xxTheMikeyxx Posted November 23, 2017 Report Share Posted November 23, 2017 Hey guys, een vraagje dat totaal niet over gokken gaat - en iets waar ik totaaaaal geen verstand van heb: ik wil een nieuwe laptop. Enige voorkeuren die ik heb is dat hij een normaal tot groot formaat is ivm mijn ogen, niet te zwaar, en zou chill zijn als ik er op den duur mee kan gaan streamen. Heb wat leuke plannetjes Enneuh, een beetje betaalbaar vind €1000.- voor zo’n ding dat met geluk een jaartje of 3 meegaat namelijk altijd veel teveel geld, haha. Tips zijn welkom️ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotrunner Posted November 24, 2017 Report Share Posted November 24, 2017 Bij de Lidl staat er nu eentje voor 325 euro of zo. Geen flauw idee wat erop zit en wat jij wil hebben. Maar over het algemeen heeft de Lidl wel aardige spullen als je geen fanatieke gamer o.i.d. bent. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted November 25, 2017 Report Share Posted November 25, 2017 Stuur me maar een appje, ik heb wel wat verstand van laptops. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts