Spring naar bijdragen

Bubble of nieuwe realiteit?


Hillichance

Aanbevolen berichten

Benieuwd naar jullie visie op BTC en andere cryptocurrencies. Pakken jullie deze hype mee (of niet ;-)) en weet je dat dit ergens in de (nabije) toekomst ook weer vreselijk in elkaar dondert, mogelijk nog 10x zo hard als het is gestegen? Of geloof je dat dit de nieuwe realiteit is en dat de opmars van deze munt(en) niet meer te stoppen is met inderdaad toekomstperspectieven van 45.000 dollar tot >500.000 dollar aan toe voor alleen al de BTC binnen nu en een paar jaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb voor 50 euro Bitcoin gekocht zondag, en die klapte half uur later gelijk naar beneden hahaha. Maar zie net dat ik nu op winst sta en dat die vandaag weer goed gestegen is. Zelf durf ik niet te zeggen wat er gaat gebeuren. Media en andere speculanten gaan denk ik angst zaaien mocht die echt nog flink stijgen en dat gaat de Bitcoin alleen maar onder druk zetten. Daarom zit ik er ook maar voor een paar tientjes in. Ik heb ook voor 10 euro Ethereum gekocht. Wel heb ik er spijt van dat ik jaren geleden niet verder in de Bitcoin ben gedoken. Ik minede ze destijds zelf maar verloor de interesse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi verhaal uit de vorige eeuw... Ook nu stapt iedereen in de nieuwe vorm van “beleggen”!

Joe Kennedy, een puissant rijke Amerikaan, kreeg eind jaren 20 van de vorige eeuw beleggingstips van zijn schoenpoetser en wist genoeg. Hij verkocht al zijn aandelen. Zijn redenering: als zelfs de schoenpoetser (of de taxichauffeur, of de kapper) met aandelen bezig is, is de markt op een ongezond punt aanbeland en zijn de aandelen waarschijnlijk overgewaardeerd.

Kennedy kreeg gelijk. Even later crashte de beurs op een ongekende manier, en dat was het begin van The Great Depression.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het mooie is dat we uiteindelijk het antwoord te weten gaan komen. Is het  waanzin of zetten de wereld de overheden en banken buitenspel met de Crypto's.

Gevoelsmatig zou ik ook zeggen dat het een Bubble is maar ik heb bijzondere dingen in mijn leven meegemaakt om dit niet uit te vlakken. If you can't beat them, join them!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...