Spring naar bijdragen

Verge de beste privacy coin?


TheGallant

Aanbevolen berichten

De afgelopen dagen spoot de koers van verge als een raket omhoog. De koers heeft het afgelopen jaar een enorme koersstijging doorgemaakt en behoort tot de top 10 van hardste stijgers. Verge is een munt die veiligheid en anonimiteit hoog in het vaandel heeft staan en is vergelijkbaar met Monero en Zcash, met het verschil dat Verge voor enkele luttele centen te verkrijgen is. Mooie aan verge vind ik persoonlijk de enorme community achter verge. Heel veel mensen geloven in de munt. En niet alleen de community staat achter verge: John Mcafee gooide van de week een tweet de lucht in: 

Citaat

I am inundated by people asking me for recommendations on cryptocurrencies. If you would use your heads you would figure out that the privacy coins (anonymous transactions) will have the greatest future. Coins like Monero (XMR), Verge (XVG), or Zcash (ZEC) cannot lose.

De koers schoot omhoog van 55 Satoshi naar 117 Sathosi.

Ik heb verge in mijn hart gesloten en blijf hem volgen en houden (HODL) tot.......?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu te koop in de aanbieding voor maar 110 Satoshi. Ik heb er nu 8000 van is zo'n 160$, wil er graag veel meer maar ja, net een kind in een snoep winkel, wil zoveel.

 

Mooie munt en vooral dat anonieme is wel iets waar we goed naar moeten kijken, de btc is toch niet zo heel anoniem en mooie is dat dit met de Verge wel zo is (schijnbaar)

Schermafbeelding 2017-12-15 om 18.38.44.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verge staat op dit moment op bijna 7 cent!! Nadat het vorige week nog maar 1 cent waard was. Dit is denk ik de cryptohype ten top. John McAfee zegt iets en iedereen springt op dezelfde coin. Waarom reken je alles om naar Satoshi @ROELETTE? Eigenlijk kijk je dan alleen of het ten opzichte van Bitcoin is gestegen toch?

Ik had ook rond 1 cent 5000 stukjes gekocht en ben die nu een beetje aan het verkopen. Net zoals overigens al mijn altcoins een beetje, want wat een bizarre rit is dit geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben volledig uit Verge gestapt, mijn verwachting is een terugval tot ongeveer 1-2 cent binnen 2 maanden. Desalniettemin hoop ik dat ik ongelijk heb en ik jullie binnen no time voorbij zie scheuren in jullie nieuwe Ferrari's #belikehillichance

Mocht ik Verge kunnen shorten (net als Cardano) zou ik dat nu zeker doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

2 uur geleden zei JackPot:

Ik ben volledig uit Verge gestapt, mijn verwachting is een terugval tot ongeveer 1-2 cent binnen 2 maanden. Desalniettemin hoop ik dat ik ongelijk heb en ik jullie binnen no time voorbij zie scheuren in jullie nieuwe Ferrari's #belikehillichance

Mocht ik Verge kunnen shorten (net als Cardano) zou ik dat nu zeker doen. 

Het koersverloop van Verge doet mij een beetje denken aan dat van Reddcoin enige tijd geleden.

https://coinmarketcap.com/currencies/reddcoin/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei JackPot:

Ik ben volledig uit Verge gestapt, mijn verwachting is een terugval tot ongeveer 1-2 cent binnen 2 maanden. Desalniettemin hoop ik dat ik ongelijk heb en ik jullie binnen no time voorbij zie scheuren in jullie nieuwe Ferrari's #belikehillichance

Mocht ik Verge kunnen shorten (net als Cardano) zou ik dat nu zeker doen. 

Waarom verwacht je dat ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...