Spring naar bijdragen

Millennials tonen steeds meer interesse in bitcoin


TheGallant

Aanbevolen berichten

Bitcoin is haast niet meer weg te denken. Positieve en negatieve berichten wisselen elkaar in rap tempo af. Vanuit Onetime zijn de meningen ook verdeeld over de ontwikkeling van de koers. 2017 was het jaar voor Bitcoin en altcoins. De virtuele munt wordt steeds meer omarmd in de huidige samenleving, grote investeerders stappen in en verschillende instituten als CBOE & Nasdaq erkennen de munt. 

Uit grootschalig onderzoek in Engeland is naar voren gekomen dat millennials (mensen geboren tussen de vroege jaren '80 en net na 2000) steeds meer interesse krijgen in het investeren in cryptovaluta. Op dit moment blijkt slechts 5% van de samenleving onder de 35 jaar geïnvesteerd te hebben. Het onderzoek wees uit dat daar volgend jaar nog eens 11% bij gaat komen. Later zou daar nog eens 17% aan toegevoegd worden. Daarmee zou in totaal 1 op de 3 millennials uiteindelijk investeren in deze virtuele munten. 

Gek is het niet dat juist deze groep de virtuele munt omarmen, daar de groep millennials in opgegroeid met technologie. Bovendien signaleert deze groep een verschuiving van het steken van geld in aandelen, obligaties etc. naar het investeren in cryptomunten. 

Uit hetzelfde onderzoek kwam naar voren dat maar liefst 57% van de 55+ geen interesse heeft in het investeren in cryptovaluta.

Zijn er onder de Onetimers nog mensen die nu nog geen virtuele munten hebben, maar dit wel van plan zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik volg dit alles al een hele poos en heb momenteel nog niks, maar wil zeker wat gaan investeren in de toekomst. Maar wel kleine beetjes en hopen dat er een lucky altcoin bij zit die wat moois oplevert. Zure is dat ik officieel bijna 1btc heb.. Aangeschaft toen de koers op zn top zat destijds rond $1000. Heb het wachtwoord keurig op papier geschreven en opgeborgen, alleen helaas kwijt geraakt tijdens m'n verhuizing destijds.. Recentelijk nog m'n oude spullen doorzocht maar ook geen succes

Verstuurd vanaf mijn LG-H930 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei JackPot:

Ik denk dat het goede momenten zijn om op dit moment ook je kinderen al bitcoins of alternatieve coins te schenken. Zij kunnen dan belastingvrij profiteren van toekomstige stijging.

En ik vind het goed om ze ook kennis te maken met Crypto's in het algemeen en de functionaliteiten van de Blockchain.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei driekwart:

Nou, ik volg dit alles al een hele poos en heb momenteel nog niks, maar wil zeker wat gaan investeren in de toekomst. Maar wel kleine beetjes en hopen dat er een lucky altcoin bij zit die wat moois oplevert. Zure is dat ik officieel bijna 1btc heb.. Aangeschaft toen de koers op zn top zat destijds rond $1000. Heb het wachtwoord keurig op papier geschreven en opgeborgen, alleen helaas kwijt geraakt tijdens m'n verhuizing destijds.. Recentelijk nog m'n oude spullen doorzocht maar ook geen succes

Verstuurd vanaf mijn LG-H930 met Tapatalk
 

Denk je dat je dit hebt weggegooid of er nog een kans bestaat dat? Niet in een wachtwoord app gezet, foto van gemaakt of ergens anders? Waren dit de 12 woorden die je moest opschrijven of had je ze op een (externe) wallet gezet of puur in de blockchain?  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk je dat je dit hebt weggegooid of er nog een kans bestaat dat? Niet in een wachtwoord app gezet, foto van gemaakt of ergens anders? Waren dit de 12 woorden die je moest opschrijven of had je ze op een (externe) wallet gezet of puur in de blockchain?  
Dit waren de 12 woorden die ik 100% heb opgeschreven maar dus niet meer weer kan vinden. Ik had een offline wallet. Meende dat het electrum uit mn hoofd heet. Nog een maat om advies geraadpleegd maar die kon ook niks voor mij doen.. Maar nee geen foto gemaakt en ww app heb ik niet.. Duur lesje vrees ik

Verstuurd vanaf mijn LG-H930 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het goede momenten zijn om op dit moment ook je kinderen al bitcoins of alternatieve coins te schenken. Zij kunnen dan belastingvrij profiteren van toekomstige stijging.
Dit vind ik een goed idee, gewoon een deel aanschaffen en lekker laten staan voor de kleine tot hij 18-ish is. Misschien wel meer rendabel dan elke maand een x bedrag op zn rekening storten..maar ja dat zal de toekomst ons wel leren

Verstuurd vanaf mijn LG-H930 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei driekwart:

Dit vind ik een goed idee, gewoon een deel aanschaffen en lekker laten staan voor de kleine tot hij 18-ish is. Misschien wel meer rendabel dan elke maand een x bedrag op zn rekening storten..maar ja dat zal de toekomst ons wel leren

