Spring naar bijdragen

Aandeel Plus500 Ltd


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Het nieuws begint tegenwoordig met de Bitcoin. De koers gaat hard omhoog, weer naar beneden. Iedereen rolt er over heen dat het een zeepbel is en dan weer mensen die roepen dat die naar de 500.000$ gaat in een paar jaar. Het is een gekkenhuis! Mensen worden gek gemaakt en lijkt een beetje op de goud koorts van 150 jaar geleden in het Wilde Westen. Weet je wie er het rijkst geworden zijn met deze hele goudkoorts hype. Niet de mensen die droomden om goud te vinden! Nee dat waren de mensen die de randvoorwaarden verkochten; grond claims, de hoeren en vooral de spullen die je nodig had om goud/zilver te kunnen delven. Op een gegeven moment verdwenen de goudzoekers en waren hun dromen vervlogen.

 

Dit principe is altijd goed om in de gaten te houden. Rente onder nul, koop maar aandelen van een kluizen fabriek, etc.

Nu ben ik opzoek gegaan naar partijen die nu goede zaken doen m.b.t. het Crypto hype en dan kan je denken aan bedrijven die externe wallets maken of crypto miners. Het grote geld wordt op dit moment verdiend door de platforms waar je kan handelen en of kan aan en verkopen. Ze vragen behoorlijke fees en het maakt bijna niemand wat uit omdat iedereen aan boord wil (FOMO). Ok dan nu de gouden tip (mark those words). Het Forex Platform Plus500 is de exchange waar je virtueel kan handelen in o.a. Bitcoins en andere hippe Alt coins. Je handelt dus met een leverage (hefboom) in munten die je niet hebt. Je kan hier zowel aan en verkopen en dus profiteren van koers stijgingen en dalingen. Dat is veel extra klanten en omzet oplevert voor deze partij mag een feit zijn en zal naar buiten komen in Q1 als Q4 2017 in de boeken komt. De koers is al wat gestegen maar in mijn ogen zal er een positieve schok effect gaan plaatsen vinden als de cijfers naar buiten komen. We zagen die ook toen de Bitcoin begin 2014 omhoog spoot en dat de virtuele handel begon met deze virtuele munt(en)

 

Uiteraard stap ik zelf ook in en meld mij hier over een tijdje weer met een nieuw rapport en kunnen we samen kijken of wat ik hier geschreven heb hout snijdt. Profiteren van dingen is vooruit zien voordat de massa het ziet en instapt. 

 

 

Het aandeel Plus500 kan je kopen bij je broker zoals Binck.

Schermafbeelding 2017-12-13 om 15.10.03.png

Schermafbeelding 2017-12-13 om 20.16.43.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Dit draadje kan dicht, rendement van 25% was er achteraf gezien te halen. Plus500 komt net met die nieuws naar buiten:

Plus500 behaalt recordresultaten in het boekjaar eindigend op 31 december 2017

Plus500, het wereldwijde online platform voor de handel in contracts for differences (cfd’s), maakt de voorlopige resultaten bekend voor het boekjaar eindigend op 31 december 2017. Op deze voorlopige resultaten is geen accountantscontrole toegepast.
 
 

Schermafbeelding 2018-02-14 om 15.19.40.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...