Jacco Geplaatst december 19, 2017 Rapporteren Delen Geplaatst december 19, 2017 Hoi allemaal, Vorige week heb ik hier een bericht geplaats over het niet uitbetalen van kroon.Inmiddels zijn we weer bijna een week en 33 mails en 17 chats verder.Ik heb dus afgelopen vrijdag gemaild dat ik het er niet mee eens was en graag zou zien dat een manager alles eens bekijkt...en dat gebeurde dus ook.De beste man vroeg om mijn privebakpas OF een bankafschrift te uploaden op mijn account .Ik dus mijn bankpas geüpload aangezien ik al jaren geen bankafschrift meer ontvang.Bericht terug gekregen dat ze deze niet konden verifiëren..vervolgens toen een oud bankafschrift opgezocht en die geüpload..en niets meer van gehoord. Gisteren maar weer een mail gestuurd maar weer dezelde tekst...u kan niet op een zakelijke laten uitkeren ...weer uitgelegd en ze zouden contact opnemen met de betreffende afdeling..waar je dus niks meer van hoord..dus vanavond maar weer een chat begonnen in de hoop dat er een helder licht dienst heeft.Na alles weer uitgelegd te hebben ging hij zijn uiterste best doen Maar op één of andere manier heb ik er een zwaar hoofd in.Ik ben bijna op het punt dat ik zeg steek dat geld maar ergens in waar de zon nooit schijnt. Mvg jacco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SquareOne Geplaatst december 19, 2017 Rapporteren Delen Geplaatst december 19, 2017 Je ontvangt al voor meerdere jaren geen (papieren) bankafschriften meer. Ik ben zelf bij de Rabobank en ontvang ook geen papieren bankafschriften. Echter, via de website van m'n bank kan ik de afschriften gewoon downloaden en opslaan op mijn computer. Is het voor jou niet mogelijk om een recent bankafschrift te downloaden?? 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jacco Geplaatst december 19, 2017 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst december 19, 2017 Jazeker wel...en die zijn al meerdere maken geüpload maar ik krijg daar geen reaktie op het probleem is alleen dat daar niet mijn naam bij staat . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JackPot Geplaatst december 20, 2017 Rapporteren Delen Geplaatst december 20, 2017 Op je bankafschrift staat je naam niet? Die bankafschriften heb ik nog nooit gezien. Het lijkt steeds meer alsof er toch iets niet klopt in je verhaal @Jacco. Misschien daarom dat Kroon ook moeilijk doet? Of zijn het bankafschriften waar het bedrag van is afgeschreven die dus niet op je naam staan. Dan staat Kroon Casino in haar recht toch? In elke online bankieren omgeving kan je afschriften downloaden, waarop al je NAW gegevens staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LMGB024 Geplaatst december 20, 2017 Rapporteren Delen Geplaatst december 20, 2017 Als ik zijn berichten goed lees heeft hij blijkbaar gestort met een zakelijke bankrekening en staat daar alleen de bedrijfsnaam op? Blijft een apart fenomeen "klantvriendelijkheid" bij zulke online bedrijven. Daar kunnen ze nog zoveel winst mee behalen. In het bedrijfsleven is dit al jaren een hot topic. Zet een klacht op social media of schrijf een brief en ze doen er vaak alles aan om je probleem op te lossen. Bij online casino's is zo vaak tegenwerking, standaard reacties, geen antwoord op vragen die je stelt. Man man, als account manager jeuken mijn handen dan om er eens een sollicitatie naartoe te sturen en eerst maar eens te starten met het in kaart brengen van klantprocessen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LuukFOD Geplaatst december 20, 2017 Rapporteren Delen Geplaatst december 20, 2017 Ze zullen waarschijnlijk ook een bankafschrift van je prive rekening willen ontvangen voor uitbetaling. Althans dat is mijn ervaring als het gaat om derden en/of zakelijke rekeningen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FopSmurf1 Geplaatst december 21, 2017 Rapporteren Delen Geplaatst december 21, 2017 (bewerkt) Met enige verwondering lees ik dit topic. Ik begrijp echt niet waarom er berichten "verschijnen" dat uitbetalingen van online casino's niet plaatsvinden. Zelf speel ik bij verschillende online casino's en worden stortingen vanuit verschillende rekeningen of credit cards gedaan. Wanneer ik verzocht tot een uitbetaling werd er weliswaar verzocht om aanvullende documenten (aantonen om gelden over te maken naar een rekening / credit card die op mijn naam staat). Na 1-2 mails was het uitbetalingsverzoek geaccordeerd en stond het geld binnen 24 uur op de betreffende rekening. Bij enkele online casino heb ik zelfs de beschikking over meerdere (geverifieerde) uitbetalingsmogelijkheden. Uitbetalingen kunnen zelf opgesplitst worden: bijvoorbeeld 500,00 naar CC en 500,00 naar rekening A en 1.000,00 naar rekening B. Nimmer meegemaakt dat na fiattering de gelden niet binnen 24 uur bijgeschreven zijn. Dus ja, alle comments in ogenschouw nemende: TS zal toch iets achterhouden of niet de juiste informatie aanleveren. december 21, 2017 bewerkt door FopSmurf1 (bekijk bewerkingshistorie) 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gier Geplaatst december 24, 2017 Rapporteren Delen Geplaatst december 24, 2017 Hij had toch gestort vanaf een zakelijke rekening? Ondanks dat Kroon al een keer had gezegd dat dat niet de bedoeling is... Een bankafschrift is eenvoudig te downloaden via internetbankieren. Dat kun je gewoon opsturen, want een oud bankafschrift zal men (logischerwijs) niet accepteren. Ergens klopt er iets niet en als ik geld in zou moeten zetten op waar, dan zet ik in op bij TS i.p.v. bij Kroon. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rng-freak Geplaatst december 26, 2017 Rapporteren Delen Geplaatst december 26, 2017 On 12/19/2017 at 10:10 PM, Jacco said: Jazeker wel...en die zijn al meerdere maken geüpload maar ik krijg daar geen reaktie op het probleem is alleen dat daar niet mijn naam bij staat . Kroon betaald jou niet uit, omdat ze niet kunnen verifieren dat de rekeningen die je hebt gebruikt, om te storten, daadwerkelijk bij jou horen. Regel 1 in TOS van Kroon staat dat je uitsluitend van PRIVE en niet ZAKELIJKE rekening mag storten. Ze zijn je helemaal niets verplicht. Ik snap niet waarom je wat geld overboekt naar prive waar wel je naam op staat en vanuit daar stort. Wat je zou kunnen doen is een KVK inschrijving (downloaden van KVK tegen betaling, recent) aantonen, en dat je niet op de hoogte was van zakelijke stortingen. Mischien dat ze dan bereid zijn je verder te willen helpen. Hun eis lijkt me duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.