Spring naar bijdragen

Wie gaat er naar de WSOP


Gebruiker

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Er is nog helemaal geen sprake van dat dit uiteindelijk gaat gebeuren. Dit idee speelt al heel lang, destijds was het de bedoeling dat @Bon Sjans dit zou gaan doen voor Onetime, maar die heeft besloten zich op zijn eigen websites te richten. Nu we een nieuwe pokerheld in ons midden hebben is het idee weer opnieuw gaan spelen. 
Het heeft inderdaad niets met een prijsvraag of wat dan ook te maken. Mocht het doorgaan zoeken we personen die we kunnen vertrouwen en waarbij we denken dat dit idee in goede handen is. Niets meer, niets minder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites



Totaal niet. Gun het m best hoor, en ik hoef niks te winnen. Het was alleen al van te voren fixed.

Wat was fixed? En winnen? Was er een prijsvraag dan? Ik heb nog een mooie tip voor je... Kijk dagelijks een mooie wijsheid (hoef je niet te winnen, krijg je gewoon ;-)) voor een mooier leven!!

https://www.youtube.com/channel/UCDMOFKb8JvLYKeFl5R1EybQ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei JackPot:

Maar goed, wie gaan er los van dit verhaal, wel spelen tijdens de WSOP?

Gezien mijn potje geduldig zijn altijd snel leeg is......zitvlees ook niet in overvloed in mijn pakket zit......is mijn los gaan dan puur in het railen van.....Als dat dan in Vegas moet omdat daar het WSOP gehouden word......nou vooruit dan ben ik wel bereid ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei JackPot:

Maar goed, wie gaan er los van dit verhaal, wel spelen tijdens de WSOP?

De toernooien zijn gewoon niet winstgevend te spelen met de huidige belastingregels van Nederland. (en die zullen waarschijnlijk ook niet veranderen)
Dan kun je beter een toernooiserie in Europa (Barcelona, Rozvadov, Londen) spelen.

Ik heb wel het WSOP Main event nog op mijn bucketlist staan, maar dat ga ik ook niet komend jaar doen.

Ik ga ik Maart al naar Vegas en wil in oktober weer ergens anders op vakantie gaan.

 

 

 

Ps. Als ik de staatsloterij win, is de kans groot dat ik toch de WSOP ga spelen :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga in Juni zelf al zo goed als zeker naar Las Vegas, maar ik zie het wel zitten om een en ander te combineren met onetime. Op dit moment gaat pokeren online ook erg goed en als dat blijft aanhouden is er een goede kans dat ik op zijn minst 1 bracelet event ga spelen. Ik zou het super leuk vinden als er überhaupt een paar mensen ook gaan!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-1-2018 om 18:29 zei coolos15:

Ik ga in Juni zelf al zo goed als zeker naar Las Vegas, maar ik zie het wel zitten om een en ander te combineren met onetime. Op dit moment gaat pokeren online ook erg goed en als dat blijft aanhouden is er een goede kans dat ik op zijn minst 1 bracelet event ga spelen. Ik zou het super leuk vinden als er überhaupt een paar mensen ook gaan!:)

wat een held , nu al terug naar Vegas !

You are living the dream Rick !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...