Spring naar bijdragen

Live review Jack’s Zeist en Fortuna Utrecht!


xxTheMikeyxx

Aanbevolen berichten

IMG_2870.JPG

Én nog een tas op mn schouder.
Niet grappig dit xD

Zeist zoals altijd weer vriendelijk en gezellig. Vele acties (aan het rad draaien, Tombola de 27e en de goudstavenactie) en het is erg mooi geworden. Paar nieuwe kasten, en een grotere ministar roulette. Enige kleine minpuntjes: erg donker daarbinnen en ik kon niet uit mezelf de toiletten vinden..

Blijft een toptent en ben gevraagd zaterdagavond ook even gezellig te komen wat ik dan ook waarschijnlijk zal doen.

Nu eerst de spullen thuisbrengen - en dan waarschijnlijk gaan twitchen. Diegene bij wie ik langs wil in fortuna is er vandaag niet dus daar ga ik later deze week wel langs - en dan update ik dit topic gewoon weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontopic. Net binnen. Nette entree, sta alleen bijna 2,5 minuut in een kuttig claustrofobisch holletje tussen 2 deuren in. Medewerker zag me - en laat me vrolijk daar staan tot ie diegene zijn geld aan de balie liet staan. Niet prettig.

Dr is me niks over de lopende goudstaafactie verteld door hem. Echt jammer.

Voor mijn gevoel is nu de sfeer een stuk rustiger en relaxter. Das echt wel het grootste pluspunt. Ziet er van binnen goed uit, en zelfs de rookruimte is schoon. Top! Zeker een verbetering met het oude :)

IMG_2912.JPG

IMG_2913.JPG

IMG_2914.JPG

IMG_2916.JPG

IMG_2917.JPG

En speciaal voor@rhellevo

IMG_2915.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.