Spring naar bijdragen

Bitcoin Cash overtreft verwachtingen


JackPot

Aanbevolen berichten

De Bitcoin cash, die afkomstig is uit de hard fork van Bitcoin, overtreft volgens handelaren alle verwachtingen. Als je voorafgaand aan deze afsplitsing in het bezit was van een Bitcoin heb je recht op een evengrote hoeveelheid Bitcoin cash. 

Manager van Circle (een trading platform) gaf recent aan dat ze zeer verrast waren door de extreme handel die ook in deze cryptocurrency gaande was vanaf de introductie. 
Juist dankzij de goede liquiditeit en snellere transactie mogelijkheden kan de Bitcoin cash uiteindelijk een uitdager zijn van de originele Bitcoin.

5a270301775ad_Bitcoincash.thumb.png.ea1673de23abfa829d60492f967e3c11.png

 

Weet iemand waarom de naam Bitcoin cash eigenlijk gekozen is?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Bitcoin Cash doet het inderdaad erg goed. Ze staan momenteel op de 4de plaats in de coin market cap. Goed nieuws voor liefhebbers van Bitcoin cash: je kunt Bitcoin cash nu ook houden op de blockchaininfo website. De mogelijkheid Bitcoin cash te houden, was er in eerste instantie voor een select aantal mensen, maar is dus nu voor iedereen beschikbaar. Vooralsnog kun je er enkel Bitcoin, Ethereum en Bitcoin cash houden. Binnen de online wallet van blockchaininfo kun je vanaf Bitcoin wisselen naar Ethereum en Bitcoin cash (exchange)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw wat een waanzin weer afgelopen nacht. De Bitcoin lijkt uitgerangeerd en is meer dan $3.000 in waarde gezakt laatste dagen tot nu onder de $16.000. Mijn gevoel is dat hij binnen no time ook zomaar onder de $10k kan gaan. Al dit geld van die verkopen lijkt nu in Bitcoin cash te stromen vanwege het feit dat deze meer veelbelovend is, en wel aan de gewenste randvoorwaarden voldoet. 

Wie kiest er nog meer Bitcoin Cash in plaats van Bitcoin? Je kunt ook long gaan in de Bitcoin Cash (BCH) en short in de Bitcoin, waarmee je een dubbel 'whammy' kunt binnen harken, mocht het uitkomen.

Screen Shot 2017-12-20 at 07.40.04.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@JackPot lijkt wel verstand van dit soort dingen te hebben. :)

Ik ben om en heb zojuist mijn inleg uitgecashed (met nog een heel klein beetje extra, dus wat er ook gebeurt, ik heb winst met crypto's). De rest heb ik omgezet in Bitcoin Cash. Normaal gesproken ben ik altijd te laat met dit soort dingen, vanwege luiheid en net niet genoeg interesse, en dat is misschien nu ook wel weer zo. Maar ga het vanaf nu proberen wat intensiever te volgen om dan hopelijk toch af en toe eens op de juiste crypto te stappen voor de snelle winstjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou er niet van staan kijken als Bitcoin een groot gedeelte van de markt gaat krijgen. Steeds meer mensen gaan inzien dat Bitcoin zelf geen goed product is. Ik wacht op een mooi instapmoment en dan laat ik het lekker staan. Voorheen al mooie winsten kunnen maken, waarna er steeds meer positief nieuws kwam over deze munt. Dat terwijl andere forks nauwelijks aandacht krijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bitcoin Cash is on a roll en nu praat zelfs Visa er over om een debit card te introduceren in samenwerking met Bitcoin.com

5a3a8a7297f4a_ScreenShot2017-12-20at17_05_25.thumb.png.f669e436ad40d18bd540d71837a4113c.png

Dit zou de eerste echte kaart zijn waarbij je dus geld kunt uitgeven en dit wordt afgeschreven van je balans in Bitcoin cash. 
Het is wel goed opletten wat de koers is van de Bitcoin cash elk moment. De ene keer kun je met 1 BCH een nieuwe iPhone kopen en een week later kun je er een nieuwe Range Rover van kopen :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...