt je!  Op Netflix te zien.

Inderdaad boeiend om te kijken. Ik ben nu bezig met "Ratched", voor mensen met een sterke maag. Net als bij Queens's Gambit zijn de kleding en de auto's van vroeger een genot om te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.