Spring naar bijdragen

[Discussie] TRTP / RTP Online slots


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei hotshot123:

met online gokken zie ik als ik bv 10 keer speel, dat toch wel een paar keer leuk win

ik vind gokken in de kroeg ook leuk en gezellig met een biertje erbij

maar als ik zie wat ik daar win dan mag ik blij zijn als ik van de 10 bezoeken in de kroeg 

er 1 met winst naar buiten ga

en toch heb ik een maatje die wil niet online gokken, hij ziet wel is wat ik win online

maatje van mij gokt wel, alleen in kroeg ,gokhal en HC

Maar online speel je natuurlijk ook veel meer spins in dezelfde tijd, dus niet zo gek dat je daar vaker mooie wins ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
  • 8 maanden later...

Als je een leuke tijd wilt hebben, raad ik Jamming Jars aan. Wat mij betreft, de Jammin Jars-slot is de veiligste en niet hebzuchtige, en op de site kun je nuttige informatie lezen die zelfs voor een professionele speler nuttig zal zijn. Ik raad iedereen aan om deze kwestie te bestuderen om te verdienen met een minimale investering)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.