Spring naar bijdragen

IOTA (MIOTA) de hoogvlieger


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

 

In onze gezamenlijke Crypto portefeuille  doet de MIOTA het heel erg goed. We hebben er nu 3206 met een waarde van 0.67BTC en 7.465,85$.

 

Wat is de Iota eigenlijk en wat zijn de kansen voor deze super crypto munt? Het maakt geen gebruik van de blockchain maar van een ander protocol de Tangle. Het mooie is dat via dit decentraal netwerk waarop informatie en waarden wordt uitgewisseld tussen de systemen zonder transactie kosten! Dit systeem is echt revolutionair en hier wil je gewoon bijzitten. Hier wordt geschiedenis geschreven en als je een crypto portefeuille wilt aanmaken hoort deze er volgens mijn persoonlijke mening gewoon bij.

Dat het voor mij allemaal lastig te begrijpen is wel helder. Het is allemaal zo nieuw en gaat verder dan .... Hieronder staan paar filmpjes over de Iota met meer informatie.

Wie heeft er ook Iota en wat is jou reden geweest om deze aan te kopen?

 

 

De koers is nu 2.28$ per (M)IOTA en hou het verder in de gaten. 

 

 

 

 

 

Schermafbeelding 2017-12-04 om 13.00.21.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super mooi dat iedereen altijd wacht op een correctie, zo is dat ook geweest met de Bitcoin, vanaf $3000 wacht ik al op een correctie en tot op heden nog nul correcties geweest waarbij ik dacht nu is het tijd om te kopen :(.

We hebben een enorme positie gekregen in Iota, door de koersstijging en ik zou graag een ieniemini stukje winst nemen, en dat weer in een andere munt investeren. Desalniettemin heb ik veel vertrouwen in MIOTA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MIOTA blijft doorstijgen en voelt en lijkt op ETH. Het is een heel ander protocol maar een andere divisie. Als ik kijk naar de koers van Ethereum en naar de jonge koers van MIOTA hoop ik dat deze kant op gaat. Ik ga niet verkopen, terwijl ik dat normaal gesproken wel gedaan had met een mooie winst. Ik geloof zowaar in deze munt en de mogelijkheden. Uiteraard zitten we nu in een bullmarkt en is het makkelijk lullen maar ook al gaat de koers met 80% down maak ik me geen zorgen. 

 

 

5a267bebf21bf_Schermafbeelding2017-12-05om11_57_31.thumb.png.6a3bb84df3b06ba194f6d90aed9bfef2.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verslavend werkt het als de koers omhoog gaat. Zo werkt het bij mensen net zoals bij de beurs. Toen mijn beurs portefeuille in 2008 grote klappen kreeg en we midden in de krediet crisis zaten keek ik er jaren niet meer naar om. 

In totaal zijn er bijna 3 Miljard Iota (2,779M) virtuele muntjes en daar blijft het ook bij. De grote stijgers krijgen de meeste aandacht en traders en investeerders treden toe toe zodat de vraag meer is dan het aanbod.  

 

 

Schermafbeelding 2017-12-05 om 20.24.52.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren toch nog 105 gekocht voor 2,70 en nu al een leuke winst. Ik heb nu wat btc, bcc, neo, ada en Iota. Allemaal in de plus maar als ze weer gaan zakken ook geen probleem. Ik dacht dat ik op een bread wallet nog voor zo'n 100 euro aan btc had maar wist de pincode niet meer. Wel had ik nog een sleutel en toen ik die gebruikte opende een oude bread wallet met nog 0,1 btc erop waar ik niks meet van wist ( ik heb in het verleden ooit 0,1  btc gekocht bij bittonic om te kijken of het werkte en was dit helemaal vergeten? )

Ook heb ik op btce nog wat staan maar daar is de FBI Nu mee aan het handelen denk ik. Misschien komt er ooit nog wat van terug. De coins die ik nu heb laat ik nu staan en ga er niet te veel mee handelen. Mijn slechte resultaten in het verleden garanderen bijna dat dat nu weer fout gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-12-2017 om 21:15 zei TheGreatOne:

IOTA is de potentiële Bitcoin killer en voordat het Kerst is staat die al over de 5$. 2.66$ nu. 

Bizar snelle ontwikkeling en gaat wel heel (te) hard zo. De markt kapitalisatie van Iota is nu ruim 14 miljard dollar. Voor de Bitcoin zelf is dat nu 214 miljard en nog geen 10%. Waarom gaat alles zo hard de afgelopen weken. Er is heel veel geld in de markt en de rente staat op 0, (Staats) obligaties zijn nihil en een huisje kopen en die verhuren geeft ook veel rotzooi voor 5% rendement. Het ligt te wachten en schijnbaar vloeit er nu veel in de Crypto markt en zien we bijna dagelijks nieuwe high's op de borden. Mensen kijken naar toppers en welke hoog staat op de coinmarketcap en welke potentie heeft. De samenwerking tussen (M)IOTA en Microsoft zal ongetwijfeld voor een groot deel aan meegeholpen hebben. 

 

Ik twijfel nu om een stukje te verkopen en normaal gesproken bij te kopen als die lager gaat, maar de vraag is gaan we nog wel scores zien onder de 5$? Hoeveel mensen ik om mij  heen wel niet hoor, ja ik wil ook wel een stukje Bitcoin kopen als de koers een correctie krijgt en dat hoor ik al vanaf de koers 2000$ en de Bitcoin noteert nu 12814$. Wat is wijsheid? Wijsheid is dat je niet moet leiden door 'hebzucht'. Inlezen kennis opdoen en wachten om kansen. Ik durf nu niet te zeggen koop MIOTA, maar dat die in theorie naar de 50$ en indirect dezelfde waarde heeft als de BTC behoort tot de mogelijkheden maar dat betekend vanaf hier een maximale rendement van x 10 (1000%) maar met welk risico. Uit ervaringen weten we allemaal dat het ook zomaar voorbij kan zijn.