Ik zou er niet te veel van verwachten voor een dergelijk lange termijn is Bitcoin best wel een slechte investering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren bij 2 buurmannen geweest om wat bitcoins (gedeelte) aan te kopen via Litebit en Bitonic. Allebei uitverkocht en dat geeft aan waar het heen gaat. Veel meer vraag en aanbod droogt in hard tempo op. Ik vind het lastig om te zeggen dat je het als een investering kan zien maar zie het puur als speculatie maar goed, schijnbaar geloven er al veel mensen is en dat er nog veel meer mensen bij gaan komen is wel een feit. Totdat... Maar goed dat kan ook nog jaren of veel langer duren en dan is de weg er eigenlijk niet meer terug. Een aandeel van een StartUp is ook niks (alleen eventueel potentie in de toekomst) en fysiek geld of digitale nummers op je bankrekening nummer, ook niks maar vertrouwen en dat is wat de BTC heeft as we speak met een All Time High op de borden als ik dit nu aan het typen ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mij is Bitcoin gewoon een experiment van de rothschilds,om chaos en paniek te veroorzaken ,en ons voor te bereiden op een cash loze maatschappij.

dan gaat die zeep bel niet klappen,maar die word verboden.

de tijd zal het leren ,dadelijk in juni krijgen de regeringsleiders weer opdrachtjes

die ze moeten uitvoeren en dan moet je het nieuws volgen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎15‎-‎12‎-‎2017 om 13:35 zei TheGreatOne:

Gisteren bij 2 buurmannen geweest om wat bitcoins (gedeelte) aan te kopen via Litebit en Bitonic. Allebei uitverkocht en dat geeft aan waar het heen gaat. Veel meer vraag en aanbod droogt in hard tempo op. Ik vind het lastig om te zeggen dat je het als een investering kan zien maar zie het puur als speculatie maar goed, schijnbaar geloven er al veel mensen is en dat er nog veel meer mensen bij gaan komen is wel een feit. Totdat... Maar goed dat kan ook nog jaren of veel langer duren en dan is de weg er eigenlijk niet meer terug. Een aandeel van een StartUp is ook niks (alleen eventueel potentie in de toekomst) en fysiek geld of digitale nummers op je bankrekening nummer, ook niks maar vertrouwen en dat is wat de BTC heeft as we speak met een All Time High op de borden als ik dit nu aan het typen ben.

Er is Bitcoin genoeg te koop.. Het aanbod op Bitonic zegt niet zoveel over het aanbod in het algemeen.

 

Op ‎15‎-‎12‎-‎2017 om 08:23 zei JackPot:

Bijzondere uitspraak @Digital Invest? Het lijkt me dat er nagenoeg geen enkele investering is geweest die meer heeft opgebracht dan de bitcoin. Wat de toekomst vanaf nu gaat brengen is ongewis. Waarom vind je het een slechte investering?

De techniek achter Bitcoin is redelijk achterhaald. De besluitvorming omtrent toekomstige ontwikkelingen gaat erg moeizaam. Het netwerk is traag en de minersfees zijn extreem hoog. Het gebruik van Bitcoin is absoluut niet duurzaam ect. ect.

Los van alle nadelen koopt helemaal niemand Bitcoins met de intentie om deze daadwerkelijk te gaan gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Digital Invest:

Er is Bitcoin genoeg te koop.. Het aanbod op Bitonic zegt niet zoveel over het aanbod in het algemeen.

 

De techniek achter Bitcoin is redelijk achterhaald. De besluitvorming omtrent toekomstige ontwikkelingen gaat erg moeizaam. Het netwerk is traag en de minersfees zijn extreem hoog. Het gebruik van Bitcoin is absoluut niet duurzaam ect. ect.

Los van alle nadelen koopt helemaal niemand Bitcoins met de intentie om deze daadwerkelijk te gaan gebruiken.

Bij Litebit was er op dit moment ook niks en begrijp dat dit lokaal is maar zegt in mijn ogen wel wat. Zaterdag werden we in een restaurant door de kelner aangesproken omdat die ons hoorde over Crypto's, de mensen naast ons die mee luisterden en aan de bar. Gisteren in de sportschool kwam een stagiaire naar toe en zei, u was toch degene die verstand had van en wil graag wat kopen kunt u mij helpen. Ga de straat op en Hollanders stappen nu vol in maar snappen er geen drol van (en maken fouten) ook in onze crypto app (nu 60man) hoor ik al foutjes van verkeerde adressen maar de consensus is, kopen, kopen, kopen.  Ooit was de wijsheid, als de buurman in gaat stappen zorg dan dat je uitstapt :-) . Dit is wel een wereldwijd fenomeen en denk dat Hollanders in het algemeen voorlopen met kennis, internet en gokdrift en de rest van de wereld ook aanhaakt. Vraag overstijgt het aanbod en dat zien we nu terug in de koersen. Jou reactie op Jackpot kan ik trouwens helemaal onderschrijven. Tis fucking Greed nu en we weten niet wat we nu doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk ook in mijn optredens dat iedereen het er over heeft. Ik maak al jaren tijdens een bepaalde truc een grapje over foto's maken. Sinds een paar jaar roept nu iedereen als reactie daarop "selfie!!". Met Bitcoin gaat het nu net zo. Sinds een paar weken roepen mensen spontaan "Bitcoin!!" als ik een muntje tevoorschijn tover.

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-12-2017 om 15:26 zei ruleta:

volgens mij is bitcoin gewoon een experiment van de rothschilds,om chaos en paniek te veroorzaken ,en ons voor te bereiden op een cash loze maatschappij.

dan gaat die zeep bel niet klappen,maar die word verboden.

de tijd zal het leren ,dadelijk in juni krijgen de regeringsleiders weer opdrachtjes

die ze moeten uitvoeren en dan moet je het nieuws volgen.

 

nooit voortijdig lachen ,in 1988 voorspelde hun de phoenix voor 2018

en dat moet het jaar worden voor de nieuwe wereld orde.

 

 

 

nwo.JPG

monum.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...