Spring naar bijdragen

XRP Ripple aankopen?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Vandaag een onverwacht smsje van een jongen die ik jaren niet gesproken hebt. Ik wil voor 500-1000€ een mandje crypto's kopen en mijn focus ligt op de Ripple (XRP). Ik vraag waarom hij hier zijn oog op heeft laten vallen.

Citaat

Ik denk dat de XRP wel los gaat zo snel Bitcoin uit zijn voege barst qua snelheid

 

Iemand ervaringen met deze munt en wat zijn de kwaliteiten die andere coin niet hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Hotrunner:

Toevallig net op PN. Daar vragen wat ervaren crypto gebruikers hoe het kan dat elke 'beginner' altijd gelijk bij Ripple uit komt.

Goeie vraag ik hoor de naam ook regelmatig voorbij komen maar snap (nog) niet waarom.  Maar het antwoord is waarschijnlijk heel simpel als we zien dat deze Ripple op plek 4 staat van alle munten in de market cap.

 

Schermafbeelding 2017-11-29 om 13.00.47.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reden dat veel beginners hierop uitkomen is omdat Ripple een consortium van banken heeft weten te landen voor een samenwerking. Dit zijn wel echt serieuze internationale banken die experimenteren en pilots draaien met blockchain. Super goed nieuws dus.

Maar........

De munt XRP staat los van de organisatie Ripple en is alle behalve een vereiste voor de technologie of toepassing die ze voor ogen hebben. Banken zullen eerder hun eigen blockchain uitrollen dan XRP gebruiken. 

Bovendien was het jaarlijkse event 'Swell by Ripple' een aanfluiting, wat de prijs geen goed heeft gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-11-2017 om 00:19 zei TheGreatOne:

Vandaag een onverwacht smsje van een jongen die ik jaren niet gesproken hebt. Ik wil voor 500-1000€ een mandje crypto's kopen en mijn focus ligt op de Ripple (XRP). Ik vraag waarom hij hier zijn oog op heeft laten vallen.

Iemand ervaringen met deze munt en wat zijn de kwaliteiten die andere coin niet hebben?

Ik had van @geldwolf begrepen dat deze Ripple coin al geaccepteerd is als betaalmiddel in bepaalde landen (India Japan, Dubai). En hij gaf ook aan dat ze onlangs nog een deal hebben afgesloten met American Express,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

De financiële sector heeft al jaren hun oog op Ripple en het gebruik hiervan op onderliggende systemen voor (snellere en internationale) transacties tussen banken.

En wat @Maurice zegt over banken en een eigen blockchain klopt. Ook onze banken hebben tegenwoordig een eigen afdeling puur voor de blockchain technologie. Interbancair is het goed mogelijk dat ze hier wel XRP voor zullen gebruiken. Of dit het geval zal zijn laat ik in het midden.

De Ripple doet het goed ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw, wat een geweld met Ripple de afgelopen dagen. Ik ben short gegaan vanaf de 1,50, en dit opgebouwd tot 2,30. Toen begon het toch wel te knellen en zat ik tegen mijn stoploss aan op Plus 500. Gelukkig heeft ie die nog niet gered en heb ik nu een klein beetje afgebouwd in de dip zojuist naar 2,05. 

Bizar hoe deze munt, die door @ROELETTE, ooit is benoemd als een munt die nooit zal stijgen, nu toch deze extreme stijging door maakt.

One Lucky Lady heeft voor ons uitleg over Ripple gegeven, en gezien dit stuk al meer dan 13.000 keer is bekeken denk ik dat er veel cryptohandelaren nu rijk aan het worden zijn.

Zal het sustainable zijn deze stijging?

5a476210c282a_ScreenShot2017-12-30at10_52_31.png.f7088625e096eab6cd30c431e7e73870.png

Er is minimaal een iemand die een knallend uiteinde van 2017 heeft, na zijn aankoop van 450 miljoen Ripple (XRP) gisteren.
Koers is sindsdien ongeveer verdubbeld, dus een kleine 400 miljoen rijker in 24 uur. Dat zijn nog eens roulette bets :)

Ook onderstaand plaatje geeft goed weer wat voor geweld het is geweest met Ripple afgelopen 24 uur!

5a4762a324c5b_ScreenShot2017-12-30at10_54_56.png.cf8722be6576564c6f166aabec38a854.png

Welke Onetimer heeft er ook een Onetimer bereikt met XRP? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de zomer heb ik er voor het eerst naar gekeken, na een tip van een vriend. Stond toen op 5 cent als ik het goed heb. Deed nog niks met crypto's, dus lastig en gedoe, dus even gelaten voor wat het was. Niet veel later stond ie op 25 cent en dacht toen, ik wacht wel op een dipje. :)

Uiteindelijk pas een maand geleden voor het eerst Bitcoin gekocht en sinds een paar dagen ook Ripple. 100 stuks voor $100 gekocht. Nog geen onetimer dus, maar het begin is er. Als nou jouw HUSH tip ook weer even doorpakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is op dit moment een grote ellende met Ripple, na de prachtige koersstijgingen vorig jaar en begin dit jaar. Die koers blijft op dit moment aardig dalen. Dit soort berichten helpen dan niet echt (of juist wel om er niet in te stappen;))

http://www.quotenet.nl/Nieuws/Ripple-is-een-val-trap-er-niet-in!-209149

Zelf heb ik nog voor rond de 200 euro Ripple, gekocht op koers $ 1,75%. Hebben jullie nog veel Ripple, en wat verwachten jullie van deze munt?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat bericht is gewoon de waarheid over Ripple niets meer en niets minder.

Toen Ripple nog 0,006 cent zag ik al weinig reden om er in te stappen.. nu nog steeds niet.
Die koersstijging is puur gebaseerd op veel dom geld in combinatie met pump en dump.

Wanneer je mensen vraagt waarom ze in Ripple zitten krijg je altijd als antwoord, "Die doen 'iets' met banken en was lekker goedkoop."
Meer weten ze er niet van..

bewerkt door Digital Invest (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...