Spring naar bijdragen

Beste TV serie


Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
1 uur geleden zei TheGallant:

Heb de eerste twee Big Brother afleveringen bekeken. Moest even wennen: totaal nieuw format, maar vind het wel mooi. Iedere dag een uur lang genieten. Vind alleen het tijdstip van uitzenden niet prettig. 

Afleveringen staan volgens mij ook op videoland. kun je kijken wanneer je wil 😉

BB is zo niet mijn ding... Ben al weken bezig aan MAFS Australië, Videoland gooit van seizoen vier steeds een paar afleveringen online en dan stoppen ze weer even, zo irritant!!!

Verder heb ik weinig boeiends gezien de laatste tijd, in ieder geval niet het delen waard haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afleveringen staan volgens mij ook op videoland. kun je kijken wanneer je wil
BB is zo niet mijn ding... Ben al weken bezig aan MAFS Australië, Videoland gooit van seizoen vier steeds een paar afleveringen online en dan stoppen ze weer even, zo irritant!!!
Verder heb ik weinig boeiends gezien de laatste tijd, in ieder geval niet het delen waard haha

Klopt, maar kijk iedere dag. Zou nu dus over moeten slaan en vanaf morgen terug kijken. Mmm

MAFS ben ik bijna mee klaar en ook kopen zonder kijken Australië
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...
Zou het niet een gouden idee zijn als je als streamingsdienst alles aanbiedt wat de diverse diensten streamen? De klant kiest dan zelf wat te kijken?

Door de versnippering van alle diensten is daar volgens mij steeds meer behoefte aan. Technisch niet onmogelijk.
Het verloop van streamingdienst van de afgelopen jaren is prachtig om te zien. Eerst was het alleen Netflix en toen kwam haast iedere studio met zijn eigen platform uit. Disney+ zit ineens ook in de top ook al begonnen zij vrij laat. Langzaam zie je dat de versplintering toch wel tot z'n hoogtepunt komt (net zoals in de politiek) hoop ik tenminste. Er zijn inmiddels partijen die weer samengaan https://nos.nl/l/2381158
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn zoveel goede series op verschillende streamingdiensten te zien.... Hier heb ik alleen Netflix en momenteel zit ik een beetje in mijn Nederlandstalige/Vlaamse periode .... Feniks, Over Water, Undercover, Eigen Kweek, 13 Geboden en De Ridder heb ik al gezien..... iemand nog tips?

Op dit moment kijk ik ook Feniks en heb veel gehoord over Over Water dus die ga ik tzt kijken


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 5 maanden later...
  • 4 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.