Spring naar bijdragen

interestcoin.io ICO


kevin

Aanbevolen berichten

Ik heb het een en ander opgezocht. Ik zal je mijn persoonlijke mening geven en absoluut geen bindend advies oid. 

De white paper ziet er absoluut niet goed uit en het idee rammelt wat mij betreft aan alle kanten. Even kort het idee:

-social media platform incl een wallet.

-alle advertizing inkomsten worden verdeeld over de gebruikers.

dat zijn de speerpunten, echter slaan ze een paar punten over. Hoe gaan ze om met concurrenten zoals fb, twitter, snapchat en instagram, daar wordt niets over gesproken. 

Ze geven 50miljoen tokens uit in de ico en nog eens 50miljoen als het start(in kwartaal 1 van 2019!) . Ze willeb minimaal 200.000€ ophalen met een prijs van (de eerste ico) 1.5€, dat betekend dat ze ongeveer 133.333 tokens willen verkopen, maar ze bieden er 50miljoen aan. Dat betekend dat ze, naar mijn inzien te duur worden aangeboden. Als je 200.000€ wilt ophalen en je hebt 50miljoen tokens dan is een prijs van €0.0005, dan heb je met 40 miljoen tokens je streefdoel, heb je er 60miljoen over als je daadwerkelijk start. 

Al met al ziet het er in mijn ogen erg ondoordacht uit. Heel eerlijk dit bedrijf is zeker geen 150miljoen euro waard, wat ze het nu gezien de ico prijs en aantal tokens wel schatten. 

 

Mijn mening? Investeer dan in Bitcoin, via Plus500 kun je dan sneller geld maken dan met deze ico. Het duurt tenslotte ook nog tot kwartaal 1 van 2019! 

@JackPot heb je een linkje voor deze nieuwe forumganger? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik zie idd wat vraagtekens daar heb je gelijk in. Maar heb ook wat rondgekeken  het zijn wel allemaal bestaande bedrijven de partners.En de ceo van de coin die dame is ook een bestaand iemand ze heeft bij een bank gewerkt zag ik ergens voorbij komen en heeft een trading bedrijf. En wat ik uit de white paper begrijp is dat als je in de ico periode de coin aanschaft, Je als de sociaal media online komt je een percentage van de reclame inkomsten krijgt.Dat is op zich wel een leuke bijeenkomst lijkt me, heb daar ook nog niet eerder van gehoord of gezien dus vrij uniek lijkt me.Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief effe kijken wat ik ontvang.Misschien is het wel iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja elke nieuwe, of relatief nieuwe munt mag met veel sceptici worden behandeld wat mij betreft , maar mocht er eentje de nieuwe Bitcoin worden kan je het nu wel voor een prikkie kopen. Of dat de 'interestcoin' gaat worden geen idee. 

Ik heb overigens wat informatie in een artikel staan over het handelen in bitcoins, via een netwerk zoals @ROELETTE aangeeft. Let op, dit is wel iets anders dan nu wat tokens of kleine altcoins kopen voor de lange termijn. Dit moet je doen als je snel wilt profiteren van een stijging of daling in een van de grote cryptocoins.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.