Spring naar bijdragen

Wat bezitten jullie aan cryptocurrencies?


TheGallant

Aanbevolen berichten

On 1/25/2018 at 1:20 PM, TheGreatOne said:

Ik ben nu bezig om in deze BANKERA ICO te stappen. Jij, Coinpoker die er een listing gaat krijgen, filmpjes gezien en even net wat in mijn netwerk gedoken heeft mij doen besloten om er best dik in te gaan. Prijs is 0.02 EUR per token (BNK) en ze geven 20% van hun omzet wekelijks terug aan de token houders. Deze voelt zo goed en schurkt zelfs tegen coinpoker enthousiasme aan ;-)

Heb er helemaal in het begin van de ICO ook al wat ingestoken, maar zit ook te denken om er nog wat bij te kopen. Ze hebben inmiddels nl al een Bank overgenomen dus hebben nu alle banklicenties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On ‎25‎-‎1‎-‎2018 at 1:20 PM, TheGreatOne said:

Ik ben nu bezig om in deze BANKERA ICO te stappen. Jij, Coinpoker die er een listing gaat krijgen, filmpjes gezien en even net wat in mijn netwerk gedoken heeft mij doen besloten om er best dik in te gaan. Prijs is 0.02 EUR per token (BNK) en ze geven 20% van hun omzet wekelijks terug aan de token houders. Deze voelt zo goed en schurkt zelfs tegen coinpoker enthousiasme aan ;-)

Nice. Ik ook net nog wat extra gekocht :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...