Spring naar bijdragen

Subbie in Las Vegas december 2917


SubAqua

Aanbevolen berichten

Gisteren aangekomen in Las Vegas, na een vlucht van Amsterdam naar Londen en daarna rechtstreeks naar Vegas.

Prima reis, op de dronken luidruchtige engeslanne naast me in de rij.

Vlot ingechecked in 'kasteeltje'. Hele week gesetteld in Excalibur royal tower op de 23 e verdieping.

Aangekomen in de nieuwe pokerroom kon ik meteen plaatsnemen aan de 2-6 spread limit game.

Verraste gezichten van de delers, want ze wisten dit keer niet dat ik kwam.

Heerlijk Gepokerd, ook al heb ik niks gewonnen.

 

Vandaag eerst naar Walgreens gewandeld, meteen workout gedaan door niet de roltrap te nemen maar de gewone trap.

Boodschapjes binnen en op naar de pokerroom. Middagsessie gedwongen afgesloten omdat de tafel leeg liep, wel winst gemaakt deze sessie.

Daarna heerlijk van een wijntje en uiensoep genoten aan de bar in het Steakhouse Camelot.

Daarna uiteraard weer pokeren. Even wennen hoor de nieuwe room, is nog niet helemaal klaar. Helaas is het oude wiel vervangen door een compactere versie.

Supergezellige tafel, weer nieuwe mensen ontmoet. Nu tijd om te gaan slapen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen dagen niet veel bijzonders gedaan, want ik voelde me niet lekker. Helaas had ik een flinke griep te pakken.

Gisteren dan ook maar eens naar de spa gegaan om mezelf te laten verwennen. Heerlijke sauna en stoombad, wat heeft geholpen om mijn hoofd weer helder te krijgen en de koorts te verjagen.
Verder een fijne massage voor de spierpijn...

Na het pokeren dan ook eindelijk een keer goed kunnen slapen.

Nog 1,5 dag te gaan.

Vandaag naar Bellagio gewandeld om te kijken naar de kerstsfeer. Helaas kan ik via tapatalk geen foto's posten, maar supergaaf om te zien. Daarna lekker buffetje gedaan daar (myvegas).
Vervolgens doorgelopen naar Flamingo. Daar lange tijd aan de Pai gow doorgebracht en wat winst gemaakt op de Game of Thrones slot.

Daarna teruggewandeld naar Excalibur, om aan te schuiven aan de pokertafel.
Nieuwe promotie in de pokerroom vandaag. Hopelijk exclusief voor deze dinsdag.... Het was 'let's river SubAqua tuesday' :-(

Nu bedtijd om morgen fris aan de slag te gaan. Dan maar eens mijn geluk bij craps proberen. Verder plannen om te gaan dineren met een locale vriendin.

  • Like 4
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...