Schermafbeelding 2017-12-06 om 10.51.42.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een gekke vraag --> Ik heb op dit moment ETHOS via Coinexchange.io . Ik wil ze gaan omwisselen voor deze IOTA(MIOTA) maar ik kan die niet op die Exchange markt vinden. Bieden ze hem dan gewoon niet aan via die site? 

Moet ik dan eerste ETHOS omruilen voor Bitcoin en vervolgens op een andere site Iota kopen? Hopelijk kan iemand mij helpen;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei LMGB024:

Misschien een gekke vraag --> Ik heb op dit moment ETHOS via Coinexchange.io . Ik wil ze gaan omwisselen voor deze IOTA(MIOTA) maar ik kan die niet op die Exchange markt vinden. Bieden ze hem dan gewoon niet aan via die site? 

Moet ik dan eerste ETHOS omruilen voor Bitcoin en vervolgens op een andere site IOTA kopen? Hopelijk kan iemand mij helpen;) 

Goeie vraag @TheGallant @ROELETTE @FiftyFifty @JackPot

BTC is het smeermiddel en vaak loopt het via deze betaaleenheid (tegenwoordig ook veel met ETH). Het is net zoals met Olie die moet je ook altijd afrekenen in Dollars op de wereld markt en dat is Bitcoin ook zo. 

De koers van Iota zakt gelukkig wat (nu 4.62$) en ging wel heel hard omhoog. Wat meestal wel met dit soort dingen is dat de high gezien wordt als veel mensen als een weerstand en hij vaak die weer gaat opzoeken en hoger gaat komen. Zo werd dat ook met steun niveau is technische analyse en kom ik uitgebreid op terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei LMGB024:

Misschien een gekke vraag --> Ik heb op dit moment ETHOS via Coinexchange.io . Ik wil ze gaan omwisselen voor deze IOTA(MIOTA) maar ik kan die niet op die Exchange markt vinden. Bieden ze hem dan gewoon niet aan via die site? 

Moet ik dan eerste ETHOS omruilen voor Bitcoin en vervolgens op een andere site IOTA kopen? Hopelijk kan iemand mij helpen;) 

Ja, precies zo. Ik heb ze net gekocht op binance.com.

Ik net na de dip gekocht op 38000 satoshi, daarna kelderde die gelijk weer en hij staat nu op 35500...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei LMGB024:

Misschien een gekke vraag --> Ik heb op dit moment ETHOS via Coinexchange.io . Ik wil ze gaan omwisselen voor deze IOTA(MIOTA) maar ik kan die niet op die Exchange markt vinden. Bieden ze hem dan gewoon niet aan via die site? 

Moet ik dan eerste ETHOS omruilen voor Bitcoin en vervolgens op een andere site IOTA kopen? Hopelijk kan iemand mij helpen;) 

Hi @LMGB024! Laat ik voorop stellen dat ik niet zou adviseren Ethos te verkopen, maar dat is meer een persoonlijk dingetje. De verwachting is dat Ethos mooi gaat stijgen. Overigens: niets is zeker, ook niet met (M)IOTA. Ik ga jou helpen Ethos te verkopen. Volg hiervoor deze stappen:

  • Ga naar Coinexchange.io en verkoop Ethos door te drukken op 'markets > Ethos > Sell Ethos (aantal stuks, prijs, etc).
  • Wanneer de order is geaccepteerd zul je zien dat het bedrag in BTC komt te staan in jouw account. Vervolgens
  • Maak je een account aan op binance (hier verhandelen ze MIOTA). Je volgt hiervoor de stappen
  • Bij binance druk je vervolgens op 'funds', zoek BTC op & druk hierop > Deposit (dit adres heb je nodig)
  • Ga terug naar Coinexchange en ga naar balances > Bitcoin > Actions > Withdrawel (voer hier het adres van hierboven in, stuks en pasword)
  • Daarna zal het op binance verschijnen (duurt even) onder 'funds' > deposits
  • Eenmaal klaar kun je naar exchange (binance) > basic en zoek je Iota op
  • Kopen maar!

Bij vragen, even hier neerleggen! Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei TheGallant:

Hi @LMGB024! Laat ik voorop stellen dat ik niet zou adviseren Ethos te verkopen, maar dat is meer een persoonlijk dingetje. De verwachting is dat Ethos mooi gaat stijgen. Overigens: niets is zeker, ook niet met (M)IOTA. Ik ga jou helpen Ethos te verkopen. Volg hiervoor deze stappen:

  • Ga naar Coinexchange.io en verkoop Ethos door te drukken op 'markets > Ethos > Sell Ethos (aantal stuks, prijs, etc).
  • Wanneer de order is geaccepteerd zul je zien dat het bedrag in BTC komt te staan in jouw account. Vervolgens
  • Maak je een account aan op Binance (hier verhandelen ze MIOTA). Je volgt hiervoor de stappen
  • Bij Binance druk je vervolgens op 'funds', zoek BTC op & druk hierop > Deposit (dit adres heb je nodig)
  • Ga terug naar Coinexchange en ga naar balances > Bitcoin > Actions > Withdrawel (voer hier het adres van hierboven in, stuks en pasword)
  • Daarna zal het op Binance verschijnen (duurt even) onder 'funds' > deposits
  • Eenmaal klaar kun je naar exchange (binance) > basic en zoek je IOTA op
  • Kopen maar!

Bij vragen, even hier neerleggen! Succes!

Super bruikbaar, thanks!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.