Spring naar bijdragen

vliegreis naar LV over 2 dagen verdelen?


Fer

Aanbevolen berichten

De vlucht vanuit AMS naar Las Vegas is altijd met een transfer, nu willen wij eigenlijk in een hotel op het vliegveld van de transfer een overnachting maken en de volgende dag dan de binnenlandse vlucht naar Las Vegas.maken.

Dus de reis over 2 dagen verdelen, het valt me op dat dan de tickets voor de 2 aparte vluchten veel duurder zijn de kosten van een ticket van AMS naar Las Vegas met een transfer.

Heeft iemand ervaring met het reizen naar Las Vegas met een overnachting bij de overstap?

Heeft iemand hier een advies over?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het misschien een optie om via Engeland of Duitsland te vliegen en vanuit daar gaan er rechtstreekse vluchten? Dan kan je bijvoorbeeld in Engeland of Duitsland slapen en pak je toch een goedkope vlucht mee waarbij je pas in Las Vegas uit hoeft te stappen. Ook de douane is daar veel makkelijker dan op de binnenlandse vluchten zijn onze ervaringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meerdere malen in NY geweest. Ik zal het niet snel combineren met een trip naar Vegas. De dagen dat ik in NY rondloop vraag ik me steeds af: "wanneer mag ik nu naar Vegas?". New York is een leuke stad voor een losse trip (naar mijn mening). Winkelen is in Vegas beter, hotels in Vegas zijn beter (en aanzienlijk goedkoper), veel meer keuze in restaurants in Vegas, veel beter weer in Vegas en Vegas is veel goedkoper dan New York. Ik zou Vegas dan persoonlijk veel eerder combineren met San Francisco en LA. Roadtrip :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Optie om naar S.F. of LA te vliegen en daar een paar dagen te blijven, auto huren en doorrijden naar Vegas. Zullen de extra kosten ook niet zijn. 2 jaar geleden vloog Arke Fly nog wel rechtstreeks in de warme maanden, weet niet of ze dat nu nog doen. Boek dan wel een Comfort stoel voor een paar tientjes meer ;)

Arke vliegt niet meer rechtstreeks...

Is errug leuk LA en/of SF, is sowieso een mooie rondrit om voor, na of tijdens vegasreis te doen.

Veel mooie parken en natuur onderweg. Leuke dingen te zien in de beide steden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Fer: je kan dan het beste vanuit NL een ticket LV kopen, met overstap op het gewenste vliegveld. Dan zorg je dat de overstaptijd gewoon langer is (bijv 24 uur). Vrienden van mij hebben op deze manier al vele 'transfer' steden bekeken. (Volgens mij moet het 2e deel van de reis dan binnen 3 of 4 dagen gemaakt worden)

Dus vooral NIET 2 tickets boeken! (Dan ben je inderdaad duurder uit) Evt. even bellen met de maatschappij, dan helpen ze je verder wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
Ik doe zelf liever Washington maar wie weet next Year :)

Washington is ook een mooie stad waar veel te zien is. In 2002, ben ik daar 3 dagen geweest waarna door zijn gevlogen naar Canada. In Washington heb je veel oorlogsmonumenten.. Ook tref je er heel veel musea aam. Het Witte huis hebben we toen alleen op afstand gezien. Het witte Huis valt wel een beetje tegen; is niet zo groot. Per abuis zijn we bijna in het Pentagon terecht gekomen maar we werden daar tegen gehouden door militairen. @JackPot, Washington is top.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.