Spring naar bijdragen

Coinmarket cap


JackPot

Aanbevolen berichten

De Coinmarket cap, het totaal aan virtuele coins zoals de Bitcoin, Ethereum, verge, en noem ze maar op noteert op dit moment op $600 miljard. Een gigantisch bedrag want dit was 6 maanden geleden nog maar 50 miljard dollar. Mijn persoonlijke voorspelling is dat we nu rond het hoogtepunt zitten en dat komend jaar we terug zullen zakken naar onder de $250 miljard (nu ongeveer de marktwaarde van alle bitcoins). 

Ik heb ook mijn eerste 'shorts' op verschillende coins opgepikt (Verdienen aan daling bitcoin)

Wat denken jullie, blijft het een rechte lijn omhoog, of is het einde nabij? 

 

Coinmarketcap.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een van mijn grootste financiële levenslessen (dankzij Nina Brink - World Online) was dat hebzucht een bijzondere eigenschap is. In iets investeren (of speculeren) zonder dat mensen weten wat is het is (of dat het in weze niks is) zal altijd wel zo blijven (totdat de robots de wereld overgaan nemen). Maar ook de levensles, if you can't beat them join them. Kijk dat het uiteindelijk keihard naar beneden kan gaan (en gaat) geloof ik wel omdat op een gegeven moment de man die zijn coins wilt verkopen voor 789.352€ per stuk geen koper meer heeft. En als iedereen dan naar buiten wilt rennen om zijn virtuele winsten te cashen komen ze van een koude kermis thuis. Maar je kan hier dus wel tussen manoeuvreren en dat is wat ik persoonlijk doe en ook probeer beetje uit te leggen (oa in de app groepen) en op het forum.

 

Als je weet hoe de schaapjes een beetje bewegen moet je ze maar scheren :-) .  Mijn gokje is maandag 15 januari (Blue Monday) 40% eraf en daarna weer omhoog omdat mensen koopjes jagers zijn ;-) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vertrouw het voor geen meter meer en zal nu wat stukken gaan verkopen. Ik denk dat ik ongeveer 1/4e van alles ga verkopen op dit moment en via Plus 500 ga ik nu ook short op verschillende munten zoals de bitcoin. Laat de crash maar komen!

In iedereen zit een @Hillichance. Don’t be stupid, #belikeHillichance!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei JackPot:

Bijgaand plaatje vind ik fascinerend om te zien, waarbij je de dominantie van Bitcoin ziet afbrokkelen.

 

Coinmarketcap.png

Wat je ook ziet is dat hetzelfde in het verleden is gebeurd en dat dit iedere keer weer herstelde. Wat zou de reden zijn dat de vraag zo groot blijft naar Bitcoin.. toch de naam?

Zelf denk ik dat het deze keer wederom zal herstellen, weliswaar in mindere mate omdat andere coins nu ook erg in trek zijn en het feit dat het tegenwoordig veel vaker in de media komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
41 minuten geleden zei marek:

en vandaag staat het al op 825 miljoen euro.

Maar, als jullie dan echt over de bubble spreken: jullie geloven er dus eigenlijk niet in en speculeren gewoon?   Of begrijp ik het verkeerd?

Zelf ben ik minder fan van de muntjes (tokens) maar wel groot fan van de techniek erachter die al mooie dingen doet en gaat doen. Speculatie is voor mij het woord momenteel. @FiftyFifty is wel een groot believer. @JackPot kom er maar in, op naar de 100 Miljard marketcap op 16 januari?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me af wat die 'believers' dan geloven? Dat al die honderden tokens die momenteel honderden procenten per maand omhoog gaan allemaal de nieuwe standaard voor 'geld' gaan worden? Overal om me heen hoor ik mensen roepen dat ze tonnen verdient hebben of zelfs miljonair zijn geworden met cryptocurrency  maar ondertussen staan ze in de reële wereld. Lees op hun bankrekening gewoon dik in de min. Iedere harde euro die de één eruit er uithaalt moet een ander erin stoppen.

Een marketcap van  100 miljard op 16 januari 2018 is mijn inziens absoluut een reële mogelijkheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei JackPot:

Het lijkt elke dag weer 20-25 miljard te stijgen en markercap nu groter dan Apple bijna van alle muntjes. Wat het gaat brengen geen idee, maar ik kan mezelf er niet toezetten om nu nog in te stappen. Wel zal ik af en toe een leuke ICO uitzoeken voor een paar honderd euro.

Ik heb precies hetzelfde ik ben rustig aan het afbouwen en investeer alleen nog in nieuwe ICO

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...