Spring naar bijdragen

IOTA (MIOTA) de hoogvlieger


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Wat een rollercoaster zijn al die alt coins. MIOTA afgelopen weken helemaal een grote gekte. Fijn dat @TheGallant uitleg over Miota heeft geschreven. Ik heb tegen mijn mede beleggers al enkele malen gezegd dat ik minder wilde in deze munt, maar ben blij dat we zijn blijven zitten. Hoewel nu ik de koers zag halveren in twee dagen en ik de helft van het geld kwijt was voor mijn gevoel doet dat toch een beetje pijn. Ik denk niet zoveel pijn als bij @Hillichance die zijn centjes op de spaarrekening heeft staan met een rendement van 0.2% per jaar, maar toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Afgelopen weekend, is er voor meer dan 4 miljoen dollar aan Iota gestolen. De truc dier hiervoor is toegepast is heel eenvoudig. Hackers gingen op zoek naar mensen die middels een online generator herstelzinnen vormden. Deze herstelzinnen zijn onderschept en hebben ervoor gezorgd dat verschillende wallets zijn leeggeplukt. Het bijkt dat deze wallets zelf niet beschikten over een ingebouwde seed generator. 

Wees dus voorzichtig met dit soort dingen. Het is nog beter een eigen herstelzin of wachtwoord te verzinnen, dan dit te laten genereren. Niet alleen een hacker kan hiervan gebruikmaken, ook de website (met de generator) zelf kan andere bedoelingen hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...