Spring naar bijdragen

Kleine crypto portefeuille waar ik mee ga handelen


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Vanavond met 2 buurmannen wat uitleg gegeven en gezamenlijk een wallet geopend op binance. Daar heb ik 0.02 BTC heen gestort (gekocht via Bitonic omdat de verificatie van Litebit niet goed ging, kregen geen verificatie sms). Met de 0.02 BTC op zak een mooi mandje gemaakt met kanshebbers in mijn ogen voor de aankomende maanden. Ik zal ongetwijfeld in en uitstappen en kijken of ik de portefeuille naar hogere niveau's kan brengen.

 

Ik heb Verge, FunFair, Substratum, Cardano, PowerLedger, Ethos, EOS en stukje Bitcoin erin zitten (zie plaatje) Ik hou jullie op de hoogte van de aan en verkoop perikelen en vooral waarom ik iets doe (en denk) Totale waarde staat nu op 326$5a331850b8dce_Schermafbeelding2017-12-15om01_23_57.thumb.png.af6e193c048bb34341792da12c487691.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wacht op mijn Bitcoins zodat ik vandaag mijn positie in Verge (XVG) kan uitbreiden. Echter wacht al 7 uur op mijn Bitcoin (gestuurd via de blockchain) en komt er maar niet bij. Kreeg net van mijn dochter deze app! Best wel waanzin dat juist een systeem zoals Bitcoin dit niet aankom omdat het schijnbaar druk is. Minersfee ook al best hoog om een transactie te doen. En op dit moment transfert nog niet eens 0.1% van de wereld bevolking hiermee. Oftewel waar zitten we eigenlijk in te handelen, precies zoals @Hillichance zegt Lucht en Greed.

55a84730-0fa7-4204-9c63-f27e589acea9.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...