Spring naar bijdragen

Top 10 cryptocoins


TheGallant

Aanbevolen berichten

Beste forumleden, er is veel te doen rondom cryptocoins. Zelf vind ik het prachtig en probeer dan ook overal iets over te lezen. Heb zelf een 'top 10 cryptovaluta' samengesteld van alle adviezen die ik op het internet tegen ben gekomen. Het is dan ook leuk om de ontwikkeling van de genoemde coins te volgen en later op terug te komen. 

Wat ik leuk zou vinden is als jullie een favoriet, of meerdere in dit staartje vermelden. Dit kan met een korte uitleg, maar hoeft niet. Zo houden we elkaar mooi op de hoogte en kunnen we elkaar wellicht aanmoedigen om een bepaalde coin aan te schaffen. 

Kom maar op met jullie favoriet (en) :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zojuist het artikel over SALT Lending afgerond. Ik moet zeggen dat ik verrast ben door het concept en daar zeker een toekomst in zie. Probleem is dat ik in meerdere coins wel toekomst zie. Wellicht zijn de verhalen die circuleren allemaal te mooi om waar te zijn. Zelf moet ik daar een beetje voor waken. Kan enkel bedenken dat door veel te lezen en goed boerenverstand je de pareltjes er wel tussenuit kan vissen, maar zeker weten doe ik het niet ;)! FOMO!

Afgelopen weekend nog even met crypto fan @ROELETTE gesproken. Daar kregen we ook even de ingeving dat we misschien wel gewoon alles in de Bitcoin zelf moeten stoppen. Die blijft gewoon lekker doorgaan en is toch echt wel de koning van de munten. Het is en blijft lastig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf ook het idee dat al die verschillende coins wel leuk zijn, maar dat ze het alleen in het begin goed doen omdat het dan nieuw is en als de nieuwigheid eraf is, de interesse in die coins ook ophoudt. Als je er snel bij bent kun je dus een snel winstje pakken, maar daarna gauw weer weg doen. Ik heb er verder helemaal geen verstand van en ook geen behoefte om al die nieuwe coins te gaan volgen, dus ik heb het beetje Iota dat ik na de tip van @TheGreatOne op het hoogtepunt heb gekocht weer omgezet in Bitcoin en blijf daar lekker in zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Totaal 244 stukjes HUSH had ik gekocht. En ja hij is door het dak heen geknald. Ik heb helaas verkocht op $8 en zie dat ie nu rond de $18 staat.

Ik had al meer dan 100% winst. Maar dit had al 400-500% kunnen zijn en het zou me nog steeds niet verbazen als het doorstijgt naar ruim boven de $100.
Ik durf er alleen nu niet meer in, dat is altijd het probleem als je iets verkoopt :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...