Spring naar bijdragen

Cryptokitties de nieuwe hit?


JackPot

Aanbevolen berichten

Zijn hier al dagen bezig in huize Meijer. Mijn dochter probeert continue een mooie kitten te kopen. We hebben er al 1 en hopen snel de 2e in ons virtuele gezin te kunnen verwelkomen zodat ze vannacht kunnen paren. Mooi spel dit! :-)

 

Doet mij een beetje terug denken aan de Tamagotchi (was ook zijn tijd vooruit)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben helemaal los geslagen, zit al op 13 en volgens mij zijn er nog een paar aan het paren. Ik heb nu ongeveer 1 ether besteed aan al deze katten, toch zo'n 400 euro. Dus ik hoop dat het uit gaat komen dit verhaal. 

Ik denk persoonlijk this is just the beginning en indirect is het gewoon een coin, waar er een maximaal aantal van zijn. Het mooiste is dat wie er het eerste bij is de beste katten heeft en uiteindelijk het meeste geld kan verdienen. Je kunt er voor zover ik nu weet uiteindelijk niets mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan de eettafel was dit het gesprek van de avond. Ik bedacht mij toen dat er heel veel spellen zijn die ik zelf ook gespeeld heb (o.a. Red Dead Redemption) dat je virtuele skins kan kopen om bijvoorbeeld een gouden geweer te hebben. Wat heb je eraan, niks maar staat wel cool! Ook bij CSGO https://www.onetime.nl/geld/handelen-en-gokken-gaming-wereld-csgo kan je virtuele dingen kopen (gokken, handelen etc) voor iets wat maar een paar pixels zijn. Net zoals deze mooie Crypot Kitties en natuurlijk de valuta zelf. Als we met ze alleen bepalen dat iets interessants is en beetje zeldzaam en er een waarde aan geven kan het deze bizarre vormen aan nemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belangrijkste bij cryptokitties is om te weten wat de beste katten zijn om te kopen. het is belangrijk om bijzondere katten te vinden. 

Iemand op Steemit heeft hier iets op bedacht om de bijzondere katten te vinden die uiteindelijk blijkbaar geld op gaan leveren.

https://steemit.com/cryptokitties/@cikxaijen/cryptokitties-how-to-spot-the-rare-breeds

Voor mij gaat dit al best ver maar ik ga het zo proberen.

En het werkt! Ik heb alleen erg weinig bijzondere zaken. 

Screen Shot 2017-12-13 at 09.12.34.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er gaan wat geruchten over CryptoKitties dat het niet zo decentraal is, als men beweert. Delen van de code worden verborgen en het zou zelfs mogelijk zijn, om alsnog Kitties bij te laten maken, door de ontwikkelaars. Daarmee hebben ontwikkelaars alsnog teveel macht in handen. Dit terwijl dit niet de insteek is. Ethereum is een cryptomunt met een blockchain waarop apps kunnen worden gebouwd. Op dit moment is er nog geen app ontwikkeld die door het grote publiek werd omarmd, op CryptoKitties na. Echter, laat men weten, is CryptoKitties niet zo decentraal als dat het zou moeten zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Op dit moment zijn er ongeveer 200.000 mensen wereldwijd die 'het spel' cryptokitties spelen. In totaal is een bedrag van zo'n 20-30 miljoen dollar ingestroomd, allemaal in de vorm van Ethereum. Komend kwartaal zullen er ook Hashpuppies op de markt komen, deze keer op het NEO netwerk.

Zelfs Donald Trump zal aan de cryptokitties gaan nadat Wikileaks hem er twee kado heeft gegeven voor de kerst. Dit zullen wel 'collectibles' worden.

5a477da9bc7db_KittiesvoorTrump.png.557a70eafaaf57dd70c16acc3910cb69.png

 

Ik heb er persoonlijk ook zo'n 500 euro aan besteed, en vooralsnog lijkt het weggegooid geld, of tenminste, het is misschien nog 50 euro waard :)

Maar zoals ik heb geleerd van @ROELETTEHODLEN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

De cryptokitties ontkomen niet aan de dalingen op de cryptobeurzen, maar men blijft bezig om het product uit te breiden en heeft hier recent $12million aan funding voor opgehaald onder investeerders. Andreessen Horowitz and Union Square Ventures zijn de investeerders. Deze bedrijven hebben in het verleden o.a. ook Facebook, Twitter en Coinbase geholpen met investeringen.

Persoonlijk zit ik nog steeds met ruim 25 kitties in mijn maag die niets meer waard zijn, maar er past hier maar een term bij --> HODL!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...