Spring naar bijdragen

Eenvoudig Bitcoins aanschaffen


TheGallant

Aanbevolen berichten

  • 4 maanden later...

Hartelijk bedankt! Dit onderwerp is net zo moeilijk als interessant en veelbelovend. Sommigen zeggen dat Bitcoin dood is, maar ik denk dat het nog steeds in ontwikkeling is en dat het mensen opnieuw zal verbazen. Hoewel ik de eerste golf miste, besloot ik dat het nooit te laat was om iets te leren, en kreeg ik een demo-versie op Instaforex. De maker, Ildar Sharipov, is ook een zeer motiverende figuur. Ik denk dat ik echt handel ga drijven op hun platform.

bewerkt door fjallravn (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 jaren later...
Op 11-12-2019 om 11:06 zei fjallravn:

Hartelijk bedankt! Dit onderwerp is net zo moeilijk als interessant en veelbelovend. Sommigen zeggen dat Bitcoin dood is, maar ik denk dat het nog steeds in ontwikkeling is en dat het mensen opnieuw zal verbazen. Hoewel ik de eerste golf miste, besloot ik dat het nooit te laat was om iets te leren, en kreeg ik een demo-versie op Instaforex. De maker, Ildar Sharipov, is ook een zeer motiverende figuur. Ik denk dat ik echt handel ga drijven op hun platform.

IMG-20240223-WA0000.jpg.60613b1fd74e781fe373d9f94ef033db.jpg

Holy Smoke , wat is Bitcoin aan het stijgen. 

Jammer dat ik het zelf aanmaken van een wallet  te moeilijk vind en platforms niet meer vertrouw.

Blijft het lastigste van Bitcoin...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...