Spring naar bijdragen

Wat bezitten jullie aan cryptocurrencies?


TheGallant

Aanbevolen berichten

Eerder dan ik zelf verwacht had is REQ heel erg lekker gegaan sinds gisteren. Deze heb ik aangeschaft bij 25ct en op het moment van schrijven zijn ze 68ct. Deze ga ik nog niet verkopen want ik zie deze nog wel een aantal keer over de kop gaan.

Wat betreft Verge.. Wraith protocol zit in de nieuwe versie en in deze versie zat direct een fout. Ik vermoed dat dit ook de reden is dat de muntjes zo gezakt zijn. Inmiddels is betreffende fout wel gefixt en is er weer een nieuwe versie uitgebracht. De comments op de broncode die op GitHub staan zijn ook leuk om te lezen. Het team wordt uitgekotst. https://github.com/vergecurrency/VERGE/commit/060676554dcc1357fe8f855184f8da094cc0513f

Een dezer dagen komt er ook een versie voor Windows.. Misschien dat dit positief uitpakt.

Wellicht dat ze dit jaar aan het imago gaan werken want die is behoorlijk aangetast na zo'n "hype" geweest te zijn. 

bewerkt door bethdoth (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment, begin januari 2018, bezit ik wel een paar cryptocurrencies:

 

0,189 Ethereum (ETH)

132,905 Ripple (XRP)

< 0,0006 Bitcoin (BTC)

 

Ik ben zelf pas actief met deze cryptocurrencies sinds 07-12-17. En ik twijfelde zelf op dat moment of ik er eigenlijk al niet erg laat bij was. In de laatste 60 uur zie ik dat Ripple ook weer behoorlijk lekker aan het stijgen is, maar eigenlijk geldt dat op dit ogenblik voor een heleboel currencies.

Wanneer dat de waarde van Ripple nog 30 - 35 % stijgt ten opzichte van de waarde die het nu heeft, dan wil ik deze misschien weer verkopen. (Dus bij een koers voor Ripple van ongeveer € 2,70.) Of zou dat een slecht idee zijn....?

 

Verder heb ik er nu niet echt zo'n zicht op wat dat ik zou moeten betalen aan fees (of andere onvermijdelijke kosten) wanneer dat ik Ripple weer zou willen omzetten in euro's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even gekeken naar mijn eerste post en wat ik aan bezittingen had. Inmiddels toch wat wijzigingen en een aantal toevoegingen. Deze wil ik allemaal HODLn

  • Verge (XVG)
  • Ethos (BQX)
  • Substratum (SUB)
  • Tron (TRX)
  • RaiBlocks (XRB)
  • Quantstamp (QSP)
  • IOTA (MIOTA)
  • Funfair (FUN)

Op mijn verlanglijstje: ADA, BAT, DGB, EOS, FCT, GNT, ICX, SC, XRP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Holdings
30% ETH
26% NEO
10% OMG
9% KNC
7% BCH
6% BAT
5.5% FUN
4.5% RLC
1% DLT (ICO meegedaan)
1% GAS (Vanuit NEO holdings "gratis")
0.5% BTC

(Door afronding niet helemaal 100%)

Portfolio visie:
- Ik heb voornamelijk top 100 coins voor de grootste posities in mijn portfolio.
- RLC is hier een uitzondering qua top 100, maar deze verwacht ik (hoopvolle gedachte) in 2018 in de top 60.
- Groot Vitalikfan, vandaar de ETH, OMG en KNC. Zelf noem ik ETH, OMG en KNC de heilige 3eenheid. Netwerk + wallet + exchange = uitgespeeld

Portfolio doelen (hopelijk) 2018:
- Bij een totale marketcap van 1070miljard (geen 1000 omdat dit een hoop persberichten en boost kan opleveren) haal ik 33% van alles eruit (inleg heb ik er al uit).
- 1 ICO meedoen
- Gaan minen
- BTC positie gaan opbouwen (gaat lastig worden omdat ik ben begonnen met ETH en van nature sceptisch tegenover BTC) 

  • Like 1
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Shameless:

Al enige tijd niet op dit forum geweest. Leuk dat ik na terugkomst een hele andere indeling zie met heel veel topics over Crypto's!! ?

Nu beloof ik dat ik geregeld terugkom ?

Iemand al deelgenomen aan ICO --> Bankera ?

2018 wordt het jaar van de Crypto's, ik ben mijn portfolio dan ook flink aan het uitbreiden.

Je mist alle pret, check out deze Shane: https://www.onetime.nl/geld/virtueel-geld/coinpoker-pokerplatform-gebouwd-op-de-blockchain past precies in je straatje. Is Bankera een soort van Swissborg? (zo ja dan ga ik er in :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minutes ago, TheGreatOne said:

Je mist alle pret, check out deze Shane: https://www.onetime.nl/geld/virtueel-geld/coinpoker-pokerplatform-gebouwd-op-de-blockchain past precies in je straatje.

Haha! Een aantal jaar geleden had ik niet geaarzeld :-) Maar ben nu echt wel klaar met poker ?

Bankera digitale bank op basis van blockchain. Althans, dat zijn de plannen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, ook mijn lijstje dan maar. Zoals je kan zijn het bijna allemaal ICO's, de meesten nog niet zo lang uit. Met eth als stabiele basis en investeringscoin.

ETH
Electroneum
Enjin
Ethorse
Titanium (BAR)
CarVertical
Universa
Tokenpay

En nog niet uit:
Bankera

En dan nog wat restjes (nog geen 5% van totaal) aan coins als PAC, Zclassic, musicoin en nog wat anderen, alles met een reden overigens ;)

bewerkt door MarkoeZ (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-1-2018 om 14:28 zei Shameless:

Al enige tijd niet op dit forum geweest. Leuk dat ik na terugkomst een hele andere indeling zie met heel veel topics over Crypto's!! 1f913.png

Nu beloof ik dat ik geregeld terugkom 1f607.png

Iemand al deelgenomen aan ICO --> Bankera ?

2018 wordt het jaar van de Crypto's, ik ben mijn portfolio dan ook flink aan het uitbreiden.

Ik ben nu bezig om in deze BANKERA ICO te stappen. Jij, Coinpoker die er een listing gaat krijgen, filmpjes gezien en even net wat in mijn netwerk gedoken heeft mij doen besloten om er best dik in te gaan. Prijs is 0.02 EUR per token (BNK) en ze geven 20% van hun omzet wekelijks terug aan de token houders. Deze voelt zo goed en schurkt zelfs tegen Coinpoker enthousiasme aan ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn portfolio is flink veranderd sinds mijn laatste update. Grootste reden is omdat ik vol in de Coinpoker munt ben gestapt. Daar had ik zelfs zoveel voor over dat mijn kindje 'verge' het heeft moeten ontgelden. Mijn portfolio ziet er als volgt uit:

Mocht ik middels Coinpoker een leuke winst maken, dan overweeg ik een deel in een nieuwe ICO te stoppen: NEX. Deze ICO komt binnenkort uitvoerig aan bod in een artikel

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...