Spring naar bijdragen

Ongelooflijke volatiliteit in crypto


Nomore

Aanbevolen berichten

Het werkt als een dolle, ik doe dit nu bij Bitfinex, maar ben pas net nieuw hierin en hier had ik al mijn crypto's staan. Deze heb ik nu verkocht op de exchange en het geld intern overgemaakt (circa $12k) naar de margin account. Hiermee kun je dus ook short gaan, op basis van je waarde in liquiditeiten (geld).

De handel is enorm, volumes zijn hoog, en je kunt de stukken wel kopen en verkopen.

Soms merk ik bij een short (zeldzaam) dat er geen voorraad is om extra short te gaan. Dit had ik vandaag enkele minuten bij EOS. Waarschijnlijk omdat er meerdere short gaan. 

Het zijn allemaal ECHTE transacties in coins, en er wordt niet met derivaten gewerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volatiliteit ten top vandaag met in de ochtend een enorme stijging van van alles en nog wat. Daarna kwam een snelle daling en daar heb ik een beetje van geprofiteerd. Diepe dalen, en hoge toppen. Dieptepunt vandaag stond ik $2000 in de min met de short posities. Hoogtepunt stond ik 600$ in de plus. Ik heb toen kleine winstjes genomen. En heb nu weer wat posities opgebouwd. 

Ik blijf van mening dat we een crash gaan krijgen, of in ieder geval minimaal 100 miljard van die markercap af. Ook heb ik daarnaast al mijn posities in coins verkocht, met uitzondering van nog 500 MIOTA

Screen Shot 2017-12-19 at 16.25.34.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopende op een daling moet ik denk ik mijn ongelijk gaan toegeven en dat ik te vroeg ben ingestapt, en ook short ben gegaan in het verkeerde muntje, in dit geval de Bitcoin Cash. Deze stijgt als een malle, en ik sta hier ruim $1000 achter. De overige coins zijn zo slecht nog niet gegaan, maar too much risk in 1 muntje kost me nu de kop. Ik kijk t nog even aan, maar stoploss ligt rond de 4k voor de BCH (nu $3730), en daarna stap ik uit het avontuur. Voor nu dan..... ;)

Mocht de Bitcoin Cash toch gaan zakken richting de 3k, dan ben ik back in the game ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.